Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banking Innovation Lab. Marian Stancu, Alior Bank: ”Sunt tot mai mulți clienți care au trecut de la dorința de a merge în sucursală la dorința de a avea banca alături de ei oriunde merg”
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banking Innovation Lab. Marian Stancu, Alior Bank: ”Sunt tot mai mulți clienți care au trecut de la dorința de a merge în sucursală la dorința de a avea banca alături de ei oriunde merg”
Stiri de top

Banking Innovation Lab. Marian Stancu, Alior Bank: ”Sunt tot mai mulți clienți care au trecut de la dorința de a merge în sucursală la dorința de a avea banca alături de ei oriunde merg”

Cornel Dinu
Last updated: 12/10/2018 0:02
Cornel Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

Bankingul digital a devenit deja o normalitate în rândul multor clienți din mediul urban, românii fiind atrași de soluțiile tehnologice care le ușurează viața, este de părere Marian Stancu, Development, Support and Product Manager Alior Bank.

Contents
Zona rurală se poate bancariza folosind digitalizarea, dacă se identifică nevoile cliențilorAlior Bank are inovația la baza strategiei de dezvoltareConferința ”Banking Innovation Lab.” este un proiect dezvoltat de Revista BankingNews și publicația online www.bankingnews.ro cu susținerea Asociației Române a Băncilor şi Asociaţiei de Plăţi Electronice din România, în calitate de Parteneri Instituţionali, Alior Bank – Partener Special, Banca Transilvania și BCR – Parteneri Principali, Alpha Bank, Idea::Bank și iSense Solutions – Parteneri.

”Clientii știu destul de bine ce-și doresc de la o bancă digitală. Este normal să-și dorească în primul rând rapiditate pentru că trăim într-o lume în care timpul pune presiune pe noi din ce în ce mai mult. Invariabil, rapiditatea este importantă în viata de zi cu zi: vrem să fim cât mai eficienți, să consumăm cât mai puțin timp cu lucrurile pe care le facem și, pe cale de consecință, este normal să vrem o bancă care ne ajută să fim eficienți”, a subliniat Marian Stancu, în cadrul celei de-a III-a ediții a Conferinței ”Banking Innovation Lab.”, organizată de Revista BankingNews și publicația online www.bankingnews.ro.

În opinia sa, asităm tot mai mult la un trend care se accentuează în ultimii ani, în special atunci când vorbim despre mediul urban. Astfel, clienții care utilizează uzual internetul își doresc o intensificare a digitalizării în banking. ”Aș adăuga ca un punct important și mobilitatea, care ne arată că utilizatorii digitali trec de la dorința de a merge în sucursală la dorința de a avea banca alături de ei oriunde merg. În aceste condiții, este o prioritate să le oferim soluțiile care să-i ajute să fie mobili tot timpul”, a menționat managerul Alior Bank.

Zona rurală se poate bancariza folosind digitalizarea, dacă se identifică nevoile clienților

Bancherul a arătat că segmentul rural este foarte interesant tocmai prin prisma faptului că bancarizarea în rândul populației este foarte scăzută. ”Apare firesc întrebarea dacă să începem să ne uităm la clientul din zona rurală prin oferta de banking sau prin oferta digitală. Știm cu toții că adopția internetului s-a realizat într-o măsură destul de mare. Și atunci, de ce să nu ne folosim de asta? Până la urmă, această soluție digitală – în ideea bancarizării ruralului – te poate ajuta să ajungi la client cu costuri mai mici, în condițiile în care și veniturile obținute de acești oameni sunt mai mici. Bineînțeles, avem nevoie de soluții care să fie  eficiente și din punctul de vedere al costurilor”, a precizat Marian Stancu.

Întrebat dacă nivelul de educație financiară și digitală le permite persoanelor din rural să adopte soluțiile de banking, oficialul Alior Bank s-a referit la ușurința cu care este folosit Facebook-ul, fără a fi necesară o instruire în acest sens. ”Cine ne-a educat până la urmă să folosim Facebook-ul? Idea este că soluțiile simple auto-educă clienții. Important este să identificăm o nevoie, pentru că, atâta timp cât clientul nu are nevoie de servicii bancare, degeaba vom încerca sa-i vindem ceva”, a evidențiat Marian Stancu.

Alior Bank are inovația la baza strategiei de dezvoltare

”Noi am intrat în piață anul trecut în octombrie, iar ceea ce putem observa deja este că primii noștri clienți au o adopție digitală mai mare. Avem o pondere semnificativă a utilizatorilor care folosesc mobile bankingul, vedem multe tranzacții facute prin mobile. Dacă ne referim la acești clienți, probabil că ei și-ar dori mai multă digitalizare. Este clar că schimbarea se produce odată cu oferta băncilor. Cu cât reușim să găsim soluții mai simple pentru client, cu atât și adopția serviciilor bancare digitale va crește. Ceea ce vă pot garanta este că Alior Bank are inovația la baza strategiei de dezvoltare”, a mai spus Marian Stancu.

Instituția de credit a realizat în această vară un studiu împreună cu Roland Berger pe clienți din mediul urban, cu vârsta între 18 și 54 de ani, utilizatori de  internet. ”Rezultatele sunt foarte interesante. Avem o penetrare a smartphonurilor de 95% în acest segment; avem o utilizare a mobile banking-ului de 60%, in condițiile în care doar 35% spun că mai păstrează relația cu banca prin sucursale. Tot pe acest segment, tranzacțiile online pentru achiziții sunt de 50%. Utilizarea cardului este și ea spectaculoasă. După cum vedeți, schimbarea s-a întâmplat deja, este un element de “customer experience” să aducem clientul mai aproape de bancă. Dacă îi punem la dispoziție acele procese simple care îi creează o dependență zilnică față de funcționalitățile pe care le pune banca la dispoziție, atunci da, putem spune că avem succes în adopția bankingului digital”, a conchis managerul Alior Bank.

BankingNews_oct 2018

Conferința ”Banking Innovation Lab.” este un proiect dezvoltat de Revista BankingNews și publicația online www.bankingnews.ro cu susținerea Asociației Române a Băncilor şi Asociaţiei de Plăţi Electronice din România, în calitate de Parteneri Instituţionali, Alior Bank – Partener Special, Banca Transilvania și BCR – Parteneri Principali, Alpha Bank, Idea::Bank și iSense Solutions – Parteneri.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Banking Innovation Lab, Alior Bank, Marian Stancu
Cornel Dinu 12/10/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Banking Innovation Lab. Traian Năstase, iSense Solutions: ”O bancă modernă este o bancă de care scapi repede”
Next Article Banca Naţională a României va lansa o monedă din aur cu tema 175 de ani de la nașterea reginei Elisabeta a României

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

2 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?