Tazz by eMAG se alătură iniţiativei #CumparaDeLangaTine a Băncii Transilvania prin lansarea în aplicaţie a unei categorii cu acelaşi nume, pentru susţinerea antreprenorilor care fac parte, prin afacerile lor, din viaţa românilor.
Pe lângă încurajarea vânzărilor, prin această lansare, BT şi Tazz by eMAG doresc să impulsioneze antreprenorii să se reinventeze prin promovare, mutarea sau extinderea afacerilor în online, aşa încât produsele acestora să fie găsite rapid, iar achiziţia să fie la îndemâna clienţilor.
Noua categorie din aplicaţie, #CumparaDeLangaTine, cuprinde branduri locale din marile oraşe, inclusiv o parte dintre cele promovate în cadrul campaniei BT, #CumparaDeLangaTine Challenge. Startul este dat azi cu peste 70 de afaceri din Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea şi Arad, iar pe parcurs vor fi adăugate şi alte business-uri, din diferite domenii.
#CumparaDeLangaTine este cea mai mare campanie a Băncii Transilvania din 2020, lansată pentru a solidariza oamenii prin promovarea unor afaceri locale în social media.
Antreprenorii, indiferent de mărimea afacerii, plătesc taxe, impozite şi creează locuri de muncă. Susţinând business-urile de cartier, românii susţin economia locală. Primul pas a fost făcut de angajaţii băncii, prin recomandarea unor de afaceri din ţară, chiar dacă nu sunt clienţi BT.
“Mă întreabă lumea ce este de făcut acum în România. Cred că sunt multe de făcut, dar un lucru pe care îl putem face uşor fiecare dintre noi este să susţinem afacerile locale, să cumpărăm de la oamenii şi firmele de lângă noi. Aşa susţinem toată ţara şi noi, indirect. Mă bucur să fiu parte din această iniţiativă şi îi provoc pe cei care mă cunosc, pe colegii şi prietenii mei: alegeţi-vă câte un business de cartier şi cumpăraţi de acolo, sunt multe şi fac treabă bună. Au lucruri de calitate, comparabile cu orice vine din afară. Challenge deschis!” – declară Ömer Tetik, Director General BT. “Nu este o simplă campanie. Vrem să pornim o mişcare pentru ca fiecare dintre noi să se gândească mai mult la impactul cumpărăturilor şi achiziţiilor noastre în economie şi cum impactează acestea ţara.”, susținea atunci Ömer Tetik, CEO BT.