PayPoint plc, principalul operator de plati in numerar si online din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, anunta ca rezultatele obtinute in Romania in decursul anului financiar 2011 – 2012 se aliniaza cu succes obiectivelor de crestere si profitabilitate, se arata intr-un comunicat de presa. Astfel, ca urmare a extinderii retelei punctelor de plata si a dezvoltarii portofoliului de furnizori parteneri, a optimizarii acoperirii si eficientizarii, compania raporteaza pe plan local 19 milioane tranzactii plati facturi, volum cu 56% mai mare comparativ cu cel inregistrat in anul precedent.
In vederea optimizarii prezentei la nivel national, numarul punctelor de plata ce ofera servicii Plati Facturi si incarcare Electronica a crescut cu 12% in decursul anului financiar incheiat, reteaua PayPoint numarand 6.730 magazine de proximitate. Totodata, compania anunta extinderea portofoliului de furnizori parteneri prin incheierea a opt noi contracte in domeniile in care deja activeaza: utilitati, servicii financiare, telecom. Prin lansarea serviciului transfer de bani in tot mai multe puncte de plata la nivel national, PayPoint raspunde cu succes obiectivului de furnizare a unor noi servicii catre un numar tot mai ridicat de consumatori.
Anuntul a fost facut in cadrul comunicatului oficial de anuntare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru anul financiar incheiat la data de 25 martie 2012.
Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania, a declarat: ,,Volumul de 19 milioane tranzactii Plati Facturi procesate prin PayPoint reprezinta rezultatul eforturilor noastre in directia dezvoltarii si eficientizarii. Astfel, in decursul celor patru ani de la lansarea serviciului Plati Facturi in Romania, am pus accent pe crearea unei retele extinse si stabile de comercianti, ce raspund criteriilor de calitate, profesionalism, pozitionare optima; totodata, ne-am asigurat ca venim in intampinarea nevoilor unui numar cat mai mare de consumatori din intrega tara, punandu-le la dispozitie o gama cat mai variata de produse si servicii. Performantele inregistrate in decursul anului certifica recunoasterea beneficiilor PayPoint de catre consumatorii nostri, conturand toate premisele necesare cresterii viitoare”.
PayPoint plc a raportat un volum record de 659 milioane tranzactii procesate la nivelul grupului, in crestere fata de cele 590 milioane tranzactii raportate in anul precedent. Valoarea totala a tranzactiilor a depasit nivelul de 12 miliarde lire sterline, in crestere cu aproape 1,5 miliarde. Pentru liniile de activitate in dezvoltare (in care se incadreaza si PayPoint Romania), compania a raportat venituri nete in crestere cu 44%. La nivelul intregului grup, au fost anuntate venituri nete de 90,4 milioane lire sterline, in crestere cu 9,3 % fata de anul anterior si un profit inainte de impozitare de 37,2 milioane lire sterline, in crestere cu 8%.
”PayPoint a incheiat cu succes un nou an, in care a obtinut venituri in crestere, in concordanta cu asteptarile pietei si cu planurile noastre strategice. in Marea Britanie si Irlanda, afacerea din segmentul de retail a continuat sa creasca, ramanand foarte profitabila si generatoare de lichiditati; si afacerea din Romania a devenit profitabila, cu perspective bune de crestere pe viitor iar Collect + si PayByPhone au inregistrat progrese semnificative […] PayPoint are una dintre cele mai bune pozitionari din perspectiva cresterii profitabilitatii in randul companiilor din industria platilor rapide, in special in domeniul comertului online si detine o pozitie de lider de piata in sectorul serviciilor de retail, pe care intentionam sa o consolidam in continuare”, a declarat Dominic Taylor, Chief Executive al PayPoint plc.