Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BCR a vandut 2T de aur in 3 ani
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > BCR a vandut 2T de aur in 3 ani
Stiri pe scurt

BCR a vandut 2T de aur in 3 ani

bankingnews.ro
Last updated: 04/07/2013 12:32
bankingnews.ro 12 ani ago
Share
SHARE

BCR a vandut clientilor sai, pana in prezent, peste 2 tone de aur. Media celor mai importante tranzactii (ca volum) realizate a fost de peste 40 kg de aur / tranzactie si au fost efectuate de divizia de Private banking.

Valoarea celor 2 tone de aur se ridica la o valoare de aproximativ 300 milioane lei.

BCR ofera din anul 2009 clientilor posibilitatea de a trazactiona (vanzare/cumparare) aur financiar (99,99% puritate) sub forma de lingouri si monede de aur pur de diverse marimi si gramaje. Aurul vandut este de cea mai buna calitate si este furnizat de catre Austria Mint, o companie cu o bogata traditie in domeniu si care comercializeaza cu succes aur sub forma de monede si lingouri pentru investitorii din intreaga lume.

“Aurul este un activ care poate fi inclus in portofoliul fiecarui investitor fie ca aur de investitii fie pentru valoarea lui numismatica prin achizitionarea de monezi de aur. Tranzactionam lingouri de diferite marimi inclusiv cele de 2g, iar dintre monezi cea mai vanduta este cea de 1/10 uncie (3.11g) si 1 uncie (31.10g) – Filarmonica. Clientii nostri considera pretul actual al aurului ca find un nivel bun de cumparare. Astfel, volumul tranzactionat de noi in ultimele luni, s-a dublat comparativ cu inceputul acestui an“, a adaugat Laura Hexan, sefa Departamentului de Produse de Trezorerie Retail din cadrul BCR.

BCR vinde aur in orice unitate, dar numai pe baza unei comenzi prealabile. Totodata, BCR ofera si serviciul de depozitare pentru aur fizic pentru cantitati de minim 100 g. Aurul pastrat in custodie la BCR poate fi rascumparat ulterior de catre banca, in situatia in care clientul doreste acest lucru. Altfel, aurul Mint Austria din oferta BCR poate fi vandut oriunde in intreaga lume unde se tranzactioneaza metale pretioase.

Toate lingourile vandute de BCR indeplinesc standardul „London Good Delivery”, ce garanteaza calitatea si recunosc monetariei statutul de producator autorizat. Indiferent de marime, fiecare lingou are o puritate de 99.99% sau 24 carate, avand inscriptionate emblema Monetariei Austriece, specificatiile si numarul de serie. Fiecare moneda este batuta din aur cu puritate de 99.99% sau 24 de carate si sunt denumite dupa faimoasa orchestra Viena Filarmonica.

You Might Also Like

BCR finanțează Grupul Alerion cu 18,5 milioane de euro pentru dezvoltarea unui proiect fotovoltaic de 35 MW în România. Bogdan Dima: Putem să contribuim la dezvoltarea de noi proiecte care prioritizează securitatea energetică a României

Trei companii de impact din România, finaliste în cel mai important program regional de antreprenoriat social – Marc Impact, implementat de BCR, BCR Social Finance și Synerb. Florian Bauer (Fundația Erste): ”Este încurajator să vedem cât de multe soluții puternice, cu impact social și de mediu, sunt în curs de dezvoltare”

De Ziua Internațională a Muncii, sărbătorim munca bine făcută: Banca Transilvania, BCR și BRD sunt cele mai valoroase branduri bancare din România. Cum rămân băncile relevante în 2025? 4 decizii care fac diferența

BCR se alătură sistemului RoPay: plăți instant prin cod QR direct din aplicația George. Cristian Mustață dezvăluie care sunt pașii următori

EXCLUSIV. Anxietatea socială și economică din această perioadă, prin ochii unui lider de bancă. Sergiu Manea, BCR: ”Nu vorbesc despre un optimism deșănțat, dar nici nu mai este starea aia de îngrijorare combinată cu confuzie. Cred că oamenii știu că sunt vremuri dificile și că trebuie să muncească!”

TAGGED: BCR, aur
bankingnews.ro 04/07/2013
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Romanii, tot mai nemultumiti de asiguratarile RCA. Firme rau-platnice in 2012
Next Article Cea mai mare fuziune din piata asigurarilor se coace la Viena

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BCR finanțează Grupul Alerion cu 18,5 milioane de euro pentru dezvoltarea unui proiect fotovoltaic de 35 MW în România. Bogdan Dima: Putem să contribuim la dezvoltarea de noi proiecte care prioritizează securitatea energetică a României

4 zile ago

Trei companii de impact din România, finaliste în cel mai important program regional de antreprenoriat social – Marc Impact, implementat de BCR, BCR Social Finance și Synerb. Florian Bauer (Fundația Erste): ”Este încurajator să vedem cât de multe soluții puternice, cu impact social și de mediu, sunt în curs de dezvoltare”

o săptămână ago

De Ziua Internațională a Muncii, sărbătorim munca bine făcută: Banca Transilvania, BCR și BRD sunt cele mai valoroase branduri bancare din România. Cum rămân băncile relevante în 2025? 4 decizii care fac diferența

2 săptămâni ago

BCR se alătură sistemului RoPay: plăți instant prin cod QR direct din aplicația George. Cristian Mustață dezvăluie care sunt pașii următori

3 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?