PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, anunță numirea Mihaelei Pavel în funcția de Director de Operațiuni. În acest rol, Mihaela coordonează departamentele Contact Centre, Support & Compliance și Credit & Collection.
Aceste departamente gestionează numeroase activități ce țin de relația dintre PayPoint și comercianții din rețea: verificarea, procesarea şi setarea contractelor cu partenerii din retail, comunicarea cu aceştia, procesarea feedback-ului primit și oferirea unor răspunsuri prompte, asigurarea derulării unei relații comerciale în linie cu termenii contractuali sau evitarea fraudelor.
Mihaela Pavel are o carieră de peste 26 ani în industria financiară, începută alături de Raiffeisen Bank, etapă ce i-a permis înțelegerea culturii organizaționale specifice unei multinaționale, pentru ca ulterior să își dezvolte experiența în OTP Bank România și BRD – Groupe Société Générale. Mihaela a petrecut peste jumătate din carieră în zona operațiunilor bancare, iar aria sa de expertiză include: aprobare, colectare și monitorizare credite retail, sisteme de plăți simple și documentare, cash operations management, popriri, trezorerie back-office. Totodată, a coordonat echipe specializate în process management și optimizarea fluxurilor de lucru.
Mihaela Pavel, Director de Operațiuni al PayPoint România, a declarat: „Mă identific cu ritmul de creștere și dezvoltare al PayPoint, organizație alături de care doresc să asigur colaboratorilor un mediu de afaceri care să susțină creșterea businessului. Într-o companie, Direcția Operațiuni joacă un rol foarte important în asigurarea continuității activității precum și în îmbunătățirea proceselor și fluxurilor de lucru, elemente care să permită oferirea unor servicii la un nivel ridicat de calitate”.
Mugur Dogariu, Managing Director al PayPoint România, a declarat: „Rolul diviziei Operațiuni în cadrul PayPoint a evoluat foarte mult de la intrarea noastră pe piață, în 2008, odată cu extinderea portofoliului de ser,vicii și a rețelei de comercianți. Acum, în contextul achiziției Payzone, importanța acestei divizii este cu atât mai mare: gestionăm o rețea crescută de comercianți parteneri şi avem un portofoliu extins de furnizori parteneri pentru care procesăm plăți, viitorul stând sub amprenta obiectivelor de creştere şi eficientizare. Este astfel necesar să asigurăm în continuare derularea optimă a operațiunilor şi oferirea tuturor serviciilor la parametrii calitativi cu care ne-am obişnuit partenerii şi suntem convinşi că Mihaela va juca un rol important în acest proces. Îi dorim bun-venit în echipa PayPoint și mult succes în proiectele viitoare.”