Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Mastercard elimină barierele plăților digitale: Masterpass, simplifică plățile de zi cu zi
Share
Notification Show More
Latest News
Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților
Stiri de top
Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025
Stiri de top
OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală
Informații financiare
BRD Asset Management, 25 de ani de leadership și încredere. Povestea celui mai mare administrator de fonduri din România și direcțiile pentru viitor
Informații financiare
ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Mastercard elimină barierele plăților digitale: Masterpass, simplifică plățile de zi cu zi
Stiri de top

Mastercard elimină barierele plăților digitale: Masterpass, simplifică plățile de zi cu zi

bankingnews.ro
Last updated: 21/07/2016 7:22
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
Capturing the snapshots of an enjoyable meal with friends by smartphone in a cafe.
SHARE

Mastercard marchează o importantă realizare pentru industrie, relevând fundația viitorului comerțului, prin intermediul noului serviciu global de plăți digitale Masterpass. Noua soluție, cu funcţionalităţi sporite, le permite consumatorilor să efectueze plăți digitale online, în magazine sau în cadrul aplicațiilor comercianților, într-un mod rapid, simplu și securizat, indiferent de dispozitivul sau canalul utilizat. Consumatorii vor putea accesa noua soluție prin intermediul băncii lor. Astfel, Mastercard este prima rețea care oferă un serviciu omni-channel de plăți complet digitale pentru consumatori, instituții și comercianți, utilizând cele mai avansate metode de securizare a plăților disponibile astăzi.

Masterpass, soluția Mastercard ce simplifică plățile de zi cu zi
De la cumpărarea unui bilet de tren de pe dispozitivul mobil, la împărțirea notei de plată direct la masa ta în restaurant, şi până la plata cumpărăturilor prin simpla apropiere a telefonului de terminalul POS sau rezervarea unui bilet de avion online, Masterpass simplifică experiența la plată.

Masterpass este disponibil în acest moment la sute de mii de comercianți online sau aplicaţii, inclusiv Masabi, Office Depot şi ParkMobile. Consumatorii vor putea efectua acum plăți prin Masterpass la peste 5 milioane de locaţii ale comercianţilor, din 77 de țări care acceptă plăți contactless, incusiv BJ’s Wholesale Club. Funcționalitatea contactless va fi disponibilă inițial deținătorilor de dispozitive Android din Statele Unite ale Americii. Printre comercianții care vor implementa soluția Masterpass in următoarele luni se numără Saks.com, Lord şi Taylor.com și aplicația The Cheesecake Factory.

Prin intermediul băncii sau al emitentului pe care l-ai ales
Doar Masterpass le oferă emitenţilor parteneri posibilitatea de a livra o soluție de plată bancară, complet digitală. Peste 80 de milioane de conturi vor fi activate în mod automat prin intermediul instituțiilor emitente partenere, pe măsură ce programul se va extinde la nivel global. Capabilitățile sporite ale soluției de plată digitală le permite emitenţilor să se diferențieze de produsele existente, inclusiv aplicații de mobile banking, prin integrarea funcționalității de plată digitală și noi servicii, precum alerte de cumpărături și plata cu puncte bonus.

Primii parteneri care susţin experiența îmbunătățită Masterpass sunt Ally Bank, Associated, Bank of America, Bank of the West, BMO Harris Bank, Capital One, Central Bank, Citi, Fifth Third Bank, First Hawaiian Bank, First Tech Federal Credit Union, Key Bank, People’s United Bank, Security Services Federal Credit Union, SunTrust și Virginia Credit Union. Prin integrarea unor servicii, inclusiv cele de tokenizare cu autentificarea bancară și verificarea deținătorilor de carduri, Masterpass utilizează cele mai avansate metode de securitate disponibile astăzi pentru a proteja consumatorii în fața fraudelor.
Soluţiile compatibile Masterpass ale emitenţilor din Statele Unite vor fi disponibile spre finalul acestei luni. Până la sfârșitul anului 2016, Europa și Orientul Mijlociu/Africa vor fi următoarele piețe unde va fi introdusă noua soluție Masterpass. Extinderea noului serviciu Masterpass în America de Nord, Europa, America Latină & Caraibe, Orientul Mijlociu & Africa și Asia Pacific va avea loc pe parcursul anului 2016 şi în 2017.

“Cu miliarde de posesori de carduri la nivel global, colaborăm cu instuțiile emitente și comercianții pentru a oferi fundația digitală care va răspunde așteptărilor consumatorilor, pentru o experiență de plată familiară și securizată, atât acum, cât și în viitor” a spus Craig Vosburg, preşedinte pieţe America de Nord, Mastercard. “Expansiunea Masterpass reprezintă o evoluție semnificativă a modelului nostru de afaceri. Am concentrat inteligența și viziunea plăților digitale pentru a oferi consumatorilor şi comercianţilor o gamă vastă de experiențe la cumpărare.”

Evoluția identității brandului
Digitalizarea proceselor din comerț și accelerarea conectivității consumatorilor alimentează o transformare digitală ce va oferi opțiuni de plată optimizate. Dovadă a încrederii și optimismului nostru cu privire la această transformare, Mastercard introduce o evoluție a identității de brand – simplificată, modernizată și optimizată pentru a fi cât mai relevantă, într-o lume din ce în ce mai digitală. Această identitate de brand începe cu un nou simbol al brandului, și se va dezvolta într-un design holistic cu declinări inovatoare, sofisticate și incluzive în fiecare dintre locaţiile din lume.

“Mastercard este unul dintre acele branduri unice, imediat recognoscibil oriunde pe glob,” a afirmat Raja Rajamannar, chief marketing and communications officer, Mastercard. “Pentru a prospera în această lume nouă, digitală, unde afacerile se mişcă mai rapid decât oricând, vrem să modernizăm și să elevăm brandul într-un design simplu și elegant, însă indubitabil Mastercard.”

Noua identitate de brand, incluzând cel mai complet design de brand introdus vreodată în cadrul Mastercard, va fi încorporată în toate produsele, experiențele și comunicările Mastercard, începând cu Masterpass la finalul acestei luni și continuând cu Mastercard în toamnă.

Despre Masterpass
Viziunea Masterpass este de a susţine toate formele de comerţ pentru a răspunde celei mai vaste game de experienţe la comercianţi şi nevoi ale consumatorilor. Masterpass stochează toate informațiile despre plată, inclusiv detalii ale cardurilor atât din rețeaua Mastercard cât și din alte rețele de plată, informațiile de livrare și preferințele de plată într-un loc sigur și convenabil. Cu Masterpass, poți efectua plata online sau în cadrul aplicațiilor comercianților, prin simpla apăsare a butonului Masterpass și autentificare pentru finalizarea tranzacției. În magazinele fizice, este suficient să apropii dispozitivul tău de POS-ul contactless pentru a efectua plata. Masterpass folosește cele mai avansate metode de securitate disponibile astăzi, incluzând tokenizarea, care asigură că informațiile sunt protejate.

Masterpass le permite instituțiilor emitente să își dezvolte propria soluție de plăți digitale utilizând Masterpass API şi SDK, în timp ce comercianții pot utiliza Masterpass API și SDK pentru a integra checkout-ul online și în cadrul aplicațiilor mobile. Masterpass este în prezent disponibil în 33 de piețe la nivel global, cu planuri de extindere către trei noi piețe până la finele acestui an. Puteți găsi o listă a comercianților care acceptă Masterpass, atât online cât și în cadrul aplicațiilor, pe pagina www.masterpass.com, în timp ce informații despre comercianții care acceptă Masterpass în locații fizice sunt disponibile aici.

You Might Also Like

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?

TAGGED: plati digitale, Craig Vosburg, card, MasterCard, bank, online, MasterPass
bankingnews.ro 21/07/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Garanti Bank a ajuns la aproape 150.000 de carduri de credit. Emre Unal vorbește pe larg despre campania ”La vie en rose”, destinată posesorilor de Bonus Card
Next Article Preşedintele Piraeus Bank demisionează după 25 de ani
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

o zi ago

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

o zi ago

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

2 zile ago

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?