ING Asigurari de Viata va investi in urmatorii patru ani 7,3 milioane de euro in dezvoltarea fortei de vanzari. Suma ava fi alocata recrutarii si selectiei unor noi consultanti, loializarea acestora si a celor deja existenti, dezvoltarea profesionala pe parcursul vietii de consultant in cadrul companiei, precum si pachete de beneficii care sa cuprinda, printre altele, si asigurari de viata si pensii private.
Programul conceput pentru dezvoltarea fortei de vanzari se numeste Partener 3.0, iar in momentul de fata este in curs de implementare, vizandu-i pe cei 1.700 de consultanti si manageri ai companiei. in ultimii trei ani, ING Asigurari de Viata a investit 8,1 milioane de lei in cursuri de perfectionare, fiecare consultant beneficiind de aproximativ 15 zile de training anual.
Incepand cu anul acesta, consultantii nou intrati in sistem vor fi inclusi intr-un program de training si dezvoltare profesionala pentru primele 180 de zile. „Iar din 2013 vom demara Academia Fortei de Vanzari ING, ce se va adresa atat consultantilor nou intrati in sistem, cat si managerilor”, spune Adrian Lupescu, CFOul ING Asigurari de Viata si cel care asigura intermiatul la conducerea companiei, dupa ce fostul CEO, Cornelia Coman, a fost promvata si a preluat conducerea operatiunilor pe care grupul le detine in Ungaria.
ING Asigurari de Viata este prezenta de 15 ani pe piata din Romania. In acest timp, a platit indemnizatii pentru clientii asiguratii in valoare de 235 de milioane de lei, aferente unui numar de 54.000 de contracte ajunse la maturitate. 99 de milioane de lei au fost veneficii platite pentru evenimente asigurate. In primele sase luni ale anului, au fost incheiate 16.000 de contracte noi.