Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: OTP Bank România raportează o dezvoltare digitală susținută, cu o creștere fără precedent a operațiunilor online. Constantin Mareș: ”Am identificat o nevoie tot mai mare a cliențiilor noștri pentru soluțiile bancare 100% digitale și ne-am angajat să răspundem acestei nevoi”
Share
Notification Show More
Latest News
Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”
Interviuri Stiri de top
În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate
Stiri de top
„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”
Stiri de top
„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor
Stiri de top
Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > OTP Bank România raportează o dezvoltare digitală susținută, cu o creștere fără precedent a operațiunilor online. Constantin Mareș: ”Am identificat o nevoie tot mai mare a cliențiilor noștri pentru soluțiile bancare 100% digitale și ne-am angajat să răspundem acestei nevoi”
Stiri de top

OTP Bank România raportează o dezvoltare digitală susținută, cu o creștere fără precedent a operațiunilor online. Constantin Mareș: ”Am identificat o nevoie tot mai mare a cliențiilor noștri pentru soluțiile bancare 100% digitale și ne-am angajat să răspundem acestei nevoi”

Cornel Dinu
Last updated: 15/02/2024 13:20
Cornel Dinu 2 ani ago
Share
SHARE

OTP Bank România raportează o dezvoltare susținută în zona serviciilor bancare digitale în 2023, care includ performanțe record pentru vânzările online și îmbunătățiri semnificative ale experienței digitale pentru clienții persoane fizice. Prin urmare, a fost un an de referință, care evidențiază un capitol esențial în dezvoltarea băncii într-un context în continuă evoluție al industriei bancare, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

Premisele evoluției din acest an se regăsesc în promovarea unei culturi digitale în cadrul întregii organizații, ceea ce a făcut posibilă trecerea de la o abordare individuală a activității echipelor la o abordare integrată și colaborativă. Această strategie a facilitat apoi adoptarea serviciilor digitale la o scară mult mai mare în cadrul organizației. Un element cheie în obținerea acestui rezultat a fost activitatea echipei de ambasadori digitali, care a extins procesul de vânzări online în 40% din sucursalele din întreaga rețea națională.

„Am identificat o nevoie tot mai mare a cliențiilor noștri pentru soluțiile bancare 100% digitale și ne-am angajat să răspundem acestei nevoi. Rezultatele foarte bune înregistrate în 2023, sunt o urmare a eforturilor echipei de Digital pentru îmbunătățirea procesului de deschidere online a conturilor și a ofertei de servicii online. În continuare, orientarea către client rămâne esențială pentru dezvoltarea acestui tip de servicii, împreună cu găsirea echilibrului necesar între inovație și considerentele etice, ce țin de securitate și siguranța online”, a declarat Constantin Mareș, Director General Adjunct al OTP Bank România, Divizia Digitală.

Angajamentul băncii pentru soluții bancare 100% digitale s-a reflectat în îmbunătățirea continuă a procesului de deschidere online a conturilor, precum și a ofertei de servicii digitale. Introducerea unei interfețe prietenoase și intuitive pentru înregistrarea online a răspuns nevoilor urgente ale clienților, oferindu-le o experiență digitală completă și rapidă. De asemenea, verificarea securizată a identității clienților permite acum acces la întreaga gamă de servicii de Internet & Mobile banking, disponibile non-stop.

Campaniile dedicate deschiderii de conturi online au susținut și mai mult acest avans digital, peste 35% din totalul conturilor deschise în timpul acestor campanii fiind realizate online.
În plus, OTP Bank a consemnat o creștere de 56% a ratei de activare digitală și de utilizare a soluțiilor de internet și mobil, comparativ cu acum doi ani. Aplicația SmartBank a fost actualizata cu o interfață inovatoare, mai prietenoasă și personalizabilă în funcție de nevoile clienților, îmbunătățind astfel semnificativ experiența clienților în utilizarea serviciilor bancare mobile.

Mai mult decât atât, pe măsură ce soluțiile digitale devin tot mai accesibile, peste 63% dintre clienții OTP Bank au semnat contracte pentru serviciile de Internet & Mobile Banking, ceea ce a stimulat o creștere de 81% a tranzacțiilor în RON și de 93% a tranzacțiilor în EUR prin intermediul serviciilor de Internet & Mobile Banking. De asemenea, scorurile de rating pentru aplicațiile mobile ale băncii au atins valori istorice de 4,5, respectiv 4,9 pentru App Store și Google Play.

Eforturile de transformare digitală ale băncii nu au trecut neobservate, OTP Bank primind distincții importante, precum:
• „Cea mai bună performanță în mobile banking – Cel mai mare număr de tranzacții” și „Cea mai bună performanță în internet banking – Cota de clienți corporativi”, acordate de Finmedia
• „Cel mai bun flux în categoria Online Onboarding”, acordat de Finnoconsult
• „Dream Solution Category for the „ideal bank”, recunoaștere specială online onboarding Journey
• OBR este una dintre „Top 3 bănci digitalizate din România”, potrivit Finnoscore.

OTP Bank România își menține angajamentul de a atrage noi clienți online prin campanii și proiecte inovatoare, continuând să îmbunătățească experiența digitală a clienților. Menținerea unei comunicări transparente și eficiente cu clienții este o prioritate, iar eforturile băncii sunt concentrate către crearea unei experiențe bancare digitale calitative.

You Might Also Like

Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”

„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor

Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”

TAGGED: OTP Bank, digitalizare, digital banking, Constantin Mares
Cornel Dinu 15/02/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article VIDEO. BRD susține (r)evoluția personală. Flavia Popa: Credem că investiția în dezvoltarea personală este una dintre cheile care deschid ușa către potențialul remarcabil al fiecăruia
Next Article Mugur Isărescu despre un nou mandat la BNR: „Nu pot să vă spun dorinţele mele personale, că mă ruşinez. Din când în când trebuie să mă uit la buletin”. Cum arată Raportul asupra Inflației și calendarul privind reducerea ratei dobânzii
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”

2 zile ago

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

3 zile ago

„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”

3 zile ago

„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?