Sănătatea clienților și a angajaților este prioritară pentru UniCredit Bank. În contextul stării de urgență cauzate de epidemia Covid-19 în România, UniCredit Bank oferă măsuri personalizate de suport clienților săi care întâmpină dificultăți, se arată într-un comunicat de presă.
UniCredit depune toate eforturile pentru a se asigura că serviciile bancare esențiale sunt disponibile prin intermediul canalelor la distanță. Astfel, clienții noștri pot primi în mod gratuit toate informațiile relevante cu privire la produsele și serviciile deținute și pot realiza toate operațiunile de bază într-un mod simplu, rapid și sigur prin mijloace electronice: Mobile și Online Banking, pentru persoane fizice, și BusinessNet pentru companii.
În același timp, UniCredit a implementat un set de măsuri menite să ajute clienții pe parcursul acestei perioade dificile, care pot presupune, în funcție de solicitarea clienților persoane fizice și de fiecare situație în parte, inclusiv amânarea ratelor la credite. În acest sens, clienții care deja parcurg o perioadă dificilă cauzată de contextul actual pot să contacteze UniCredit la numărul de telefon 021.200.20.80, de luni până vineri, între 9.00 – 17.00.
Pentru clienții IMM cu facilități de credit în derulare, care sunt temporar afectați de Covid-19 și vor solicita suport, UniCredit a implementat un flux rapid de decizie pentru a găsi cea mai potrivită soluție, în termene scurte. În condițiile în care autoritățile sanitare recomandă limitarea interacțiunilor cu alți oameni la acelea care sunt strict necesare, UniCredit Bank recomandă la rândul său clienților săi, în mod ferm, utilizarea canalelor la distanță disponibile, plățile prin intermediul Apple Pay sau cu cardurile contactless și evitarea pe cât posibil a folosirii numerarului. Totuși, clienții care au neapărată nevoie să retragă numerar beneficiază, începând din data de 18 martie, de retrageri gratuite la întreaga rețea națională de ATM-uri (inclusiv ATM-uri care nu aparțin UniCredit), opțiune disponibilă tuturor clienților persoane fizice deținătoare de carduri de debit emise de bancă.
“Suntem alături de clienții noștri în această perioadă dificilă și vrem să îi ajutăm să se concentreze asupra lucrurilor care contează cu adevărat pentru ei: sănătatea și siguranța. De aceea, îi încurajăm să utilizeze cu prioritate și cu zero costuri canalele alternative ale băncii – Mobile și Online Banking pentru persoanele fizice sau BusinessNet pentru companii – și, de asemenea, să ne contacteze dacă sunt deja afectați, în mod temporar, de situația actuală și au nevoie să acceseze soluțiile pe care le oferim. Ca bancă ce are puternice rădăcini europene și care a susținut întotdeauna economia locală, vom adopta toate măsurile rezonabile pentru a ajuta companiile să depășească această perioadă tulbure, evaluând situațiile individuale”, a declarat Răsvan Radu, CEO UniCredit Bank.
Program redus de lucru cu publicul pentru o parte dintre sucursalele UniCredit Bank
Sănătatea și siguranța clienților și angajaților reprezintă o prioritate pentru UniCredit Bank. De aceea, UniCredit Bank a luat recent măsuri adaptate situației care să garanteze o acoperire națională pentru serviciile sale bancare, protejând în același timp sănătatea clienților și a angajaților băncii. Începând cu data de 23 martie a.c. și până pe 17 aprilie 2020, pentru o parte dintre sucursalele UniCredit Bank programul de lucru cu publicul se va desfășura între orele 10:00 – 16:00, cu o pauză de prânz în intervalul orar 13:00 – 13:30. Restul sucursalelor băncii își vor continuă activitatea conform programului actual: între orele 09:00 – 17:00, cu o pauză de prânz în intervalul orar 13:00 – 13:30.
UniCredit Bank solicită clienților care merg în sucursale să respecte indicațiile personalului privind accesul în locații și, de asemenea, să păstreze o distanță de minim un metru și jumătate față de alte persoane. UniCredit se preocupă în mod continuu să asigure disponibilitatea prin canale alternative la distanță a principalelor servicii bancare. Clienții noștri pot solicita în mod gratuit orice informații despre produsele și serviciile băncii și pot efectua operațiuni bancare ușor, rapid și sigur, prin canalele electronice pe care le punem la dispoziție, incluzând: Mobile și Online Banking – pentru persoane fizice, BusinessNet – pentru persoane juridice.
Lista sucursalelor UniCredit Bank și programul actualizat de lucru cu publicul este disponibilă pe www.unicredit.ro, în secțiunea “Sucursale și ATM-uri” și în secțiunea dedicată www.unicredit.ro/covid-19. UniCredit va continua să monitorizeze situația și să acționeze în interesul tuturor.
UniCredit Bank donează 120.000 euro pentru achiziția de aparate de ventilație mecanică în două spitale și pentru acoperirea altor nevoi medicale
În contextul stării naționale de urgență generată de pandemia COVID-19, UniCredit Bank donează 120.000 euro către Asociația Zi de Bine pentru achiziția a două aparate de ventilație mecanică de înaltă performanță și pentru acoperirea altor nevoi medicale.
Potrivit băncii, cele două aparate de ventilație mecanică vor fi distribuite de asociație către două spitale, în funcție de nevoi. Acestea vor putea fi folosite pe termen lung în tratamentul pacienților cu insuficiență respiratorie acută. În plus, donația făcută de UniCredit Bank va acoperi și alte nevoi medicale generate de pandemia COVID-19, așa cum vor fi identificate împreună cu spitalele.
„Într-o situație cum este cea cu care ne confruntăm acum e important să fim uniți și să ne preocupăm de lucrurile care contează cu adevărat. Ne confruntăm cu o provocare la nivel de societate, iar prioritatea zero a noastră, a tuturor, este acum sănătatea. Am decis că cea mai bună cale de a răspunde acestei nevoi urgente este să sprijinim sistemul medical, astfel încât acesta să poată oferi îngrijire pacienților mai grav afectați” a declarat Răsvan Radu, CEO UniCredit Bank România.
Donația făcută de UniCredit în România completează eforturile regionale depuse la nivel de Grup – în Italia, banca a donat peste 2 milioane de euro pentru echipamente medicale și de protecție, cercetare și îngrijire a pacienților, iar, în Germania, HypoVereinsbank a donat două aparate de ventilare mecanică spitalelor din zonele rurale și a susținut organizațiile civice active la nivel national printr-o donație de 100.000 de euro pentru achiziția de măști medicale, dezinfectanți și alimente pentru persoanele defavorizate.
„Sănătatea și bunăstarea clienților și angajaților sunt prioritare pentru UniCredit. Banca va continua să monitorizeze situația cu atenție și va acționa în interesul tuturor”, se mai arată în comunicatul băncii.