Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Un nou studiu Mastercard demonstrează că loialitatea clienților față de banca lor actuală este relativ scăzută. Consumatorii din Europa aşteaptă trecerea la o bancă digitală
Share
Notification Show More
Latest News
#BankingNews20. Podurile invizibile ale industriei bancare. Asociația Română a Băncilor, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”CONEXIUNE”
Stiri de top
Analiza BCR: Consolidarea fiscală a devenit inevitabilă, iar „elefantul din cameră” nu mai putea fi ignorat. Ce trebuie să facă România ca să-și protejeze credibilitatea financiară?
Analize
Raiffeisen Bank, parte din consorțiul bancar care susține cea mai mare refinanțare din piața imobiliară românească: 537 milioane euro pentru AFI. Alin Neacșu: Susținem proiectele care accelerează dezvoltarea orașelor
Stiri de top
#BankingNews20. Prestigiul ca fundație și demnitate sculptată în lemn: Trofeul ”PRESTIGIU” este omagiul BankingNews pentru Banca Națională a României
Stiri de top
Raiffeisen Bank susține dezvoltarea Autonom Services printr-o finanțare în valoare de 300 milioane de euro. Sorin Suciu: ”Ne reafirmăm angajamentul de a susține companiile locale cu potențial de dezvoltare și impact pozitiv asupra economiei”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Un nou studiu Mastercard demonstrează că loialitatea clienților față de banca lor actuală este relativ scăzută. Consumatorii din Europa aşteaptă trecerea la o bancă digitală
Stiri pe scurt

Un nou studiu Mastercard demonstrează că loialitatea clienților față de banca lor actuală este relativ scăzută. Consumatorii din Europa aşteaptă trecerea la o bancă digitală

Gabriela Dinu
Last updated: 12/07/2017 14:08
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Potrivit unui nou studiu Mastercard, intitulat „European Digital Banking”, desfăşurat în 11 ţări europene, şase din 10 consumatori salută soluțiile digitale și cred că digitalizarea industriei bancare le face viața mai ușoară și mai sigură. Studiul, realizat în rândul clienților băncilor europene, arată că, de departe, confortul este cel mai reprezentantiv avantaj al soluțiilor bancare digitale, urmat de economia de timp (70%) și ușurința utilizării (59%).
Toți jucătorii trebuie să navigheze către transformarea digitală a industriei.

Javier Perez, Președinte, Mastercard Europe, a declarat: „În calitate de companie de tehnologie care operează în industria plăților, am fost concentrați mult timp pe stimularea inovației, atât ca viteză, cât și ca mărime. Este important să nu inovăm de dragul inovației, ci, în schimb, să înțelegem de ce anume au nevoie partenerii noștri și clienții lor ca să continue să folosească plățile digitale pe toate dispozitivele noi. Potrivit acestui studiu, consumatorii vor soluții ușoare și sigure pentru nevoile lor bancare și sunt deschiși către produsele digitale, dacă acestea le îmbunătățesc experiența. Noi îmbrățișăm această schimbare și suntem mândri să fim partenerul ales pentru segmentul european al noilor bănci prin soluțiile noastre ce permit siguranță și securitate, continuând să ne asigurăm că instituțiile consacrate continuă să construiască cele mai bune instrumente din clasa lor, într-un peisaj din ce în ce mai digitalizat”.

Inovația atrage noi clienți
Studiul Mastercard demonstrează, de asemenea, că loialitatea clienților față de banca lor actuală este relativ scăzută: aproape jumătate dintre consumatorii din Europa (49%) declară că vor lua în considerare, la un moment dat, trecerea la o bancă digitală. În Germania, în special, consumatorii dau dovadă de o loialitate scăzută: 27% dintre ei au în plan să-și părăsească banca actuală în următoarele 12 luni, aceasta fiind, de departe, cea mai mare rată din Europa. În același timp, olandezii sunt cei mai loiali clienți. Doar 7% dintre ei susțin că iau în considerare să își schimbe banca, iar 52% doresc să rămână la instituția bancară la care sunt.

În plus, consumatorii europeni consideră că procesul de digitalizare în sectorul financiar va afecta sucursalele băncilor. Două treimi cred că sucursalele instituțiilor bancare vor continua să existe și în următoarii zece ani, dar numărul lor va scădea, în timp ce 6% sunt convinși că acestea vor înceta să mai existe în decurs de zece ani.

Alte concluzii ale studiului:
Când clienții au fost întrebați ce ar schimba la banca lor actuală, dacă ar putea, principala lor cerință a fost „confortul”, dorindu-și ca produsele băncii lor să fie „disponibile oriunde și ușor de utilizat” (42%).

Al doilea cel mai frecvent răspuns a fost flexibilitatea și serviciul de consultanță non-stop (27%).

Mai mult de 85% dintre respondenţi continuă să folosească digital banking (online sau mobil) cel puțin o dată pe lună, iar 38% folosesc acest serviciu chiar zilnic sau săptămânal.

Cei mai activi utilizatori sunt britanicii (54%), urmați de olandezi (51%) și de suedezi (47%), folosind serviciul de digital banking între zilnic și săptămânal, spre deosebire de doar 26% dintre elvețieni și de 27% dintre maghiari, aflați la finalul clasamentului.

Mastercard, partenerul principal al băncilor digitalizate din întreaga Europă
Procesul de digitalizare în sectorul financiar se bazează pe parteneriate, rezultat confirmat și de consumatorii europeni în studiul despre Digital Banking. Pentru mai mult de 75% dintre respondenți, Mastercard este partenerul potrivit pentru bănci.

Studiul, comandat de Mastercard şi realizat de Innofact AG, a fost desfășurat pe un eșantion de 11,915 respondenți din 11 țări europene: Italia, Germania, Spania, Franța, Marea Britanie, Polonia, Olanda, Elveția, Ungaria și Rusia. Metoda de cercetare aleasă a fost prin intermediul interviurilor online. Vârsta respondenților care au participat la studiu este de 18 ani și peste.

You Might Also Like

#BankingNews20. Podurile invizibile ale industriei bancare. Asociația Română a Băncilor, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”CONEXIUNE”

Raiffeisen Bank, parte din consorțiul bancar care susține cea mai mare refinanțare din piața imobiliară românească: 537 milioane euro pentru AFI. Alin Neacșu: Susținem proiectele care accelerează dezvoltarea orașelor

Cosmin Marinescu, viceguvernator BNR: De ce inflația este mare, dar temporară, și de ce banca centrală nu a modificat dobânda-cheie în 2025

BCR listează obligațiuni de 1,12 miliarde lei la Bursa de Valori București. Valoarea totală a emisiunilor se apropie de 10 miliarde lei

Banca Transilvania a coordonat, ca aranjator principal, finanțarea sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services

TAGGED: banci, banca, MasterCard, studiu, digital banking, digital, banca digitala, European Digital Banking
Gabriela Dinu 12/07/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Banca Transilvania devine Partenerul Casei Majestății Sale Regelui Mihai I
Next Article Termenul limită pentru înscrierea în programul Start-up Nation a fost prelungit până la 28 iulie 2017
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

#BankingNews20. Podurile invizibile ale industriei bancare. Asociația Română a Băncilor, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”CONEXIUNE”

10 ore ago

Raiffeisen Bank, parte din consorțiul bancar care susține cea mai mare refinanțare din piața imobiliară românească: 537 milioane euro pentru AFI. Alin Neacșu: Susținem proiectele care accelerează dezvoltarea orașelor

11 ore ago

Cosmin Marinescu, viceguvernator BNR: De ce inflația este mare, dar temporară, și de ce banca centrală nu a modificat dobânda-cheie în 2025

2 zile ago

BCR listează obligațiuni de 1,12 miliarde lei la Bursa de Valori București. Valoarea totală a emisiunilor se apropie de 10 miliarde lei

5 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?