Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: CORONACRIZĂ. UniCredit Bank anunță măsuri de susținere a clienților aflați în dificultate, reduce programul de lucru din agenții și donează 120.000 de euro pentru achiziția de aparate de ventilație mecanică în două spitale
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Top news > CORONACRIZĂ. UniCredit Bank anunță măsuri de susținere a clienților aflați în dificultate, reduce programul de lucru din agenții și donează 120.000 de euro pentru achiziția de aparate de ventilație mecanică în două spitale
Top newsStiri de top

CORONACRIZĂ. UniCredit Bank anunță măsuri de susținere a clienților aflați în dificultate, reduce programul de lucru din agenții și donează 120.000 de euro pentru achiziția de aparate de ventilație mecanică în două spitale

Gabriela Dinu
Last updated: 23/03/2020 14:24
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

Sănătatea clienților și a angajaților este prioritară pentru UniCredit Bank. În contextul stării de urgență cauzate de epidemia Covid-19 în România, UniCredit Bank oferă măsuri personalizate de suport clienților săi care întâmpină dificultăți, se arată într-un comunicat de presă.

Contents
Program redus de lucru cu publicul pentru o parte dintre sucursalele UniCredit Bank UniCredit Bank donează 120.000 euro pentru achiziția de aparate de ventilație mecanică în două spitale și pentru acoperirea altor nevoi medicale

UniCredit depune toate eforturile pentru a se asigura că serviciile bancare esențiale sunt disponibile prin intermediul canalelor la distanță. Astfel, clienții noștri pot primi în mod gratuit toate informațiile relevante cu privire la produsele și serviciile deținute și pot realiza toate operațiunile de bază într-un mod simplu, rapid și sigur prin mijloace electronice: Mobile și Online Banking, pentru persoane fizice, și BusinessNet pentru companii.

În același timp, UniCredit a implementat un set de măsuri menite să ajute clienții pe parcursul acestei perioade dificile, care pot presupune, în funcție de solicitarea clienților persoane fizice și de fiecare situație în parte, inclusiv amânarea ratelor la credite. În acest sens, clienții care deja parcurg o perioadă dificilă cauzată de contextul actual pot să contacteze UniCredit la numărul de telefon 021.200.20.80, de luni până vineri, între 9.00 – 17.00.

Pentru clienții IMM cu facilități de credit în derulare, care sunt temporar afectați de Covid-19 și vor solicita suport, UniCredit a implementat un flux rapid de decizie pentru a găsi cea mai potrivită soluție, în termene scurte. În condițiile în care autoritățile sanitare recomandă limitarea interacțiunilor cu alți oameni la acelea care sunt strict necesare, UniCredit Bank recomandă la rândul său clienților săi, în mod ferm, utilizarea canalelor la distanță disponibile, plățile prin intermediul Apple Pay sau cu cardurile contactless și evitarea pe cât posibil a folosirii numerarului. Totuși, clienții care au neapărată nevoie să retragă numerar beneficiază, începând din data de 18 martie, de retrageri gratuite la întreaga rețea națională de ATM-uri (inclusiv ATM-uri care nu aparțin UniCredit), opțiune disponibilă tuturor clienților persoane fizice deținătoare de carduri de debit emise de bancă.

“Suntem alături de clienții noștri în această perioadă dificilă și vrem să îi ajutăm să se concentreze asupra lucrurilor care contează cu adevărat pentru ei: sănătatea și siguranța. De aceea, îi încurajăm să utilizeze cu prioritate și cu zero costuri canalele alternative ale băncii – Mobile și Online Banking pentru persoanele fizice sau BusinessNet pentru companii – și, de asemenea, să ne contacteze dacă sunt deja afectați, în mod temporar, de situația actuală și au nevoie să acceseze soluțiile pe care le oferim. Ca bancă ce are puternice rădăcini europene și care a susținut întotdeauna economia locală, vom adopta toate măsurile rezonabile pentru a ajuta companiile să depășească această perioadă tulbure, evaluând situațiile individuale”, a declarat Răsvan Radu, CEO UniCredit Bank.

Program redus de lucru cu publicul pentru o parte dintre sucursalele UniCredit Bank

Sănătatea și siguranța clienților și angajaților reprezintă o prioritate pentru UniCredit Bank. De aceea, UniCredit Bank a luat recent măsuri adaptate situației care să garanteze o acoperire națională pentru serviciile sale bancare, protejând în același timp sănătatea clienților și a angajaților băncii. Începând cu data de 23 martie a.c. și până pe 17 aprilie 2020, pentru o parte dintre sucursalele UniCredit Bank programul de lucru cu publicul se va desfășura între orele 10:00 – 16:00, cu o pauză de prânz în intervalul orar 13:00 – 13:30. Restul sucursalelor băncii își vor continuă activitatea conform programului actual: între orele 09:00 – 17:00, cu o pauză de prânz în intervalul orar 13:00 – 13:30.

UniCredit Bank solicită clienților care merg în sucursale să respecte indicațiile personalului privind accesul în locații și, de asemenea, să păstreze o distanță de minim un metru și jumătate față de alte persoane. UniCredit se preocupă în mod continuu să asigure disponibilitatea prin canale alternative la distanță a principalelor servicii bancare. Clienții noștri pot solicita în mod gratuit orice informații despre produsele și serviciile băncii și pot efectua operațiuni bancare ușor, rapid și sigur, prin canalele electronice pe care le punem la dispoziție, incluzând: Mobile și Online Banking – pentru persoane fizice, BusinessNet – pentru persoane juridice.

Lista sucursalelor UniCredit Bank și programul actualizat de lucru cu publicul este disponibilă pe www.unicredit.ro, în secțiunea “Sucursale și ATM-uri” și în secțiunea dedicată www.unicredit.ro/covid-19. UniCredit va continua să monitorizeze situația și să acționeze în interesul tuturor.

UniCredit Bank donează 120.000 euro pentru achiziția de aparate de ventilație mecanică în două spitale și pentru acoperirea altor nevoi medicale

În contextul stării naționale de urgență generată de pandemia COVID-19, UniCredit Bank donează 120.000 euro către Asociația Zi de Bine pentru achiziția a două aparate de ventilație mecanică de înaltă performanță și pentru acoperirea altor nevoi medicale.

Potrivit băncii, cele două aparate de ventilație mecanică vor fi distribuite de asociație către două spitale, în funcție de nevoi. Acestea vor putea fi folosite pe termen lung în tratamentul pacienților cu insuficiență respiratorie acută. În plus, donația făcută de UniCredit Bank va acoperi și alte nevoi medicale generate de pandemia COVID-19, așa cum vor fi identificate împreună cu spitalele.

„Într-o situație cum este cea cu care ne confruntăm acum e important să fim uniți și să ne preocupăm de lucrurile care contează cu adevărat. Ne confruntăm cu o provocare la nivel de societate, iar prioritatea zero a noastră, a tuturor, este acum sănătatea. Am decis că cea mai bună cale de a răspunde acestei nevoi urgente este să sprijinim sistemul medical, astfel încât acesta să poată oferi îngrijire pacienților mai grav afectați” a declarat Răsvan Radu, CEO UniCredit Bank România.

Donația făcută de UniCredit în România completează eforturile regionale depuse la nivel de Grup – în Italia, banca a donat peste 2 milioane de euro pentru echipamente medicale și de protecție, cercetare și îngrijire a pacienților, iar, în Germania, HypoVereinsbank a donat două aparate de ventilare mecanică spitalelor din zonele rurale și a susținut organizațiile civice active la nivel national printr-o donație de 100.000 de euro pentru achiziția de măști medicale, dezinfectanți și alimente pentru persoanele defavorizate.

„Sănătatea și bunăstarea clienților și angajaților sunt prioritare pentru UniCredit. Banca va continua să monitorizeze situația cu atenție și va acționa în interesul tuturor”, se mai arată în comunicatul băncii.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: aparate de ventilație mecanică, Asociația Zi de Bine, euro, banca, Unicredit, Rasvan Radu, coronavirus, Covid-19, coronacriza, amanare rate credite
Gabriela Dinu 23/03/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Alexandru Păunescu: „CSALB dispune de infrastructura necesară prin care pot fi negociate și alte măsuri individuale pentru consumatorii care întâmpină probleme în plata ratelor”
Next Article CORONACRIZĂ. Raiffeisen Bank își sprijină clienții IMM cu credite în derulare

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

2 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?