Platforma de internet banking inteligent a BCR, George, a împlinit deja doi ani, iar de la începutul anului 2020 se observă o dublare a numărului de utilizatori activi. Creșterea a accelerat în pandemie, iar în prezent numără 820.000 de utilizatori activi. Mai mult, potrivit datelor prezentate în cadrul unei conferinţe de presă online, peste 60% din conturile nou create în BCR sunt realizate, 100% digital.
Reînnoirea cardurilor şi confirmarea adresei de livrare se pot face direct din aplicaţie
„George este o platformă matura acum”, așa consideră Marian Ignat, Director Digital Banking, BCR. Acesta precizează că, prin intermediul aplicației, clientii și-au putut modifica adresa, dacă era cazul, și astfel au primit acasă cardurile.
Potrivit reprezentantului BCR, 100.000 de carduri emise prin George au fost trimise acasă şi peste 200.000 de carduri înrolate în portofelele digitale (Google Pay şi Apple Pay).
Marian Ignat a reamintit că BCR a reacționat imediat în criza Covid și a propus inclusiv soluții de amânare a ratelor pentru clienții cu carduri de credit și overdraft. În acest sens, potrivit bancherului, peste 400.000 de asemenea instrumente de plată au fost incluse în programul de amânare a ratelor cu 3 luni lansat de bancă.
Potrivit datelor BCR, autentificările din primele patru luni din 2020 au crescut cu 120% comparativ cu perioada ianuarie-aprilie 2019. Numărul tranzacţiilor a crescut cu 150% în primele trei luni din 2020, faţă de perioada similară a anului trecut.
Cristian Mustata, BCR: 600 de clienți au soliticitat amânarea ratelor la credite prin aplicatia George”
Peste 9.000 de credite de consum au fost acordate, de la începutul anului, prin intermediul George, reprezentând 26% din numărul totalul de credite noi de consum acordate de BCR, a declarat Cristian Mustata – Head of Digital Strategy, BCR.
În contextul actual, banca a introdus o funcţionalitate prin care clienţii pot să îşi amâne ratele direct din George. Deja „600 de clienti au soliticitat amanarea ratelor prin aplicatia George”, a mai declarat Mustata.
„25.000 de portofele digitale noi au fost inrolate numai în lunile martie-aprilie. Avem mult mai mulți clienți cu portofele digitale acum”, a mai spus reprezentantul BCR.
Specialiștii instituției de credit au simplificat, cu ajutorul aplicaţiei eToken, procesul de activare. Odată activat eToken, conectarea în George se face mult mai uşor.
Clienții BCR pot primi acum notificări prin intermediu serviciului Push Notifications, gratuit și fără limită de sumă, direct din George.
Noutăți: George, disponibil pentru IMM-uri și PFA
În curând, clienții vor beneficia de optiunea de a vizualiza, în aplicația George, conturile pe care le au deshise la alte bănci, functionalitatea George Multibanking aflandu-se în prezent în faza de testare.
Tot ca noutate, BCR anunță că debitorii vor putea rambursa anticipat credite și prin ecosistemul George.
De interes este si lansarea aplicatiei pentru clientii persoane juridice si persoane fizice autorizate (IMM si PFA) ce vor putea sa incerce si ei experienta George.