Raiffeisen Bank a lansat in perioada 20-25 octombrie 2016 mai multe functionalități inovatoare pentru utilizarea serviciilor Raiffeisen Online și Smart Mobile, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.
* Logare cu amprenta în Smart Mobile
Este disponibila pentru telefoanele cu sistem de operare iOS care recunosc amprenta. Clientii au de urmat 2 pasi – update al aplicatiei Smart Mobile din AppStore si activarea optiunii de logare cu amprenta din meniul Smart Mobile (Servicii Clienti > Administrare dispozitive > Autentificare cu amprenta);
* Widgetul din Smart Mobile ofera cea mai rapida metoda posibila sa-ti vezi soldul conturilor sau sa trimiti bani rapid catre sabloane predefinite. Este disponibil pentru ambele sisteme de operare Android si iOS si raspunde nevoii clientilor care folosesc serviciul Smart Mobile – peste 75% dintre ei isi consulta soldul.
* Plati taxe si impozite prin Smart Mobile si Raiffeisen Online
Serviciul a fost lansat la inceputul acestei saptamani si in primele trei zile s-au platit deja taxe in valoare de peste 360.000 lei. Utilizatorul acceseaza meniul „Impozite si taxe” pentru a achita sumele reprezentand impozite, contributii sau alte taxe datorate bugetului de stat sau bugetelor locale. Detaliile de plata pot fi selectate usor din liste predefinite sau sunt precompletate, solicitandu-se platitorului un set minim de informatii.
Raiffeisen Bank are peste 240.000 de clienti persoane fizice care folosesc Raiffeisen Online sau Smart Mobile (120.000 de useri activi) si de la an la an indicatorii de utilizare se dubleaza.
Numarul de plati ale clientilor corporatii a crescut cu 15% fata de anul precedent (la 30 iunie 2016), iar proportia platilor electronice in total a ajuns la 94% (fata de 88% cu un an in urma). Aceeasi evolutie pozitiva este observata si in randul celorlalte segmente si face parte din strategia bancii de promovare a digitalizarii.
Raiffeisen Bank a lansat prima solutie de mobile banking myBanking in 2005 si in 2011 serviciul Smart Mobile.
Raiffeisen Bank deserveste aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, 96.000 IMM-uri si 8.000 de companii. Reteaua Raiffeisen Bank numara peste 480 de unitati, peste 1.100 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri si 100 de MFM (automate multifunctionale).