Marcând încă un punct în parcursul său de transformare digitală și tranziție sustenabilă, BRD Groupe Société Générale a lansat o nouă soluție pentru POS-urile de tip neasistat împreună cu Sameday, compania de curierat care a lansat livrarea în easybox în România. Prezentă în peste 900 easybox-uri, soluția ajută, prin caracteristica self-service care integrează plata cu cardul, la flexibilizarea și disponibilitatea plăților 24/7. Ea economisește timp pentru consumatori și oferă o experiență electronică facilă, sprijinind un business de curierat sustenabil, rapid și aliniat așteptărilor clienților, potrivit băncii.
Maricela Lițcanu: În curând lansam o nouă soluție de acceptare prin Soft POS
„Ne propunem să continuăm să oferim o gamă largă de soluții de acceptare a plății cu cardul. În acest moment acoperim toată gama de opțiuni prin oferta noastră extinsă de acceptare – plata la POS, E-Commerce, Bring Your POS, la care se va adăuga, în curând, o nouă soluție de acceptare prin Soft POS, care permite plata la orice telefon de tip Android care are soluția tehnică instalată. Parteneriatul cu Sameday și Grupul eMAG este unul foarte important, prin care urmărim să aducem noi soluții de management al lichidităților și de trezorerie clienților noștri și să fim alături de ei în creșterea business-ului”, a spus Maricela Lițcanu, Director Executiv Global Transaction Banking, BRD Groupe Société Générale.
Terminalul POS de tip neasistat permite acceptarea plăților în orice moment și răspunde tendinței consumatorilor de utilizare a terminalelor de tip self-service. Soluția are un mod de integrare facil cu sistemele folosite de clienți, indiferent de locul în care acestea sunt instalate.
Lucian Baltaru: Oferim clienților o soluție convenabilă și durabilă care le îmbunătățește experiența de livrare la easybox
„La Sameday credem că digitalizarea și practicile sustenabile nu sunt doar o responsabilitate, ci o oportunitate de a avea un impact pozitiv asupra vieților oamenilor. Alături de partenerul nostru, BRD, suntem încântați să le oferim clienților o soluție convenabilă și durabilă care le îmbunătățește experiența de livrare la easybox. Rămânem dedicați îmbunătățirii continue a serviciilor noastre și implementării de tehnologie în toate operațiunile noastre”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.
Sameday easybox numără aproximativ 3900 de unități folosite de aproape 90% din clienții săi
Rețeaua Sameday easybox numără aproximativ 3900 de unități în România. Potrivit celor mai recente studii realizate de Sameday, serviciul de livrare și returnare easybox este utilizat de 86% dintre cumpărătorii online din zonele urbane. Consumatorii aleg acest serviciu datorită experienței de utilizator, controlului asupra timpului și flexibilității.
De ce ridicarea coletului de la easybox este sustenabil și cum ajuți tu mediul
Pentru companie, easybox înseamnă eficiență operațională și diminuarea impactului de mediu. Un curier care livrează la ușă, livrează între 100 și 120 de pachete pe zi, în schimb, un curier care are în ruta lui doar easybox-uri, reușește să ajungă la 500 de colete pe zi.
Această livrare consolidată înseamnă mai puțini kilometri parcurși de vehicul și mai puține opriri. Datorită reducerii emisiilor de CO2 livrarea la easybox generează cu până la 95% mai puține emisii per colet livrat, față de livrarea la domiciliu.