[dropcap]I[/dropcap]NG Bank a reconfigurat oferta de produse si servicii pentru clientii de top, mizand numai pe persoanele cu disponibilitati foarte mari si cu apetit pentru produse de investitii. ”Oferta noastra se adreseaza clientilor care au un capital disponibil de peste 400.000 de euro si care sunt interesati de produsele de investitii”, a declarat pentru publicatia online www.bankingnews.ro Octavia Cutus, Head of ING Wealth Management.
La finalul anului 2012, portofoliul ING Wealth Management numara peste 500 de clienti. ”Nu putem efectua o comparatie cu 2011, intrucat, pe parcursul anului, o parte dintre clienti au fost directionati catre divizia de Prime Banking, care se adreseaza clientilor ce au sume importante la banca, dar care nu sunt interesanti de zona investitionala ci au in special un comportament de economisire si operational in relatia cu institutia noastra”, subliniaza Octavia Cutus.
Pentru a afla amanunte despre volumul total de active administrat de ING Wealth Management la 31 decembrie 2012 acceseaza studiul de piata ”Cum a evoluat piata de Private Banking in 2012 si ce estimari au bancile pentru 2013”, care prezinta detalii despre bilantul inregistrat de bancile autohtone (BCR, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania, UniCredit Tiriac Bank, ING Bank, RBS Romania si Banca Romaneasca) pe segmentul serviciilor de Private Banking si strategiile de dezvoltare ale institutiilor de credit pentru aceasta nisa de piata.
Analiza, disponibila contra cost, valoreaza 29,99 euro si poate fi achizitionata accesand linkul www.bankingnews.ro. Plata studiului de piata se poate realiza cu cardul bancar prin intermediul portalului securizat Paypal sau prin transfer bancar, in baza unei facturi proforme pe care o puteti solicita la adresa de e-mail gabriela.dinu@bankingnews.ro.