Bancile nu mai arunca cu bani in campaniile de marketing si vor si crestere, iar cuvantul cheie in ceea ce priveste bugetul de marketing este „eficienta”. Fara bani si totusi prezenti?
„Eu, personal, nu cred foarte mult in a avea la dispozitie foarte multi bani. Cu bani multi poate sa comunice oricine”, a declarat Anca Ungureanu, directorul de marketing si comunicare al UniCredit Bank, intr-o emisiune pe Wall-Street.ro
Iata canalele mentionate de Anca Ungureanu:
1. TV
Anca Ungureanu, directorul de marketing si comunicare al UniCredit Bank considera ca TV-ul functioneaza in continuare daca iti doresti sa atingi masa critica si sa faci reach, dar este mult mai important acum pentru o banca sa isi aloce bani si pentru zona digitala.
2. Telefonul
Trendurile spun ca telefonul mobil va fi in viitor singurul obiect pe care il vom lua cand vom iesi din casa, deja au aparut aplicatii care incorporeaza absolut toate cardurile pe care le avem in portofel, puncteaza Ungureanu.
3/4
De asemenea, canalele mobile si online s-au dezvoltat foarte mult si, de aceea, investitiile in digital sunt in crestere, aminteste Ungureanu.
5. Facebook „iti permite sa targetezi pana la ultimul amanunt semnificativ clientul pe care ti-l doresti” spune Anca Ungureanu
„Creditele de consum functioneaza foarte bine din punct de vedere al comunicarii pe Facebook, dar cand vorbim de credite mai mari (pentru casa sau de investitii) este nevoie de consultanta. Desi traim intr-o lume a tehnologiei si ne-am digitalizat foarte mult, spatiul fizic nu va disparea, iar oamenii vor avea nevoie de interactiunea cu un consultant dintr-o sucursala, in special in zona de business, pentru a le intelege nevoile si specificul business-ului si sa le faca un pachet potrivit pentru ce are fiecare nevoie”, a concluzionat Ungureanu, pentru Wall-Street.ro