Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: De ce suna romanii la banca
Share
Notification Show More
Latest News
ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”
Stiri de top
Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România
Stiri de top
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie
Stiri de top
Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > De ce suna romanii la banca
Stiri de top

De ce suna romanii la banca

bankingnews.ro
Last updated: 20/11/2013 11:57
bankingnews.ro 12 ani ago
Share
SHARE

Banca Comerciala Romana ofera clientilor persoane fizice posibilitatea de a afla informatii despre conturile detinute printr-un simplu apel telefonic, gratuit, fara a fi nevoiti sa mearga la banca. De la introducerea acestei facilitati, in urma cu 3 luni, numarul clientilor care apeleaza InfoBCR s-a triplat, cele mai frecvente solicitari fiind cele referitoare la aflarea detaliilor despre conturile si creditele detinute, cum ar fi: soldul contului, codul IBAN, valoarea ratelor si a acumularilor din depozite.

Informatiile sunt oferite doar titularilor de cont autentificati pe baza datelor personale de identificare.

Clientii BCR pot afla soldul contului, IBAN-ul sau valoarea ratelor pentru creditele detinute, apeland non stop si gratuit InfoBCR, la numarul 0800.801.227.

„Oferirea de informatii prin telefon despre conturile detinute este un beneficiu major de care se bucura in prezent clientii BCR. Clientii sunt incantati ca economisesc mult timp in acest fel: afla daca le-au fost alimentate conturile de salarii sau pensii si alocatii, afla sumele acumulate in depozite si dobanzile oferite, afla valoarea exacta a ratelor sau alte informatii pentru care pana in iulie 2013 trebuiau sa mearga in unitate si sa piarda timp. Un mare beneficiu este si pentru clientii din strainatate care ne suna constant pentru informatii si tranzactii din conturile lor. Clientii sunt multumiti de economia de timp pe care o realizeaza iar noi suntem increzatori ca in acest mod construim o relatie durabila cu clientii nostri prin transparenta si disponibilitate oriunde s-ar afla acestia”, declara Madalina Voinea, sef Departament Contact Center, BCR.

Serviciul InfoBCR raspunde anual la peste 1.300.000 de solicitari telefonice sau prin e-mail. Pe langa informatii despre conturi si credite, clientii transfera sume de bani si platesc facturi telefonic, prin serviciul Alo 24 Banking BCR sau beneficiaza de suport in utilizarea produselor detinute.

You Might Also Like

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie

Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci

TAGGED: BCR, banca, creditele, InfoBCR, IBAN
bankingnews.ro 20/11/2013
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Un credit de 3 mil euro de la BRD i-a adus executarea silita unui senator
Next Article Job in banci: 11 posturi vacante in Bucuresti, de la BRD
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

4 ore ago

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

6 ore ago

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

22 de ore ago

Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie

23 de ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?