Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BRD accelerează digitalizarea, dar păstrează rețeaua fizică. Banca are 5.000 de utilizatori pe minut în YOU BRD. Mădălina Teodorescu: Obiectivul nostru rămâne să fim o bancă de top în România
Share
Notification Show More
Latest News
Aplicația de mobile banking a Raiffeisen Bank oferă clienților polițe RCA, în câteva minute. Mihail Ion: Clienții pot compara și alege rapid varianta care se potrivește cel mai bine nevoilor lor
Stiri de top
Românii vor putea retrage 500 de lei cash, de la magazin, dacă fac cumpărături și aleg terminalele Paypoint. Ce lege pregătește UE pentru retragerea de bani cash din magazin
Analize Stiri de top
Cristian Popa, BNR, a pus lupa pe investitorii din umbră. În ultimii 12 ani, românii plecați la muncă în străinătate au trimis acasă aproximativ 60 de miliarde de euro, de două ori mai mulți bani decât valoarea agreată inițial a PNRR
Interviuri Stiri de top
BCE menține dobânzile neschimbate
Informații financiare
ING Bank redefinește conceptul de cont curent și introduce 3 tipuri de pachete cu beneficii multiple: ING Go, More și Extra
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > BRD accelerează digitalizarea, dar păstrează rețeaua fizică. Banca are 5.000 de utilizatori pe minut în YOU BRD. Mădălina Teodorescu: Obiectivul nostru rămâne să fim o bancă de top în România
Stiri de top

BRD accelerează digitalizarea, dar păstrează rețeaua fizică. Banca are 5.000 de utilizatori pe minut în YOU BRD. Mădălina Teodorescu: Obiectivul nostru rămâne să fim o bancă de top în România

Gabriela Dinu
Last updated: 05/11/2025 21:10
Gabriela Dinu o lună ago
Share
Mădălina Teodorescu, Director General adjunct, BRD Groupe Societe Generale.
SHARE

BRD accelerează transformarea digitală, dublând numărul de utilizatori activi pe minut în YOU BRD. În paralel, banca a introdus un flux de înrolare 100% online, care permite deschiderea contului direct din aplicație, fără nicio vizită în sucursală.

Contents
BRD își păstrează strategia de bancă universalăPeste 5.000 de utilizatori activi pe minut în aplicația You BRD1,86 milioane clienți digitalizați, peste 85% activiBRD vrea să rămână o bancă de topRețeaua rămâne un pilon: optimizare, nu retragereTehnologia este doar un sprijin real pentru experiența bancă

BRD își păstrează strategia de bancă universală

Dar banca nu renunță la tradițional, așa cum ne-a spus Mădălina Teodorescu, Director General Adjunct BRD, la conferința de presă desfășurată la sediul BRD Dorobanți. Oficialul aprecizează că BRD își consolidează poziția de jucător universal, menținând o rețea fizică relevantă și un ritm constant de creștere, într-o piață în care consolidarea și digitalizarea redesenează concurența.

Peste 5.000 de utilizatori activi pe minut în aplicația You BRD

BRD accelerează vizibil adopția digitală și susține creșterea comercială, pe fondul unui context de piață competitiv și al consolidărilor din sector. La jumătatea acestui an, banca a atins un record în utilizarea aplicației YOU BRD: peste 5.000 de utilizatori activi pe minut, dublu față de aproximativ 2.500 pe minut în aceeași perioadă a anului trecut.

„Rezultatul vine după doi ani de muncă intensă. Ne uităm constant la utilizarea aplicației și îmbunătățim funcționalitățile. La mijlocul anului am văzut dublarea utilizării . Avem astăzi 5.000 de utilizatori pe minut față de 2.500 acum un an. Aici a fost provocarea colegilor de la infrastructura IT. Evident este o colaborare foarte strânsă, avem un model de organizare. ”, a declarat Mădălina Teodorescu, Director General Adjunct BRD.

1,86 milioane clienți digitalizați, peste 85% activi

Oficialul a precizat că în prezent BRD are aproximativ 1,86 milioane de clienți digitalizați, dintr-un portofoliu total, în zona de retail, „de circa 2,1, hai o cifră exactă de 2 milioane de clienți”, a punctat Teodorescu în discuțiile cu presa.

„Peste 85% dintre clienții digitalizați sunt activi. Definiția clientului activ la BRD este unul care efectuează minimum două tranzacții pe lună”, a precizat reprezentanta băncii.

BRD vrea să rămână o bancă de top

Pe lângă accelerarea digitalizării, BRD își menține direcția strategică de creștere comercială, a mai spus oficialul. Și asta pentru că BRD vrea să rămână o bancă de top.

„Piața este competitivă, există fuziuni și achiziții care schimbă clasamentul bancar. Obiectivul nostru rămâne să fim o bancă de top în România, cu creșteri constante. Trimestrial raportăm evoluții pozitive către investitori, atât pe creditare retail, cât și corporate. Sunt deja cinci-șase trimestre de creștere consecutivă a activelor”, a explicat Teodorescu.

Rețeaua rămâne un pilon: optimizare, nu retragere

Deși banca investește puternic în digital, BRD va menține o prezență fizică relevantă în teritoriu, considerând-o un diferențiator competitiv. Teodorescu a precizat că banca are în prezent 30 de sucursale în minus, față de anul trecut, însă nu există un plan agresiv de reducere a rețelei.

„Credem în continuare într-o amprentă solidă de sucursale. Rețeaua noastră a fost istoric mai extinsă decât a competitorilor și rămâne un avantaj. Nu vorbim despre un plan de închidere masivă, ci despre eficientizare. Modelul fizic și cel digital pot coexistă, se completează.”, a mai spus Mădălina Teodorescu în cadrul conferinței.

Tehnologia este doar un sprijin real pentru experiența bancă

Referindu-se la tehnologie și la cum îi va afecta pe angajații din banca, oficialul BRD a precizat că este poziția întregii echipe că tehnologia este doar „un sprijin pentru a oferi experiențe care aduc confort”.

Oficialul a precizat ca nu vede tehnologia ca pe un înlocuitor al oamenilor, ci ca pe un sprijin real pentru a simplifica experiența bancară și pentru a oferi mai mult confort clienților. Strategia BRD rămâne cea de bancă universală, care se adresează tuturor categoriilor de clienți, indiferent de vârstă sau nivel de educație financiară, cu o prezență solidă în România, astfel că oamenii din bancă vor juca un rol la fel de important.

You Might Also Like

Aplicația de mobile banking a Raiffeisen Bank oferă clienților polițe RCA, în câteva minute. Mihail Ion: Clienții pot compara și alege rapid varianta care se potrivește cel mai bine nevoilor lor

Românii vor putea retrage 500 de lei cash, de la magazin, dacă fac cumpărături și aleg terminalele Paypoint. Ce lege pregătește UE pentru retragerea de bani cash din magazin

Cristian Popa, BNR, a pus lupa pe investitorii din umbră. În ultimii 12 ani, românii plecați la muncă în străinătate au trimis acasă aproximativ 60 de miliarde de euro, de două ori mai mulți bani decât valoarea agreată inițial a PNRR

ING Bank redefinește conceptul de cont curent și introduce 3 tipuri de pachete cu beneficii multiple: ING Go, More și Extra

FOTO. Premieră în România: BCR lansează „Move & Save”, funcția care transformă mișcarea în economisire

TAGGED: YOU BRD, aplicatie BRD, oameni, BRD, banca, clienti, HR, cont, sucursale, Madalina Teodorescu
Gabriela Dinu 06/11/2025
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”
Next Article #BankingNews20. Florin Dănescu, Asociația Română a Băncilor: ”Povestea BankingNews este, în fond, și povestea maturizării sistemului bancar românesc. Istoria publicației este, de asemenea, o oglindă a evoluției încrederii dintre bănci și societate”
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Aplicația de mobile banking a Raiffeisen Bank oferă clienților polițe RCA, în câteva minute. Mihail Ion: Clienții pot compara și alege rapid varianta care se potrivește cel mai bine nevoilor lor

2 zile ago

Românii vor putea retrage 500 de lei cash, de la magazin, dacă fac cumpărături și aleg terminalele Paypoint. Ce lege pregătește UE pentru retragerea de bani cash din magazin

2 zile ago

Cristian Popa, BNR, a pus lupa pe investitorii din umbră. În ultimii 12 ani, românii plecați la muncă în străinătate au trimis acasă aproximativ 60 de miliarde de euro, de două ori mai mulți bani decât valoarea agreată inițial a PNRR

2 zile ago

ING Bank redefinește conceptul de cont curent și introduce 3 tipuri de pachete cu beneficii multiple: ING Go, More și Extra

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?