Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Ce spune Omar Arnaout despre creștere record de clienți la XTB: ”Unul dintre obiectivele noastre a fost întotdeauna acela de a oferi valoare adăugată conturilor de investiții și de a oferi clienților noștri tot ce au nevoie în procesul de investiții”
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Interviuri > Ce spune Omar Arnaout despre creștere record de clienți la XTB: ”Unul dintre obiectivele noastre a fost întotdeauna acela de a oferi valoare adăugată conturilor de investiții și de a oferi clienților noștri tot ce au nevoie în procesul de investiții”
InterviuriStiri de top

Ce spune Omar Arnaout despre creștere record de clienți la XTB: ”Unul dintre obiectivele noastre a fost întotdeauna acela de a oferi valoare adăugată conturilor de investiții și de a oferi clienților noștri tot ce au nevoie în procesul de investiții”

Cornel Dinu
Last updated: 06/05/2021 13:37
Cornel Dinu 4 ani ago
Share
Omar Arnaout, CEO XTB
SHARE
Omar Arnaout, CEO XTB

Grupul XTB a înregistrat o creștere trimestrială record de clienți, cu 67.000 de clienți noi în primul trimestru al anului 2021. Pentru prima dată în istoria companiei, peste 100.000 de clienți au investit activ cu XTB într-un trimestru. Lansarea operațiunilor în Emiratele Arabe Unite este așteptată pentru prima jumătate a acestui an. Detalii de ultimă oră, într-un interviu cu Omar Arnaout, CEO al XTB.

Contents
XTB tocmai a anunțat o creștere record a numărului de clienți. Pe scurt, ce ne spun datele?Considerați că pandemia încă în desfășurare a avut o influență asupra rezultatelor și a interesului crescut al clienților pentru investiții sau au existat și alți factori?În timpul prezentării rezultatelor întregului an pentru 2020, ați subliniat că obiectivul XTB este de a atrage 120.000 de clienți. După Q1, compania a raportat 67.000, deci mai mult de jumătate. Păstrați în continuare ținta sau doriți să o ajustați?Un alt record pe care l-ați raportat se referă la clienții activi – de ce investesc oamenii cu XTB?Credeți că veți putea raporta rezultate similare pentru al doilea trimestru al anului 2021? Anul trecut, după un uimitor Q1, al doilea trimestru a fost mult mai mic în ceea ce privește profitul și creșterea clienților.Care este viziunea pentru 2021 din punct de vedere al produselor?Încă intenționați să lansați activitatea de afaceri în Dubai în prima jumătate a anului? Care este situația actuală?Cât timp vă acordați pentru a dezvolta pe deplin această nouă sucursală? Care sunt obiectivele de afaceri pentru Emiratele Arabe Unite pentru următoarele 12 luni?Din toamna anului 2020 XTB cooperează cu José Mourinho. Am văzut deja prima campanie cu noul dvs. ambasador de brand. Puteți să ne împărtășiți planurile de viitor pentru această cooperare și, în general, pentru 2021?

XTB tocmai a anunțat o creștere record a numărului de clienți. Pe scurt, ce ne spun datele?

Suntem foarte mulțumiți de rezultatele primului trimestru din toate punctele de vedere. În primul rând, este vital să putem genera un profit de 19,5 milioane de euro în condiții normale de piață. În plus, am inclus peste 67.000 de clienți noi, ceea ce reprezintă peste 60% din toate conturile deschise în 2020, care a fost, de asemenea, cel mai bun an din istoria companiei. Creșterea dinamică a clienților din ultimele luni și strategia pe care am întreprins-o au avut, de asemenea, un impact și asupra depozitelor și volumelor nete, ambele atingând niveluri record.

Considerați că pandemia încă în desfășurare a avut o influență asupra rezultatelor și a interesului crescut al clienților pentru investiții sau au existat și alți factori?

Facem întotdeauna o diferențiere între factorii care ne influențează afacerea. Pe de-o parte, există acele elemente asupra cărora nu avem control, cum ar fi volatilitatea pieței și alte evenimente legate de piață, iar la polul opus sunt factorii asupra cărora deținem controlul complet, cum ar fi oferta noastră, platforma de tranzacționare, tehnologia și serviciul. În primul trimestru al anului 2021, chiar dacă volatilitatea pieței a fost semnificativ mai mică decât în primul trimestru al anului 2020, a existat un interes major pentru evenimentele de piață legate de acțiuni pecrum GME și AMC. În plus, interesul clienților a fost relevant în tendința continuă de creștere a indicilor bursieri globali, precum și în scăderea mișcărilor atât pe aur, cât și pe argint. Ceea ce trebuie să subliniez pe de altă parte este că noi, ca și companie, devenim mai eficienți din perspectiva marketingului în fiecare trimestru și acest lucru a jucat cu siguranță un rol major în creșterea noastră în primul trimestru al anului. În plus, este vital ca, în calitate de companie, să fim conștienți de faptul că, dacă dorim să fim unul dintre liderii pieței globale, atunci trebuie să excelăm în fiecare zona a afacerii noastre.

În timpul prezentării rezultatelor întregului an pentru 2020, ați subliniat că obiectivul XTB este de a atrage 120.000 de clienți. După Q1, compania a raportat 67.000, deci mai mult de jumătate. Păstrați în continuare ținta sau doriți să o ajustați?

Estimarea noastră oficială rămâne la 120.000, așa cum a fost anunțat mai devreme și după primul trimestru al acestui an sunt optimist cu privire la îndeplinirea acesteia. Bineînțeles, suntem foarte ambițioși și sunt sigur că vom face tot ce putem nu numai pentru a ne atinge obiectivul inițial, ci și pentru a-l depăși. Ceea ce-i pot asigura pe clienții noștri este că, indiferent de creșterea și extinderea noastră, accentul principal se pune pe a ne asigura că clienții noștri actuali primesc întotdeauna cel mai înalt nivel de calitate a serviciilor din orice perspectivă posibilă.

Un alt record pe care l-ați raportat se referă la clienții activi – de ce investesc oamenii cu XTB?

Unul dintre obiectivele noastre a fost întotdeauna acela de a oferi valoare adăugată conturilor de investiții și de a oferi clienților noștri tot ce au nevoie în procesul de investiții. Acest lucru presupune elemente precum cel mai înalt nivel de servicii, acces la tehnologie de ultimă oră și stabilitate a condițiilor de tranzacționare, acces la o multitudine de resurse analitice și educaționale adaptate tuturor nivelurilor de experiență și mulți alți factori pe care clienții noștri i-au apreciat. Ceea ce trebuie subliniat, de asemenea, este că angajăm peste 100 de persoane în echipa noastră IT, astfel încât să ne dezvoltăm și să ne îmbunătățim constant serviciile, pentru a ne potrivi cu cerințele crescânde ale clienților noștri.

Credeți că veți putea raporta rezultate similare pentru al doilea trimestru al anului 2021? Anul trecut, după un uimitor Q1, al doilea trimestru a fost mult mai mic în ceea ce privește profitul și creșterea clienților.

Datorită naturii afacerii noastre, în care rezultatele sunt adesea influențate de evenimente legate de piață, suntem reticenți să împărtășim pronosticul performanței noastre în viitor. Însă vrem dăm asigurări că obiectivul nostru principal este să facem tot ceea ce putem pentru a crește numărul de clienți activi din cadrul companiei și pentru a ne asigura că toți acei clienți primesc tot ce au nevoie în călătoria lor de investiții.

Care este viziunea pentru 2021 din punct de vedere al produselor?

În cursul anului 2020, am introdus oferta noastră de comision zero la tranzacționarea de acțiuni și ETF-uri, iar această ofertă a fost foarte populară atât în rândul clienților noștri mai vechi, cât și în rândul clienților noi, iar în acest moment scopul nostru nu este să adăugăm segmente de piață suplimentare, ci mai degrabă să ne concentrăm pe îmbogățirea reală a ofertei de acțiuni și ETF împreună cu oferta noastră de CFD. În 2020, am adăugat aproximativ 500 de instrumente financiare noi, iar în primul trimestru al anului 2021 au fost adăugate alte 400.

Încă intenționați să lansați activitatea de afaceri în Dubai în prima jumătate a anului? Care este situația actuală?

Da, desigur, acesta este unul dintre cele mai importante proiecte la care lucrăm în prezent. Ne propunem să ne inițiem activitatea operațională în Emiratele Arabe Unite așa cum a fost planificat și anunțat anterior, în prima jumătate a acestui an. Am finalizat deja o serie de pași importanți în acest proces: am înființat o entitate locală de afaceri, am angajat o echipă locală cu experiență și o conducere, avem un birou în Dubai și în momentul de față finalizăm ultimele formalități care ne vor permite să obținem licența necesară pentru a intra pe piața locală cu oferta noastră. În același timp, echipele noastre interne lucrează la soluții IT, infrastructură, ofertă, materiale de marketing dedicate pieței din Emiratele Arabe Unite pentru a oferi același nivel ridicat de servicii noilor clienți din regiune.

Cât timp vă acordați pentru a dezvolta pe deplin această nouă sucursală? Care sunt obiectivele de afaceri pentru Emiratele Arabe Unite pentru următoarele 12 luni?

Avem o lungă tradiție de expansiune globală, prin urmare știm că fiecare piață are nevoie de ceva timp pentru a se dezvolta. La nivel global, brand-ul nostru este foarte stabil, în multe piețe suntem lider și scopul este foarte similar cu EAU, unde, sperăm să ajungem cât mai repede, printre primele trei companii de profil de pe piață. Mă aștept ca, după cel puțin 6 până la 12 luni, prezența noastră în Dubai și Emiratele Arabe Unite să fie puternic vizibilă în rezultatele noastre financiare globale sau în rezultatele clienților.

Din toamna anului 2020 XTB cooperează cu José Mourinho. Am văzut deja prima campanie cu noul dvs. ambasador de brand. Puteți să ne împărtășiți planurile de viitor pentru această cooperare și, în general, pentru 2021?

Da, campania noastră cu José Mourinho a fost una foarte reușită și putem vedea clar cum a influențat afacerea noastră. În 2021, vom avea o serie de noi activități de marketing, multe dintre ele îl vor include pe ambasadorul nostru de brand, dar deocamdată nu sunt în măsură să împărtășesc detaliile. Vom continua cu siguranță abordarea actuală, inclusiv promovarea ambelor campanii de marketing globale alături de inițiative cu specific local, care corespund nevoilor crescânde ale clienților noștri din întreaga lume.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: XTB, XTB Romania, Omar Arnaout
Cornel Dinu 06/05/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Raiffeisen Bank anunță finanțări de 5 milioane de euro pentru startup-uri. Vladimir Kalinov: ”În această perioadă, marcată de incertitudini și instabilitate, antreprenorii caută în piață oportunități de finanțare și mentorat. Cumva, anul trecut am simțit cu toții că spiritul anteprenorial a devenit mai creativ și mai efervescent”
Next Article În trimestrul I din 2021, profitul BRD a scăzut cu aproximativ 8%. Francois Bloch: BRD este pe deplin capabilă să îşi susţină în continuare atât clienţii, cât şi redresarea economiei româneşti

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

2 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

2 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

2 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?