Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Eurolife Asigurări România devine Eurolife FFH. Anita Nițulescu: ”Această schimbare susține angajamentul nostru de a gândi și a acționa diferit în piața de asigurări”
Share
Notification Show More
Latest News
De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?
Stiri de top
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Eurolife Asigurări România devine Eurolife FFH. Anita Nițulescu: ”Această schimbare susține angajamentul nostru de a gândi și a acționa diferit în piața de asigurări”
Stiri de top

Eurolife Asigurări România devine Eurolife FFH. Anita Nițulescu: ”Această schimbare susține angajamentul nostru de a gândi și a acționa diferit în piața de asigurări”

Cornel Dinu
Last updated: 03/06/2020 15:00
Cornel Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

EUROLIFE ERB Asigurări, companie cu o prezență de peste 12 ani pe piața locală, trece într-o nouă etapă de dezvoltare și devine EUROLIFE FFH, se arată într-un comunicat de presă remis de societatea de asigurări. Compania introduce astfel pe piața locală o nouă identitate de brand, lansând un nou nume, un nou logo și un nou slogan, ce reflectă în mod direct apartenența la un holding financiar internațional – Fairfax Holding Limited.

„Este un moment important în viața companiei Eurolife și o continuare firească a evoluției noastre de până acum. Această schimbare susține angajamentul nostru de a gândi și a acționa diferit în piața de asigurări. EUROLIFE FFH își sustine clienții, îi înțelege și dezvoltă soluții noi, inovative, adaptate ritmului de viață al acestora. Credem în asigurări diferite, în asigurări ușor de înțeles, dar și de accesat, aflate la doar un click distanță, și vom continua să investim astfel încât să oferim clientului final o experiență relevantă atât în mediul offline, cât mai ales în online. Ne urmărim strategia de business sub un nume nou, îmbinând cu succes valorile pe care am clădit până aici: creativitatea, perseverența, integritatea, simplitatea și inovația. Facem un pas înainte și pornim într-o nouă călătorie alături de toți clienții și partenerii noștri care ne-au investit cu încrederea lor”, a declarat Anita Nițulescu, CEO EUROLIFE FFH.

În urma acestei schimbări de identitate, Eurolife ERB Asigurări de Viață devine EUROLIFE FFH Asigurări de Viață, respectiv Eurolife ERB Asigurări Generale devine EUROLIFE FFH Asigurări Generale.

“Acest moment reprezintă începutul unei noi ere pentru Eurolife. Facem astfel un pas important și îndrăzneț către viitorul EUROLIFE FFH. Începând de astăzi, avem un nou nume care reflectă promisiunea noastră de a fi aproape de oameni, oferindu-le produse de asigurare și servicii care să îi ajute să viseze la un viitor mai bun. Odată cu schimbarea numelui și a logo-ului, obiectivul EUROLIFE FFH este continuarea expansiunii pe piața din România și întărirea prezenței în industria locală de asigurări. Astăzi mergem mai departe, susținuți de loialitatea tuturor celor care ne-au acordat încrederea lor”, a declarat Alexander Sarrigeorgiou, CEO Eurolife FFH Insurance Group.

Eurolife FFH adoptă astfel o filosofie de business diferită născută din viziunea de a reinventa asigurările prin îmbinarea a două elemente esențiale: simplitate (asigurări ușor de înțeles, accesate rapid, online, de oriunde ești și oricând ai nevoie) și inovație (asigurări care evoluează odată cu clienții săi).

Sloganul „Visează. Evoluează. Asigură” sintetizează misiunea Eurolife FFH: asigurări care să inspire, să susțină și să încurajeze planurile de viitor, să ofere garanția unui parteneriat de încredere. Asigurări care să lase loc pentru a trăi la maximum momentele simple și extraordinare din viața fiecăruia dintre noi.

Eurolife FFH dispune de un portofoliu extins de produse dedicate atât clienților persoane fizice, cât și juridice, portofoliu susținut de canale diversificate de vânzare: bancassurance, parteneri, brokeri și online.

Despre EUROLIFE FFH

Eurolife FFH este o companie de top pe segmentul asigurărilor cu o experiență de peste 12 ani pe piața locală. Eurolife FFH acoperă un portofoliu complex de riscuri: asigurări de viaţă, asigurări de invaliditate, asigurări de şomaj, asigurări de imobil, asigurări de accidente, asigurări de sănătate, asigurări de răspundere civilă, asigurări de călătorie, asigurări de bilete.

Eurolife FFH include companiile Eurolife FFH Asigurări de Viaţă şi Eurolife FFH Asigurări Generale, fiind o subsidiară a Eurolife FFH Insurance Group. Eurolife FFH Insurance Group face parte din Fairfax Financial Holdings Limited, unul dintre liderii pieței de asigurări la nivel internațional.

You Might Also Like

De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

TAGGED: Eurolife, Anita Nitulescu, Eurolife Asigurari, Eurolife FFH
Cornel Dinu 03/06/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Antreprenorii pot deschide de la distanţă cont curent la Banca Transilvania. Iată Cei 7 paşi pe care o firmă trebuie să-i urmeze
Next Article Banca Transilvania a simplificat acordarea creditelor APIA pentru a susţine agricultura

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?

22 de ore ago

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

4 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

4 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?