Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BRD încearcă marea cu degetul. A lansat un card de credit pe platforma „MasterCard – Plata în rate” cu care vrea să ajungă în 5 ani în top 3 pe piaţa de profil, dominată de Raiffeisen Bank, Credit Europe Bank şi Banca Transilvania
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > BRD încearcă marea cu degetul. A lansat un card de credit pe platforma „MasterCard – Plata în rate” cu care vrea să ajungă în 5 ani în top 3 pe piaţa de profil, dominată de Raiffeisen Bank, Credit Europe Bank şi Banca Transilvania
Stiri de top

BRD încearcă marea cu degetul. A lansat un card de credit pe platforma „MasterCard – Plata în rate” cu care vrea să ajungă în 5 ani în top 3 pe piaţa de profil, dominată de Raiffeisen Bank, Credit Europe Bank şi Banca Transilvania

Cornel Dinu
Last updated: 22/11/2016 18:21
Cornel Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Chiar dacă deţine o poziţie solidă pe piaţa locală, ocupând cel de-al doilea loc în topul băncilor după active, BRD nu se poate lăuda cu aceeaşi situaţie pe segmentul cardurilor de credit. Domeniul de profil este dominat de Raiffeisen Bank, Credit Europe Bank şi Banca Transilvania, care deţin împreună aproximativ 1 milion de instrumente de plată cu opţiune de credit.

BRD aproape că nu contează pe această nişă, deţinând o cotă de piaţă de numai 2%, aşa cum a anunţat Gheorghe Marinel, Directorul General Adjunct, Retail și IMM, al BRD, în cadrul conferinţei de presă prilejuită de lansarea oficială a noului produs.

Cu toate acestea, un alt oficial al BRD – Gabriela Simion, Director Executiv, Marketing și Managementul produselor – a ţinut să sublinieze că obiectivul instituţiei cu acţionariat francez vizează ocuparea podiumului în următorii 5 ani, ceea ce presupune atingerea unui portofoliu de cel puţin 300.000 de carduri de credit, atât cât deţine în prezent Banca Transilvania, ocupanta locului al treilea în clasamentul de profil.

Ţinta BRD ar putea fi realizabilă numai în condiţiile în care celelalte bănci active pe piaţa cardurilor de credit nu ar întreprinde nimic în termenul de 5 ani asumat. Greu de crezut însă că instituţii cu experienţă şi pretenţii majore pe această nişă, cum ar fi Raiffeisen Bank, Credit Europe Bank, Banca Transilvania, BCR sau Garanti Bank, vor stagna pe o piaţă care a demonstrat în ultimii doi ani o efervescenţă fantastică.

Plata cu cardul în rate fără dobândă a devenit extrem de atractivă pentru români, mulţi clienţi mizând pe acest produs bancar. De altfel, trendul de creştere agresivă consemnat în ultimii doi ani, a stat la baza deciziei MasterCard de a lansa în România, în premieră mondială, serviciul „Plata în rate”.

Detalii despre evoluţia băncilor locale pe piaţa cardurilor până la finalul anului 2015 pot fi observate în cadrul studiului realizat de publicaţia online www.bankingnews.ro, cu ocazia conferinţei „EU plătesc cu cardul”, disponibil AICI.

COMUNICAT DE PRESĂ
BRD și Mastercard lansează un card de credit pentru plata în rate fără dobândă, oriunde în lume, și posibilitate de refinanțare în 36 de rate cu dobândă zero  

BRD – Groupe Société Générale lansează, în parteneriat cu Mastercard, cardurile de credit Standard și Gold. Acestea încorporează cel mai complex sistem de rate din România, menit să răspundă celor mai variate nevoi de consum și marchează totodată lansarea globală a serviciului Mastercard – Plata în rate. Printre caracteristicile de bază ale noului card se numără:

Planuri de până la 18 rate cu dobândă zero, care permit plata în rate online sau direct în magazin, oriunde în lume, fără a fi limitat la o anumită rețea de comercianți parteneri. Posesorii de carduri au opțiunea de a plăti în rate pentru cumpărături efectuate atât în rețeaua de magazine partenere a BRD, cât și a Mastercard, respectiv după efectuarea tranzacției, prin eșalonarea costului în funcție de planul de rate preferat.

Opţiunea „Cash în rate”, un beneficiu inovator care oferă posibilitatea de a transfera o parte din limita de credit în orice cont curent al deținătorului și rambursarea acesteia în maximum 36 de rate egale, cu dobândă.
Cumularea totală sau parțială a plăților efectuate pe parcursul unei luni într-un plan de rate egale de până la 36 de luni.

De asemenea, cardurile de credit BRD oferă și beneficii suplimentare:
* Un program de reduceri în peste 500 de locații partenere, disponibil prin platforma online Extrabeneficii.brd.ro şi reduceri la comercianţii incluşi în programul MasterCard Premium.
* O ofertă completă de asigurări.
* Acces în saloanele VIP ale aeroporturilor din Cluj și Timișoara pentru cardurile de credit Gold.
* Cea mai bună ofertă de refinanțare disponibilă momentan în piață, cu 36 de rate cu dobândă 0.

Consumatorii care aleg, până la finalul lunii ianuarie 2017, cardul de credit BRD beneficiază de 18 rate fără dobândă oriunde în lume, comision de acordare 0, comision de administrare 0 în primul an și intră automat în tragerea la sorți pentru premiul în valoare de 15.000 de euro cash, dacă au folosit cardul de credit pentru cumpărături de minimum 1.000 lei.

„Piața cardurilor de credit este una dintre cele mai dinamice din gama produselor dedicate segmentului retail – persoane fizice, iar BRD a avut până acum o prezență relativ redusă pe această piață. Pentru că suntem unul dintre liderii pieței de carduri, ne-am dorit dintotdeauna să ne completăm oferta cu un card de credit inovator, polivalent, flexibil, care să răspundă nevoilor de zi cu zi ale consumatorilor. Și iată că suntem acum în măsură să oferim, alături de Mastercard, unul dintre cele mai bune carduri de credit de pe piața românească”, a declarat Gheorghe Marinel, Directorul General Adjunct, Retail și IMM, al BRD.

„Am conceput un produs bancar care se poziționează mai degrabă în zona de lifestyle decât în zona de produs de nevoi. Folosit corect, cardul de credit are menirea să completeze și să îmbunătățească stilul de viață al clienților noștri, facilitându-le accesul la beneficiile unice pe care produsul le oferă și, în același timp, punându-le la dispoziție soluții flexibile pentru o mai bună administrare a bugetului personal, prin intermediul sistemelor de rate și a ofertei de refinanțare”, a precizat Gabriela Simion, Director Executiv, Marketing și Managementul produselor, BRD. „Am fost atenți la aspectele care pot îmbunătăți experiența clientului cu banca, și de aceea clienții noștri vor primi cardul acasă sau la birou, îl vor activa prin intermediului unui cod PIN primit prin SMS, în timp ce plățile online vor beneficia de sistemul 3D Secure cu parolă dinamică pentru un plus de confort și siguranță”, a mai adăugat Simion.

Serviciul Mastercard – Plata în rate a fost conceput pentru a le oferi deținătorilor de carduri un control superior, mai multă transparență și o extensie a capacității de cumpărare, asigurându-le în același timp o experiență de plată rapidă, simplă și sigură, oriunde în lume Mastercard – Plata în rate este acceptat. Pe lângă România, serviciul va fi implementat în anumite piețe europene în primul trimestru al anului viitor, urmând ca baza de acceptare să fie extinsă ulterior pe parcursul anului 2017.

“Suntem mândri să vedem România implementând, în premieră internațională, o nouă soluție de plată cu cardul, concepută în jurul ideii de flexibilitate și creștere a puterii de cumpărare a consumatorilor. Le mulțumim partenerilor noștri de la BRD pentru că ne sunt din nou alături, recunoscând inovația și beneficiile serviciului Mastercard – Plata în rate, precum și FF Group România, proprietarul primului lanț de magazine înrolate în acest serviciu, respectiv rețelele Nike, Collective, Calvin Klein Jeans, Kix și Follie Follie. Noua opțiune le va permite consumatorilor să beneficieze de condiții și avantaje neegalate în piața din România, în materie de control, transparență și accesibilitate, cât și o experiență de plată unică la nivel global, pionierată chiar în țara noastră”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager, România, Mastercard.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Raiffeisen Bank, Banca Transilvania, BRD, card, Credit Europe Bank, Garanti Bank, card de credit
Cornel Dinu 22/11/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Banca Transilvania lansează cel mai mare festival de shopping bancar din România: Banksylvania
Next Article Ghețea: CEC Bank a contribuit la absorbția a 14 miliarde de lei din fondurile UE în 10 ani

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

2 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?