Clientii retail ai Bancii Comerciale Romane (BCR) au efectuat, pe parcursul anului 2013, tranzactii in valoare de peste 27 miliarde lei prin intermediul serviciului Click si Alo 24 Banking (internet si telefon). Cele 27 miliarde de lei tranzactionati prin Click si Alo 24 Banking BCR au fost efectuate in aproximativ 7 milioane de transferuri, din care peste 96% dintre acestea reprezinta transferuri intra si inter bancare si schimburi valutare.
„Noutatile si dezvoltarile lansate de BCR pe parcursul anului 2013 pe serviciul Click si Alo 24 Banking s-au vazut si in cresterea gradului de adoptie si folosire a serviciului in randul clientilor bancii. Astfel, anul 2013 a insemnat o crestere de circa 15% a activarii serviciului Click si Alo 24 Banking in randul clientilor persoane fizice si de 21% a accesarii serviciului de catre clientii persoane fizice autorizate (PFA)”, a declarat Marian Ignat, Director Executiv al Directiei Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR.
Segmentul PFA a inregistrat, in anului 2013, cele mai mari cresteri de tranzactii, atat din punct de vedere al numarului de tranzactii efectuate (peste 23%), cat si al valorilor tranzactionate (peste 26%). Prin Click si Alo 24 Banking, clientii sunt incurajati sa tranzactioneze prin noua modalitate de autentificare simplificata, prin nume de utilizator si parola, pusa la dispozitia tuturor clientilor Micro si PFA incepand cu luna aprilie a anului trecut.
Clientii din categoria Microintreprinderi ruleaza circa 76% (adica 21 miliarde de lei) din sumele tranzactionate prin Click si Alo 24 Banking BCR. Totodata, se inregistreaza o creastere a numarului si volumelor de tranzactiilor efectuate, cele mai mari cresteri inregistrandu-se pe numarul tranzactiilor inter si intra bancare, schimburi valutare, precum si pe operatiunile de tip Direct Debit si Standing Order.