Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Garanti Bank angajează în București și în țară
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Angajari Banci > Garanti Bank angajează în București și în țară
Angajari Banci

Garanti Bank angajează în București și în țară

Gabriela Dinu
Last updated: 10/04/2017 14:23
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Daca esti in cautarea unui nou job in sectorul bancar, pentru ca ai exprienta, sau vrei sa avansezi in cariera, BankingNews.ro iti propune, cu sprijinul Garanti Bank, posturi disponibile atat in tara, cat si in Bucuresti.

Contents
Collection Analysis & Reporting OfficerBranch ManagerHR Generalist – Garanti GroupInformation Security OfficerMIS Officer – Expert RapoarteJunior Risk ModelerCommercial & SME Relationship ManagerRetail Relationship Manager

Garanti Bank, o institutie financiar bancara cu o experienta de peste 18 ani pe piata bancara din Romania, angajeaza, iar joburile disponibile fac parte din diverse zone. Pentru cei interesati, va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa humanresources@garantibank.ro.

Collection Analysis & Reporting Officer

Cerinte:

– Studii superioare economice, administrative;
– Cunoasterea limbii engleze mediu/avansat;
– Cunostinte foarte bune de operare / raportare in Excel;
– Gandire analitica si sintetica;
– Capacitate de prioritizare a sarcinilor;
– Experienta in operarea si gestionarea bazelor de date complexe.

Descrierea jobului:

– Participa la dezvoltarea proceselor de monitorizare/raportare;
– Asigura identificarea si raportarea creditelor ce apartin clientilor aflati in portofoliile de lucru;
– Coordoneaza elaborarea modelelor de rapoarte astfel incat acestea sa fie eficiente si relevante pentru o justa evaluare a profilului de risc al clientilor;
– Pregateste si furnizeaza rapoartele necesare managementului (rapoarte ocazionale sau rapoarte cu recurenta zilnica, saptamanala, lunara, etc);
– Respecta termenele stabilite de Banca pentru rapoartele recurente sau alte rapoarte solicitate de echipa de management;
– Propune si creeaza rapoarte care pot conduce la eficientizarea activitatiide raportare;
– Propune modalitati de imbunatatire a bazelor de date si a modului de gestionare a acestora;
– Obtine informatiile necesare pentru furnizarea imediata sau periodica a rapoartelor;
– Asigura imbunatatirea continua a sistemelor si procedurilor din cadrul ariei sale de coordonare.

Branch Manager

Cautam persoana care se descurca intre analize si sinteze, care poate lua decizii rapid si care poate face fata situatiilor solicitante. Desigur, experienta in banca
si cunoasterea mediului de afaceri local reprezinta avantaje.

Descrierea jobului:
– Coordoneaza activitatea de achizitie si dezvoltare a portofoliului de clienti pentru toate segmentele de clientela (corporatii, IMM, clienti persoane fizice);
– Asigura prevenirea riscului operational;
– Propune cele mai bune structurari de produse si servicii bancare potrivite pentru client;
– Asigura atingerea bugetului de realizari alocat;
– Coordoneaza la nivelul agentiei structurarea propunerilor de credit;
– Asigura managementul si dezvoltarea resurselor umane de la nivelul agentiei.

HR Generalist – Garanti Group

If you enjoy job diversity and you’re willing to take new challenges, this is the right environment for you. As an HR generalist in Garanti Group you will have a
large spectrum of responsibilities that will require strong communication skills and the ability to deal with multiple tasks, prioritize and work under tight deadlines.

Job description:

– Collection of new-employee forms and documents, requesting IT access for new-employee;
– Prepare, maintain and update employee personnel files;
– Advising internal employees on payroll issues and labor legislation and acting as first point of contact for enquiries;
– Update the employee data base in the payroll software;
– Updates the Revisal (General Employee Registry) according to legal terms;
– Prepare all employment and termination documents;
– Implement human resources programs by providing HR services, including staffing, employment processing, employee relations and labor relations;
– Compile & review various periodic analytical reports for management review (Headcount & Turnover Analysis, Personnel Cost Analysis, etc.);
– Administer employee discipline processes;
– Maintains organizational charts to reflect organizational structure, reorganizations, approved;
– Ensures that job descriptions and job evaluations are updated and consistent.

Key skills and qualifications:

– Solid knowledge of human resources administrative legislation;
– Charisma knowledge would be an advantage;
– Strong communication skills;
– Fluency in verbal and written English;
– Advanced proficiency in Microsoft Office (Word, Outlook, Excel) with the ability to manage data and perform analysis;
– Experience in working with Charisma is a plus;
– Perform additional ad-hoc duties and tasks as and when required;
– Ability to deal with multiple tasks, prioritize and work under tight deadlines.

Information Security Officer

Requirements:

– Skilled in operating consoles of the commercially-available information security
tools;
– Hands-on activity in managing anti-malware, web filtering, data loss prevention, IDS/IPS, log management, vulnerability scanners, both commercial and open-source;
– Experienced in information security incident response and digital forensics;
– Knowledge of international information security standards and national data protection regulations;
– Ability to adapt speaking to a non-technical listener;
– Good team player and fast learner;
– Ability to cope well with stressful situations;
– Fluent in English;
– Great analytical and synthetic capabilities, able to manipulate large data using Excel or SQL;
– Security+, SCCP, CEH or CISSP or vendor-specific certifications (optional);
– Work experience in a similar position (minimum 2 years);
– Knowledge of ITIL and COBIT frameworks;
– University graduate in computer science.

Job description:
– Performs operational information security activities such as monitoring of anti-malware and intrusion detection systems, log management application, spam/phishing filter, automated alerts and notifications;
– Resolves information security incidents and ensures all system requests and incidents are recorded, fixed and documented;
– Performs forensics and post-incident investigation;
– Develops implements and monitors security operations, procedures and guidelines in compliance with the security regulations and standards;
– Provides expert advisory to IT management in the development, implementation and maintenance of an information security infrastructure;
– Monitors potential threats and vulnerabilities, learns about counter-offensive methods and develops plans to minimize risks on the IT infrastructure;
– Promotes the use of Information Security Policies and provides user awareness;
– Ensures that the security policies are enforced and performs periodic tests using adequate techniques;
– Receive and respond to incoming audit requests (acts as point of contact for internal and external audits) and monitors the closing of audit findings;
– Assesses and reviews the mandatory security requirements for contractors, third parties and their systems;
– Performs continuous self-education and is connected to the threat intelligence and peer forums.

MIS Officer – Expert Rapoarte

Cerinte:

– Studii superioare in domeniul economic;
– Cel putin 2 ani experienta pe un post de raportari financiare in domeniul bancar;
– Cunosterea regulamentelor BNR;
– Cunostiinte temeinice de IFRS;
– Abilităţi operare PC – MS Office, BI, Absolut;
– Cunostinte limba engleza – nivel avansat;
– Abilitati de comunicare si spirit de echipa care promoveaza colegialitatea;
– Responsabilitate şi seriozitate;
– Proactivitate;
– Capacitate de analiza si sinteza;
– Capacitate de a asimila noi informatii si abilitati;
– Abilitati de organizare, prioritizare si control al responsabilitatilor in vederea respectarii termenelor de predare si indeplinirii obiectivelor stabilite;
– Etica si conduita profesionala.

Descrierea jobului:
– Participa la stabilirea sistemul de raportare M.I.S. şi extrage rapoarte pentru scopuri manageriale;
– Creează şi adnoteaza rapoartele aferente liniilor de afaceri;
– Analizează politicile de credit şi scoring folosite pentru împrumuturile de rutină;
– Interferează cu programele informatice folosite în acordarea de credite şi recuperarea de creanţe;
– Asigură relatia dintre Departamentele de Analiza Credite aferente tuturor liniilor de afaceri şi terţe parţi;
– Foloseşte şi menţine sistemele de evaluare a aplicaţiilor folosite în activitatea de creditare persoane fizice şi carduri de credit;
– Pregăteşte rapoarte periodice (săptămânale, lunare, anuale) referitoare la activitatea Băncii pentru Conducerea Băncii şi pentru autorităţi (B.N.R., VISA, MasterCard);
– Identifică şi se asigură de corectarea erorilor din sistem, apărute în urma procesului de stabilire a parametrilor;
– Asigură rapoarte periodice şi ad-hoc pentru toate liniile de afaceri ale GARANTI BANK S.A.;
– Participa la elaborarea procedurilor referitoare la activitatea coordonata, in stransa colaborare cu structurile relevante ale Bancii;
– Asigura pregatirea profesionala a angajatilor din Agentii si Centrala Bancii pentru segmentul coordonat, conform cerintelor identificate.

Junior Risk Modeler

Requirements:

– Mathematics, Statistics, Computer Science, Financial Engineering, Finance,
Econometrics, quantitative discipline;
– Experience with SAS, R, Excel-VBA is a plus;
– Strong analytical and problem-solving skills
– Strong communications skills in Romanian and English;
– Ability to manage timelines and meet tight deadlines.

Job description:

– Perform quantitative tasks (model development, validation, research), particularly in credit risk modelling, involving score cards, PD/ LGD/ EAD modelling, stress
testing, economic capital models etc.
– Work closely with team from Risk Management Area
– Create model documentation describing business use, conceptual approach, mathematical logic and implementation and testing approach for the model developed;
– Perform quantitative work related to the valuation of derivatives and market risk modelling;
– Develop of quantitative and statistical models based on internal business and regulatory requirements;

Commercial & SME Relationship Manager

Cerinte:
– Minim 1 an experienta in creditare persoane juridice;
– Abilitati de realizare a unor analize financiare sau de credit;
– Capacitatea de a lucra bine in echipa;
– Abilitati de comunicare excelente.

Descrierea jobului:

– Promoveaza activ si vinde serviciile bancii catre clientii din segmentul IMM (companii cu cifra de afaceri de pana la 10 mil. EUR si clienti apartinand profesiunilor liberale);
– Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienti si volumul de afaceri din segmentul IMM-uri pentru a atinge obiectivelor de buget;
– Analizeaza, negociaza si structureaza pachetele de creditare in conformitate cu politica bancii;
– Comunica in mod activ cu clientii din portofoliu, oferindu-le consiliere financiara in dezvoltarea afaceriilor.

Retail Relationship Manager

Cerinte:
– Minim 2 ani experienta intr-un post similar in domeniul bancar;
– Bune cunostinte de analiza de credit pe segmentul Retail;
– Abilitati excelente de comunicare;
– Persoana deschisa la munca in echipa.

Descrierea jobului:
– Promoveaza activ si vinde serviciile bancii catre clientii din segmentul retail (persoane fizice);
– Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienti urmarind atingerea obiectivelor de buget;
– Analizeaza, negociaza si structureaza pachetele de creditare in conformitate cu politica bancii;
– Comunica in mod activ cu clientii din portofoliu, oferindu-le consiliere financiara.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

De ce are România nevoie de o bancă de dezvoltare? Dan Sandu, CEO, explică: BID este o instituție creată cu misiunea clară de a reduce dezechilibrele acolo unde piața bancară nu reușește singură

Raiffeisen Bank lansează depozite la termen cu dobânzi peste medie și Smart Hour la curs BNR. Mihail Ion: Ne dorim să sprijinim clienții în menținerea unor obiceiuri financiare sănătoase

„BNR ar fi cheltuit circa 6 miliarde de euro”. Intervenție masivă pentru stabilizarea leului, potrivit Erste

TAGGED: HR, job, post, bancar, job banca, branch manager, branch, BNR, Garanti Bank, banca, MasterCard
Gabriela Dinu 10/04/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article George Anghel, APERO: ”Dacă proiectul de modificare a Legii cash back va avea finalitate, se pierd beneficiile pentru care actul normativ a fost aprobat inițial!”
Next Article Anul trecut, romanii au dus-o cel mai bine: Veniturile au crescut si au economisit cel mai mult. Cel mai ridicat nivel din anii 1990

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

o zi ago

De ce are România nevoie de o bancă de dezvoltare? Dan Sandu, CEO, explică: BID este o instituție creată cu misiunea clară de a reduce dezechilibrele acolo unde piața bancară nu reușește singură

3 zile ago

Raiffeisen Bank lansează depozite la termen cu dobânzi peste medie și Smart Hour la curs BNR. Mihail Ion: Ne dorim să sprijinim clienții în menținerea unor obiceiuri financiare sănătoase

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?