Clientii retail ai BCR au efectuat, in anul 2012, tranzactii prin internet (serviciul Click 24 Banking) si telefon (serviciul Alo 24 Banking) in valoare de peste 20 miliarde lei, cu aproape 30% mai mult decat in anul anterior, anunta banca. Astfel, au fost efectuate in aproximativ 6 milioane de transferuri, din care peste 85% din ele au fost transferuri intra si inter bancare in moneda nationala, iar 15% au fost transferuri in valuta.
„Ne asteptam ca si anul 2013 sa sustina trendul crescator pe care l-am inregistrat anul trecut, mai ales ca in ultimul trimestru, am oferit clientilor nostri multiple modalitati de tranzactionare la distanta si am facilitat accesul acestora la produsele bancare detinute: acces mai facil la serviciile de internet si phone banking, noi servicii de tip mobile banking“, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.
Desi in structura numarului de tranzactii, intre clientii persoane fizice si clientii Micro nu exista foarte mari diferente, microintreprinderile ruleaza peste 85% (adica 18,4 miliarde de lei) din sumele tranzactionate prin internet si telefon.
Cele mai mari cresteri anuale (2012 fata de 2011) ale sumelor tranzactionate prin internet si telefon au fost inregistrate de catre clientii Persoane Fizice Autorizate. Astfel, acestia au efectuat anul trecut tranzactii intra si inter bancare, in lei si valuta, in crestere cu peste 35% fata de anul anterior. Pe urmatorul loc se situeaza clientii Micro care au tranzactionat in 2012 sume cu 30% mai mari decat in 2011.
Sumele tranzactionate de catre clientii persoane fizice au crescut cu peste 8% in 2012 fata de 2011.