Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: OTP Bank România raportează o dezvoltare digitală susținută, cu o creștere fără precedent a operațiunilor online. Constantin Mareș: ”Am identificat o nevoie tot mai mare a cliențiilor noștri pentru soluțiile bancare 100% digitale și ne-am angajat să răspundem acestei nevoi”
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii
Stiri de top
Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”
Stiri de top
Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”
Analize Stiri de top
Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil
Stiri de top
FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > OTP Bank România raportează o dezvoltare digitală susținută, cu o creștere fără precedent a operațiunilor online. Constantin Mareș: ”Am identificat o nevoie tot mai mare a cliențiilor noștri pentru soluțiile bancare 100% digitale și ne-am angajat să răspundem acestei nevoi”
Stiri de top

OTP Bank România raportează o dezvoltare digitală susținută, cu o creștere fără precedent a operațiunilor online. Constantin Mareș: ”Am identificat o nevoie tot mai mare a cliențiilor noștri pentru soluțiile bancare 100% digitale și ne-am angajat să răspundem acestei nevoi”

Cornel Dinu
Last updated: 15/02/2024 13:20
Cornel Dinu 1 an ago
Share
SHARE

OTP Bank România raportează o dezvoltare susținută în zona serviciilor bancare digitale în 2023, care includ performanțe record pentru vânzările online și îmbunătățiri semnificative ale experienței digitale pentru clienții persoane fizice. Prin urmare, a fost un an de referință, care evidențiază un capitol esențial în dezvoltarea băncii într-un context în continuă evoluție al industriei bancare, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

Premisele evoluției din acest an se regăsesc în promovarea unei culturi digitale în cadrul întregii organizații, ceea ce a făcut posibilă trecerea de la o abordare individuală a activității echipelor la o abordare integrată și colaborativă. Această strategie a facilitat apoi adoptarea serviciilor digitale la o scară mult mai mare în cadrul organizației. Un element cheie în obținerea acestui rezultat a fost activitatea echipei de ambasadori digitali, care a extins procesul de vânzări online în 40% din sucursalele din întreaga rețea națională.

„Am identificat o nevoie tot mai mare a cliențiilor noștri pentru soluțiile bancare 100% digitale și ne-am angajat să răspundem acestei nevoi. Rezultatele foarte bune înregistrate în 2023, sunt o urmare a eforturilor echipei de Digital pentru îmbunătățirea procesului de deschidere online a conturilor și a ofertei de servicii online. În continuare, orientarea către client rămâne esențială pentru dezvoltarea acestui tip de servicii, împreună cu găsirea echilibrului necesar între inovație și considerentele etice, ce țin de securitate și siguranța online”, a declarat Constantin Mareș, Director General Adjunct al OTP Bank România, Divizia Digitală.

Angajamentul băncii pentru soluții bancare 100% digitale s-a reflectat în îmbunătățirea continuă a procesului de deschidere online a conturilor, precum și a ofertei de servicii digitale. Introducerea unei interfețe prietenoase și intuitive pentru înregistrarea online a răspuns nevoilor urgente ale clienților, oferindu-le o experiență digitală completă și rapidă. De asemenea, verificarea securizată a identității clienților permite acum acces la întreaga gamă de servicii de Internet & Mobile banking, disponibile non-stop.

Campaniile dedicate deschiderii de conturi online au susținut și mai mult acest avans digital, peste 35% din totalul conturilor deschise în timpul acestor campanii fiind realizate online.
În plus, OTP Bank a consemnat o creștere de 56% a ratei de activare digitală și de utilizare a soluțiilor de internet și mobil, comparativ cu acum doi ani. Aplicația SmartBank a fost actualizata cu o interfață inovatoare, mai prietenoasă și personalizabilă în funcție de nevoile clienților, îmbunătățind astfel semnificativ experiența clienților în utilizarea serviciilor bancare mobile.

Mai mult decât atât, pe măsură ce soluțiile digitale devin tot mai accesibile, peste 63% dintre clienții OTP Bank au semnat contracte pentru serviciile de Internet & Mobile Banking, ceea ce a stimulat o creștere de 81% a tranzacțiilor în RON și de 93% a tranzacțiilor în EUR prin intermediul serviciilor de Internet & Mobile Banking. De asemenea, scorurile de rating pentru aplicațiile mobile ale băncii au atins valori istorice de 4,5, respectiv 4,9 pentru App Store și Google Play.

Eforturile de transformare digitală ale băncii nu au trecut neobservate, OTP Bank primind distincții importante, precum:
• „Cea mai bună performanță în mobile banking – Cel mai mare număr de tranzacții” și „Cea mai bună performanță în internet banking – Cota de clienți corporativi”, acordate de Finmedia
• „Cel mai bun flux în categoria Online Onboarding”, acordat de Finnoconsult
• „Dream Solution Category for the „ideal bank”, recunoaștere specială online onboarding Journey
• OBR este una dintre „Top 3 bănci digitalizate din România”, potrivit Finnoscore.

OTP Bank România își menține angajamentul de a atrage noi clienți online prin campanii și proiecte inovatoare, continuând să îmbunătățească experiența digitală a clienților. Menținerea unei comunicări transparente și eficiente cu clienții este o prioritate, iar eforturile băncii sunt concentrate către crearea unei experiențe bancare digitale calitative.

You Might Also Like

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD

TAGGED: OTP Bank, digitalizare, digital banking, Constantin Mares
Cornel Dinu 15/02/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article VIDEO. BRD susține (r)evoluția personală. Flavia Popa: Credem că investiția în dezvoltarea personală este una dintre cheile care deschid ușa către potențialul remarcabil al fiecăruia
Next Article Mugur Isărescu despre un nou mandat la BNR: „Nu pot să vă spun dorinţele mele personale, că mă ruşinez. Din când în când trebuie să mă uit la buletin”. Cum arată Raportul asupra Inflației și calendarul privind reducerea ratei dobânzii

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

15 ore ago

Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”

15 ore ago

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

4 zile ago

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?