Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cele mai importante 5 canale de promovare pentru o banca in era digitala
Share
Notification Show More
Latest News
ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”
Stiri de top
Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România
Stiri de top
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie
Stiri de top
Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Cele mai importante 5 canale de promovare pentru o banca in era digitala
Stiri pe scurt

Cele mai importante 5 canale de promovare pentru o banca in era digitala

bankingnews.ro
Last updated: 09/09/2016 8:47
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
SHARE

Bancile nu mai arunca cu bani in campaniile de marketing si vor si crestere, iar cuvantul cheie in ceea ce priveste bugetul de marketing este „eficienta”. Fara bani si totusi prezenti?

„Eu, personal, nu cred foarte mult in a avea la dispozitie foarte multi bani. Cu bani multi poate sa comunice oricine”, a declarat Anca Ungureanu, directorul de marketing si comunicare al UniCredit Bank, intr-o emisiune pe Wall-Street.ro

Iata canalele mentionate de Anca Ungureanu:

1. TV
Anca Ungureanu, directorul de marketing si comunicare al UniCredit Bank considera ca TV-ul functioneaza in continuare daca iti doresti sa atingi masa critica si sa faci reach, dar este mult mai important acum pentru o banca sa isi aloce bani si pentru zona digitala.

2. Telefonul
Trendurile spun ca telefonul mobil va fi in viitor singurul obiect pe care il vom lua cand vom iesi din casa, deja au aparut aplicatii care incorporeaza absolut toate cardurile pe care le avem in portofel, puncteaza Ungureanu.

3/4
De asemenea, canalele mobile si online s-au dezvoltat foarte mult si, de aceea, investitiile in digital sunt in crestere, aminteste Ungureanu.

5. Facebook „iti permite sa targetezi pana la ultimul amanunt semnificativ clientul pe care ti-l doresti” spune Anca Ungureanu

„Creditele de consum functioneaza foarte bine din punct de vedere al comunicarii pe Facebook, dar cand vorbim de credite mai mari (pentru casa sau de investitii) este nevoie de consultanta. Desi traim intr-o lume a tehnologiei si ne-am digitalizat foarte mult, spatiul fizic nu va disparea, iar oamenii vor avea nevoie de interactiunea cu un consultant dintr-o sucursala, in special in zona de business, pentru a le intelege nevoile si specificul business-ului si sa le faca un pachet potrivit pentru ce are fiecare nevoie”, a concluzionat Ungureanu, pentru Wall-Street.ro

You Might Also Like

Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci

România trebuie să-și schimbe modelul economic: investițiile devin noul motor de creștere. Cristian Popa, BNR, explică de ce fondurile europene pot salva economia

#BankingNews20. Inima care inspiră bankingul. Trofeul ”PASIUNE”: un omagiu adus de publicația BankingNews energiei care a modelat evoluția UniCredit Bank

BCR Leasing depășește 1 miliard de euro portofoliu de finanțări. Vlad Vitcu: BCR Leasing stabilește standardele în industrie

Mihaela Lupu, UniCredit Bank: „Educația este singura investiție cu randament infinit”. Un record istoric la Festivalul Brazilor: 220.000 euro pentru copiii vulnerabili

TAGGED: creditele de consum, business, Unicredit Bank, Anca Ungureanu, campanii marketing, zona digitala, facebook, credite, banca, telefon, bani
bankingnews.ro 09/09/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article BCR a vandut un portofoliu de credite neperformante de 370 milione euro companiilor EOS si B2Holding
Next Article CEC Bank continua sustinerea proiectelor clientilor sai prin programe externe de finantare
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci

21 de ore ago

România trebuie să-și schimbe modelul economic: investițiile devin noul motor de creștere. Cristian Popa, BNR, explică de ce fondurile europene pot salva economia

2 zile ago

#BankingNews20. Inima care inspiră bankingul. Trofeul ”PASIUNE”: un omagiu adus de publicația BankingNews energiei care a modelat evoluția UniCredit Bank

2 zile ago

BCR Leasing depășește 1 miliard de euro portofoliu de finanțări. Vlad Vitcu: BCR Leasing stabilește standardele în industrie

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?