Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banking Innovation Lab. Traian Năstase, iSense Solutions: ”O bancă modernă este o bancă de care scapi repede”
Share
Notification Show More
Latest News
Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”
Analize Stiri de top
Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil
Stiri de top
FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD
Stiri de top
„Taraba cu Parale” ajunge la Mamaia: Lecții interactive de educație financiară pentru turiști și localnici între 11 și 13 iulie
Stiri de top
Cea mai importantă conversație E ȘI despre pepeni. BCR, împreună cu BCR Social Finance, deschide conversația despre protejarea identității locale în agricultură și susținerea fermierilor din Dăbuleni. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Avem nevoie să deschidem conversații reale despre rolul economiei în viața comunităților”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banking Innovation Lab. Traian Năstase, iSense Solutions: ”O bancă modernă este o bancă de care scapi repede”
Stiri de top

Banking Innovation Lab. Traian Năstase, iSense Solutions: ”O bancă modernă este o bancă de care scapi repede”

Cornel Dinu
Last updated: 11/10/2018 23:52
Cornel Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

”Consumatorul zilelor noastre este din ce în ce mai ocupat și are din ce în ce mai puțin timp liber. De aceea, poate deloc surprinzător, când vine vorba despre ce anume înțeleg românii printr-o „bancă modernă”, aceștia nu se gândesc în primul rând la tehnologie. Și tehnologia este importantă, dar pe primul loc pentru consumatori atunci când se gândesc la o bancă modernă stă ușurința în utilizarea serviciilor ei (80%)”, a declarat Traian Năstase, Managing Partner iSense Solutions, în cadrul celei de-a III-a ediții a Conferinței ”Banking Innovation Lab.”, organizată de Revista BankingNews și publicația online www.bankingnews.ro.

Specialistul în cercetare a prezentat un studiu desfășurat de iSense Solutions, având ca temă ”Cum arată o bancă modernă în percepția românilor”. analiza a fost realizată online, pe un eșantion de 990 de respondenți din mediul urban. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 18 ani din mediul urban din România. Grad de eroare = +/- 3.11%, la un nivel de încredere de 95%.

Potrivit materialului, tot mai importantă decât tehnologia în ceea ce privește percepția românilor asupra băncilor moderne este viteza cu care o bancă îți rezolvă o problemă. Aproape jumătate dintre consumatorii din România își doresc un răspuns de la un brand aproape instant după ce îl contactează, iar 9 din 10 consumatori se așteaptă la un răspuns în aceeași zi. În condițiile acestea, o bancă modernă este asociată cu o bancă rapidă (76%). În completare, consumatorii se așteaptă ca o bancă modernă să fie mereu acolo, disponibilă și accesibilă pentru ei, și să ofere servicii de suport 24 din 24 de ore (73%), precum și o rețea vastă de bancomate (59%).

Studiu iSense Solutions_Modern Banking (2)

”Tehnologia în banking are rolul să ajute clienții băncilor să își îndeplinească nevoile de rapiditate, accesibilitate și de ușurință în utilizare. De aceea, de la o bancă modernă clienții își doresc: o aplicație pentru mobil (60%) – pentru a avea acces la servicii de oriunde și oricând, posibilitatea de a plăti contactless (59%) – chiar și cele câteva secunde economisite când nu mai introduci card-ul în POS sunt apreciate, posibilitatea de a contracta servicii online (53%), posibilitatea de a-și schimba singuri setările de securitate la card (47%), plăți automate prin direct debit (47%), posibilitatea de a realiza schimbul valutar online (43%), self banking (42%), posibilitatea de a salva plățile realizate pentru a se repeta ulterior (38%)”, a arătat Traian Năstase.

Studiu iSense Solutions_Modern Banking (1)

În opinia sa, nu în ultimul rând, băncile moderne trebuie să fie atente cu buzunarul clienților lor. 69% dintre români consideră că băncile moderne nu ar trebui să aibă comisioane, 64% că ar trebui să fie transparente, în timp ce 59% le asociază cu oferte și discounturi pentru clienți și 51% cu posibilitatea de a economisi o sumă de bani la fiecare tranzacție.

”Există o nișă importantă de consumatori care consideră că o bancă modernă ar trebui să ofere și servicii personalizate de suport, prin: statistici cu cheltuielile avute pentru o evidență mai bună a acestora (38%), consultant bancar personal (36%), asistent de suport virtual (33%). Cu o bancă modernă ne întâlnim cu ușurință, schimbăm două vorbe, facem câteva tranzacții avantajoase pentru noi și apoi ne despărțim în viteză. Ce ingredient ne mai trebuie? Ne spune tot consumatorul când asociază băncile moderne cu securitatea (73%) și transparența (64%). Cu alte cuvinte, totul se năruie în relația cu cei care ne gestionează banii și nu îi mai percepem ca fiind în pas cu vremurile moderne dacă lipsește ingredientul cheie: încrederea”, a încheiat oficialul iSense Solutions.

BankingNews_oct 2018

Conferința ”Banking Innovation Lab.” este un proiect dezvoltat de Revista BankingNews și publicația online www.bankingnews.ro cu susținerea Asociației Române a Băncilor şi Asociaţiei de Plăţi Electronice din România, în calitate de Parteneri Instituţionali, Alior Bank – Partener Special, Banca Transilvania și BCR – Parteneri Principali, Alpha Bank, Idea::Bank și iSense Solutions – Parteneri.

You Might Also Like

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD

„Taraba cu Parale” ajunge la Mamaia: Lecții interactive de educație financiară pentru turiști și localnici între 11 și 13 iulie

Cea mai importantă conversație E ȘI despre pepeni. BCR, împreună cu BCR Social Finance, deschide conversația despre protejarea identității locale în agricultură și susținerea fermierilor din Dăbuleni. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Avem nevoie să deschidem conversații reale despre rolul economiei în viața comunităților”

TAGGED: APERO, iSense Solutions, Traian Nastase, Banca Transilvania, BCR, Alpha Bank, ARB, Idea Bank, Banking Innovation Lab, Alior Bank
Cornel Dinu 11/10/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article ANPC a amendat ING Bank pentru dublarea tranzacțiilor. 225.525 de clienți ai băncii au fost afectați
Next Article Banking Innovation Lab. Marian Stancu, Alior Bank: ”Sunt tot mai mulți clienți care au trecut de la dorința de a merge în sucursală la dorința de a avea banca alături de ei oriunde merg”

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

7 ore ago

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

8 ore ago

FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD

9 ore ago

„Taraba cu Parale” ajunge la Mamaia: Lecții interactive de educație financiară pentru turiști și localnici între 11 și 13 iulie

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?