Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: CardAvantaj este cel mai cunoscut card de credit din România
Share
Notification Show More
Latest News
Cum te pregătești pentru un împrumut de la bancă și la ce trebuie să fii atent? Sfatul specialiștilor în creditare: Anca Bidian (Kiwi Finance) și Dragoș Nichifor (Bayer Credit) în podcastul CSALB
Interviuri Stiri de top
Raiffeisen Bank a anunțat proiectele câștigătoare ale noii ediții a programului Raiffeisen Comunități, derulat cu Asociația pentru Relații Comunitare. Laura Mihăilă: ”Avem mai multe în comun decât ceea ce ne desparte și ne bucurăm să susținem în continuare ceea ce ne unește”
Stiri de top
BCR extinde ecosistemul digital George și lansează asigurarea de sănătate Medical Protect, în parteneriat cu OMNIASIG. Ramona Badea: ”Este încă un pas prin care îi susținem pe oameni să aibă încredere în ei înșiși și în deciziile lor, chiar și în momentele dificile”
Stiri de top
De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?
Stiri de top
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > CardAvantaj este cel mai cunoscut card de credit din România
Stiri pe scurt

CardAvantaj este cel mai cunoscut card de credit din România

bankingnews.ro
Last updated: 01/02/2012 12:29
bankingnews.ro 13 ani ago
Share
SHARE

CardAvantaj este cel mai cunoscut card de credit din România conform unui studiu realizat de Gfk la sfarsitul lui 2011. Produsul oferit de Credit Europe Bank s-a clasat pe primul loc atât in topul raspunsurilor spontane, cât si al celor asistate in categoria cardurilor de credit.

Datele din sondajul Gfk au pozitionat CardAvantaj pe primul loc in cazul raspunsurilor spontane, acesta fiind prima mentiune a 22% dintre toti respondentii care cunosc marci de carduri de credit, un nivel aproape dublu fata de urmatorul produs clasat. CardAvantaj se pozitioneaza de asemenea pe prima pozitie in totalul raspunsurilor spontane, fiind mentionat de catre 29% dintre intervievati. Produsul a avut rezultate superioare altor carduri si la raspunsurile asistate, 50% dintre respondentii carora li s-a prezentat o lista cu branduri de carduri de credit indicând CardAvantaj, mai mult decât pentru oricare alt card.

“Privim cu satisfactie popularitatea pe care a dobandit-o CardAvantaj, atât in ceea ce priveste notorietatea, cât si utilizarea. Timp de sase ani de la lansarea produsului am facut eforturi considerabile pentru a dezvolta o retea extinsa de parteneri, pentru a face accesibile beneficiile CardAvantaj unui numar cât mai mare de români, precum si pentru a diversifica oportunitatile oferite. Astazi, CardAvantaj isi mentine pozitia de lider pe piata, un semn clar al raspunsului pozitiv primit din partea consumatorilor si al comerciantilor, generând totodata si o tendinta urmata de piata bancara locala”, a declarat Dorin Iancu, Head of Retail Sales la Credit Europe Bank.

Odata cu lansarea sa in 2005, CardAvantaj a introdus o abordare revolutionara pe piata de carduri de credit. Produsul isi datoreaza reputatia unei oferte pentru plata in rate a cumparaturilor care este la indemâna si de incredere, având si o larga adresabilitate.  CardAvantaj este de asemenea recunoscut pentru capacitatea sa de a veni cu beneficii inovatoare – bonus pentru tranzactii, plata online a ratelor, plata in rate pentru cumparaturi efectuate in afara tarii etc. – fiecare o premiera pentru piata de profil la momentul lansarii.

CardAvantaj a construit in timp pentru clienti o retea de aproape 10.000 de magazine partenere. Totodata, si-a bazat programul de dezvoltare pe campanii derulate impreuna cu partenerii sai, prin care au oferit un set de beneficii de fidelitate (cum ar fi rate aditionale sau reduceri), precum si oportunitati unice care au crescut sfera de utilizare a cardului.

Studiul Gfk a fost realizat in noiembrie 2011 pe un esantion de 1.000 de persoane, reprezentativ la nivel national pentru populatia de peste 15 ani.

You Might Also Like

Credit Europe Bank N.V. Amsterdam Sucursala București devine Nexent Bank. Yakup Çil: ”Suntem pregătiți pentru viitor și suntem la fel de dedicați ca întotdeauna să creștem împreună cu clienții noștri”

Credit Europe Bank România a finalizat procesul de fuziune cu banca-mamă Credit Europe Bank N.V.

Credit Europe Bank fuzionează cu banca mamă din Olanda și va funcționa ca simplă sucursală în România. Ce trebuie să știe clienții băncii

Creșterea abruptă a Euribor a dat aripi economisirii în euro. Soldul depozitelor în moneda unică s-a majorat cu circa 2,3 miliarde de euro în 2023, cifră de peste două ori mai mare față de creșterea cumulată în 4 ani anteriori. Ce câștiguri oferă băncile pentru acest tip de produse

Banca Transilvania, prima bancă ce suspendă ordinul ANPC

TAGGED: Credit Europe Bank, CardAvantaj
bankingnews.ro 01/02/2012
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Prima Casa se modifica din nou. Iata noile conditii ale programului
Next Article EximBank demareaza vanzarea on-line a politelor de asigurare

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Credit Europe Bank N.V. Amsterdam Sucursala București devine Nexent Bank. Yakup Çil: ”Suntem pregătiți pentru viitor și suntem la fel de dedicați ca întotdeauna să creștem împreună cu clienții noștri”

3 săptămâni ago

Credit Europe Bank România a finalizat procesul de fuziune cu banca-mamă Credit Europe Bank N.V.

4 luni ago

Credit Europe Bank fuzionează cu banca mamă din Olanda și va funcționa ca simplă sucursală în România. Ce trebuie să știe clienții băncii

11 luni ago

Creșterea abruptă a Euribor a dat aripi economisirii în euro. Soldul depozitelor în moneda unică s-a majorat cu circa 2,3 miliarde de euro în 2023, cifră de peste două ori mai mare față de creșterea cumulată în 4 ani anteriori. Ce câștiguri oferă băncile pentru acest tip de produse

1 an ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?