Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banking prin telefon pentru antreprenori, prin BT Visual Help
Share
Notification Show More
Latest News
ETF-ul BET Patria-Tradeville trece pragul de 700 mil. lei și ajunge la 31.000 de investitori. Răzvan Pasol: Investiția la bursă trebuie gândită întotdeauna ca o investiție pe termen lung, pentru a depăși eventualele fluctuații inevitabile ale prețurilor acțiunilor
Stiri de top
Leonardo Badea avertizează: Europa are nevoie de o piață de capital integrată. Piața de capital din România are un drum de dezvoltare bine conturat. Ritmul cu care vom transforma acest potențial în realitate va face diferența
Opinii Stiri de top
Intesa Sanpaolo își schimbă identitatea vizuală la nivel global. De astăzi, și clienții din România văd noua siglă. Ce diferențe apar față de Italia și care este explicația?
Stiri de top
BCR Seed Starter investește 500.000 euro în Profluo, startup românesc care accelerează automatizarea financiar-contabilă prin AI
Stiri de top
ProCredit Bank lansează „Marea ProPulsare” pentru antreprenori: zero costuri bancare timp de 2 ani și acces la parteneriate în 12 țări
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banking prin telefon pentru antreprenori, prin BT Visual Help
Stiri de top

Banking prin telefon pentru antreprenori, prin BT Visual Help

Gabriela Dinu
Last updated: 24/10/2019 16:25
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Banca Transilvania extinde opțiunea de self-banking BT Visual Help pentru clienții companii, aşa încât aceştia îşi pot gestiona de acum înainte, inclusiv prin telefon, cardurile de business.

Prin BT Visual Help, dacă un client apelează numărul de telefon 0264 30 80 28 al Call Center BT, urmează paşii indicați în mesajul înregistrat şi accesază linkul primit prin SMS, poate modifica limitele de tranzacționare pe card, îşi poate bloca temporar sau definitiv cardul sau poate solicita reemiterea acestuia.

De asemenea, prin BT Visual Help clientul poate primi sau trimite de la/către echipa Call Center diverse fişiere în timpul convorbirii cu aceasta, ceea ce facilitează soluțiile rapide.

Lansată la Banca Transilvania în aprilie a.c. datorită parteneriatului cu FinTech-ul CallVU, opțiunea este deja disponibilă pentru clienții persoane fizice. CallVU este unul dintre FinTech-urile internaționale cu care BT colaborează pentru a lansa oferi noi experiențe digitale clienților.

Compania oferă o platformă omni-channel prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service.

„Ne bucurăm să extindem BT Visual Help pentru antreprenori. Ne-au încurajat foarte mult rezultatele obținute de la lansare: peste 50.000 de clienți persoane fizice au apelat la BT Visual Help în decurs de şase luni. Împreună cu CallVU vom continua în perioada următoare lansarea de opțiuni noi pentru clienții noştri”, afirmă Gabriela Nistor, Director General – Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

“Focusul Băncii Transilvania pentru a inova şi lansa noi servicii pentru clienți este o experiență foarte plăcută pentru noi. Suntem bucuroşi să fim unul dintre partenerii BT, care contribuie la proiectarea, implementarea şi lansarea de soluții inovative împreună cu banca”, declară Ori Faran, Chief Executive Officer – CallVU.

You Might Also Like

ETF-ul BET Patria-Tradeville trece pragul de 700 mil. lei și ajunge la 31.000 de investitori. Răzvan Pasol: Investiția la bursă trebuie gândită întotdeauna ca o investiție pe termen lung, pentru a depăși eventualele fluctuații inevitabile ale prețurilor acțiunilor

Leonardo Badea avertizează: Europa are nevoie de o piață de capital integrată. Piața de capital din România are un drum de dezvoltare bine conturat. Ritmul cu care vom transforma acest potențial în realitate va face diferența

Intesa Sanpaolo își schimbă identitatea vizuală la nivel global. De astăzi, și clienții din România văd noua siglă. Ce diferențe apar față de Italia și care este explicația?

BCR Seed Starter investește 500.000 euro în Profluo, startup românesc care accelerează automatizarea financiar-contabilă prin AI

ProCredit Bank lansează „Marea ProPulsare” pentru antreprenori: zero costuri bancare timp de 2 ani și acces la parteneriate în 12 țări

TAGGED: companii, BT, self banking, fintech, BT Visual Help, CallVU, Banca Transilvania, carduri
Gabriela Dinu 24/10/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article PayPal și Mastercard extind serviciul de transfer de bani în Europa. Clienții din România își vor putea transfera fondurile pe cardurile Mastercard instant
Next Article Telekom Banking aniversează doi ani de activitate în România. Ce cotă de piață vizează și ce produse va lansa în curând
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

ETF-ul BET Patria-Tradeville trece pragul de 700 mil. lei și ajunge la 31.000 de investitori. Răzvan Pasol: Investiția la bursă trebuie gândită întotdeauna ca o investiție pe termen lung, pentru a depăși eventualele fluctuații inevitabile ale prețurilor acțiunilor

6 ore ago

Leonardo Badea avertizează: Europa are nevoie de o piață de capital integrată. Piața de capital din România are un drum de dezvoltare bine conturat. Ritmul cu care vom transforma acest potențial în realitate va face diferența

6 ore ago

Intesa Sanpaolo își schimbă identitatea vizuală la nivel global. De astăzi, și clienții din România văd noua siglă. Ce diferențe apar față de Italia și care este explicația?

7 ore ago

BCR Seed Starter investește 500.000 euro în Profluo, startup românesc care accelerează automatizarea financiar-contabilă prin AI

9 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?