Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Mastercard elimină barierele plăților digitale: Masterpass, simplifică plățile de zi cu zi
Share
Notification Show More
Latest News
BNR lasă ușa deschisă pentru scăderea dobânzii, chiar dacă inflația urcă spre 5% – analiză ING
Stiri de top
Patria Bank finalizează în timp record noua raportare RMO cerută de BNR. Alexandru Bălan: Obținerea raportării la nivel de secunde arată un nivel de performanță al întregului sistem și ne ajută să fim prompți și eficienți
Stiri de top
Alegerile au adus un val de optimism în rândul investitorilor, BT Pay marcând un nou record istoric în prima zi post-electorală. Peste 100.000 de persoane economisesc prin intermediul fondurilor de investiții administrate de BT
Stiri de top
Cum te pregătești pentru un împrumut de la bancă și la ce trebuie să fii atent? Sfatul specialiștilor în creditare: Anca Bidian (Kiwi Finance) și Dragoș Nichifor (Bayer Credit) în podcastul CSALB
Interviuri Stiri de top
Raiffeisen Bank a anunțat proiectele câștigătoare ale noii ediții a programului Raiffeisen Comunități, derulat cu Asociația pentru Relații Comunitare. Laura Mihăilă: ”Avem mai multe în comun decât ceea ce ne desparte și ne bucurăm să susținem în continuare ceea ce ne unește”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Mastercard elimină barierele plăților digitale: Masterpass, simplifică plățile de zi cu zi
Stiri de top

Mastercard elimină barierele plăților digitale: Masterpass, simplifică plățile de zi cu zi

bankingnews.ro
Last updated: 21/07/2016 7:22
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
Capturing the snapshots of an enjoyable meal with friends by smartphone in a cafe.
SHARE

Mastercard marchează o importantă realizare pentru industrie, relevând fundația viitorului comerțului, prin intermediul noului serviciu global de plăți digitale Masterpass. Noua soluție, cu funcţionalităţi sporite, le permite consumatorilor să efectueze plăți digitale online, în magazine sau în cadrul aplicațiilor comercianților, într-un mod rapid, simplu și securizat, indiferent de dispozitivul sau canalul utilizat. Consumatorii vor putea accesa noua soluție prin intermediul băncii lor. Astfel, Mastercard este prima rețea care oferă un serviciu omni-channel de plăți complet digitale pentru consumatori, instituții și comercianți, utilizând cele mai avansate metode de securizare a plăților disponibile astăzi.

Masterpass, soluția Mastercard ce simplifică plățile de zi cu zi
De la cumpărarea unui bilet de tren de pe dispozitivul mobil, la împărțirea notei de plată direct la masa ta în restaurant, şi până la plata cumpărăturilor prin simpla apropiere a telefonului de terminalul POS sau rezervarea unui bilet de avion online, Masterpass simplifică experiența la plată.

Masterpass este disponibil în acest moment la sute de mii de comercianți online sau aplicaţii, inclusiv Masabi, Office Depot şi ParkMobile. Consumatorii vor putea efectua acum plăți prin Masterpass la peste 5 milioane de locaţii ale comercianţilor, din 77 de țări care acceptă plăți contactless, incusiv BJ’s Wholesale Club. Funcționalitatea contactless va fi disponibilă inițial deținătorilor de dispozitive Android din Statele Unite ale Americii. Printre comercianții care vor implementa soluția Masterpass in următoarele luni se numără Saks.com, Lord şi Taylor.com și aplicația The Cheesecake Factory.

Prin intermediul băncii sau al emitentului pe care l-ai ales
Doar Masterpass le oferă emitenţilor parteneri posibilitatea de a livra o soluție de plată bancară, complet digitală. Peste 80 de milioane de conturi vor fi activate în mod automat prin intermediul instituțiilor emitente partenere, pe măsură ce programul se va extinde la nivel global. Capabilitățile sporite ale soluției de plată digitală le permite emitenţilor să se diferențieze de produsele existente, inclusiv aplicații de mobile banking, prin integrarea funcționalității de plată digitală și noi servicii, precum alerte de cumpărături și plata cu puncte bonus.

Primii parteneri care susţin experiența îmbunătățită Masterpass sunt Ally Bank, Associated, Bank of America, Bank of the West, BMO Harris Bank, Capital One, Central Bank, Citi, Fifth Third Bank, First Hawaiian Bank, First Tech Federal Credit Union, Key Bank, People’s United Bank, Security Services Federal Credit Union, SunTrust și Virginia Credit Union. Prin integrarea unor servicii, inclusiv cele de tokenizare cu autentificarea bancară și verificarea deținătorilor de carduri, Masterpass utilizează cele mai avansate metode de securitate disponibile astăzi pentru a proteja consumatorii în fața fraudelor.
Soluţiile compatibile Masterpass ale emitenţilor din Statele Unite vor fi disponibile spre finalul acestei luni. Până la sfârșitul anului 2016, Europa și Orientul Mijlociu/Africa vor fi următoarele piețe unde va fi introdusă noua soluție Masterpass. Extinderea noului serviciu Masterpass în America de Nord, Europa, America Latină & Caraibe, Orientul Mijlociu & Africa și Asia Pacific va avea loc pe parcursul anului 2016 şi în 2017.

“Cu miliarde de posesori de carduri la nivel global, colaborăm cu instuțiile emitente și comercianții pentru a oferi fundația digitală care va răspunde așteptărilor consumatorilor, pentru o experiență de plată familiară și securizată, atât acum, cât și în viitor” a spus Craig Vosburg, preşedinte pieţe America de Nord, Mastercard. “Expansiunea Masterpass reprezintă o evoluție semnificativă a modelului nostru de afaceri. Am concentrat inteligența și viziunea plăților digitale pentru a oferi consumatorilor şi comercianţilor o gamă vastă de experiențe la cumpărare.”

Evoluția identității brandului
Digitalizarea proceselor din comerț și accelerarea conectivității consumatorilor alimentează o transformare digitală ce va oferi opțiuni de plată optimizate. Dovadă a încrederii și optimismului nostru cu privire la această transformare, Mastercard introduce o evoluție a identității de brand – simplificată, modernizată și optimizată pentru a fi cât mai relevantă, într-o lume din ce în ce mai digitală. Această identitate de brand începe cu un nou simbol al brandului, și se va dezvolta într-un design holistic cu declinări inovatoare, sofisticate și incluzive în fiecare dintre locaţiile din lume.

“Mastercard este unul dintre acele branduri unice, imediat recognoscibil oriunde pe glob,” a afirmat Raja Rajamannar, chief marketing and communications officer, Mastercard. “Pentru a prospera în această lume nouă, digitală, unde afacerile se mişcă mai rapid decât oricând, vrem să modernizăm și să elevăm brandul într-un design simplu și elegant, însă indubitabil Mastercard.”

Noua identitate de brand, incluzând cel mai complet design de brand introdus vreodată în cadrul Mastercard, va fi încorporată în toate produsele, experiențele și comunicările Mastercard, începând cu Masterpass la finalul acestei luni și continuând cu Mastercard în toamnă.

Despre Masterpass
Viziunea Masterpass este de a susţine toate formele de comerţ pentru a răspunde celei mai vaste game de experienţe la comercianţi şi nevoi ale consumatorilor. Masterpass stochează toate informațiile despre plată, inclusiv detalii ale cardurilor atât din rețeaua Mastercard cât și din alte rețele de plată, informațiile de livrare și preferințele de plată într-un loc sigur și convenabil. Cu Masterpass, poți efectua plata online sau în cadrul aplicațiilor comercianților, prin simpla apăsare a butonului Masterpass și autentificare pentru finalizarea tranzacției. În magazinele fizice, este suficient să apropii dispozitivul tău de POS-ul contactless pentru a efectua plata. Masterpass folosește cele mai avansate metode de securitate disponibile astăzi, incluzând tokenizarea, care asigură că informațiile sunt protejate.

Masterpass le permite instituțiilor emitente să își dezvolte propria soluție de plăți digitale utilizând Masterpass API şi SDK, în timp ce comercianții pot utiliza Masterpass API și SDK pentru a integra checkout-ul online și în cadrul aplicațiilor mobile. Masterpass este în prezent disponibil în 33 de piețe la nivel global, cu planuri de extindere către trei noi piețe până la finele acestui an. Puteți găsi o listă a comercianților care acceptă Masterpass, atât online cât și în cadrul aplicațiilor, pe pagina www.masterpass.com, în timp ce informații despre comercianții care acceptă Masterpass în locații fizice sunt disponibile aici.

You Might Also Like

BNR lasă ușa deschisă pentru scăderea dobânzii, chiar dacă inflația urcă spre 5% – analiză ING

Patria Bank finalizează în timp record noua raportare RMO cerută de BNR. Alexandru Bălan: Obținerea raportării la nivel de secunde arată un nivel de performanță al întregului sistem și ne ajută să fim prompți și eficienți

Alegerile au adus un val de optimism în rândul investitorilor, BT Pay marcând un nou record istoric în prima zi post-electorală. Peste 100.000 de persoane economisesc prin intermediul fondurilor de investiții administrate de BT

Cum te pregătești pentru un împrumut de la bancă și la ce trebuie să fii atent? Sfatul specialiștilor în creditare: Anca Bidian (Kiwi Finance) și Dragoș Nichifor (Bayer Credit) în podcastul CSALB

Raiffeisen Bank a anunțat proiectele câștigătoare ale noii ediții a programului Raiffeisen Comunități, derulat cu Asociația pentru Relații Comunitare. Laura Mihăilă: ”Avem mai multe în comun decât ceea ce ne desparte și ne bucurăm să susținem în continuare ceea ce ne unește”

TAGGED: card, MasterCard, bank, online, MasterPass, plati digitale, Craig Vosburg
bankingnews.ro 21/07/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Garanti Bank a ajuns la aproape 150.000 de carduri de credit. Emre Unal vorbește pe larg despre campania ”La vie en rose”, destinată posesorilor de Bonus Card
Next Article Preşedintele Piraeus Bank demisionează după 25 de ani

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BNR lasă ușa deschisă pentru scăderea dobânzii, chiar dacă inflația urcă spre 5% – analiză ING

23 de ore ago

Patria Bank finalizează în timp record noua raportare RMO cerută de BNR. Alexandru Bălan: Obținerea raportării la nivel de secunde arată un nivel de performanță al întregului sistem și ne ajută să fim prompți și eficienți

23 de ore ago

Alegerile au adus un val de optimism în rândul investitorilor, BT Pay marcând un nou record istoric în prima zi post-electorală. Peste 100.000 de persoane economisesc prin intermediul fondurilor de investiții administrate de BT

o zi ago

Cum te pregătești pentru un împrumut de la bancă și la ce trebuie să fii atent? Sfatul specialiștilor în creditare: Anca Bidian (Kiwi Finance) și Dragoș Nichifor (Bayer Credit) în podcastul CSALB

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?