Criza a schimbat viziunea clientilor asupra bancilor. Si invers. Acum bancile si clientii cauta oportunitati. Daca pentru primii oportunitatile se numesc clienti dispusi sa mai acceseze macar un produs bancar, pentru ceilalti, singurele „interese bancare” se numesc costuri reduse. Iar bancile cunosc aceste cerinte.
Potrivit unui sondaj efectuat de Banca Comerciala Carpatica pe site-ul sau – „Care este cel mai important criteriu dupa care alegi banca cu care lucrezi?”, cei 1.079 de respondenti si-au aratat interesul major si incontestabil pentru costul produselor bancare.
Astfel, 48,7% (526 de voturi) dintre respondenti au spus ca la o banca ii intereseaza costurile, apoi sunt interesati de Pachetele de produse/servicii si Serviciile alternative de acces la conturi – 11,9% si pe locul trei se situeaza interesul pentru Renumele si perceptia bancii in piata – 10,2%.
Dispusi sa caute o agentie bancara pentru plati
Pe locul patru se situeaza Reteaua teritoriala – 6,9% iar pe sase vom regasi interesul pentru Promotii – 4%.
Care este cel mai important criteriu dupa care alegi banca cu care lucrezi? | ||
---|---|---|
Costurile | ||
526 | 48.7% | |
Pachetele de produse/servicii | ||
128 | 11.9% | |
Serviciile alternative de acces la conturi | ||
128 | 11.9% | |
Renumele si perceptia in piata | ||
110 | 10.2% | |
Reteaua teritoriala | ||
74 | 6.9% | |
Alte motive | ||
51 | 4.7% | |
Promotiile si beneficiile auxiliare | ||
43 | 4% |