Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Peste 50% dintre români cred că un asistent virtual scurtează timpul de soluționare a solicitărilor bancare. Raiffeisen Bank prezintă noua imagine a consultantului virtual, Ana
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Peste 50% dintre români cred că un asistent virtual scurtează timpul de soluționare a solicitărilor bancare. Raiffeisen Bank prezintă noua imagine a consultantului virtual, Ana
Stiri de top

Peste 50% dintre români cred că un asistent virtual scurtează timpul de soluționare a solicitărilor bancare. Raiffeisen Bank prezintă noua imagine a consultantului virtual, Ana

Gabriela Dinu
Last updated: 27/06/2019 14:23
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

1 din 2 romani ajunge intr-o agentie bancara doar pentru a solutiona operatiuni speciale. In rest, aproximativ jumatate dintre romani (46%) se simt confortabil sa fie ajutati de un asistent virtual atunci cand au nevoie de servicii bancare si financiare. Datele sunt confirmate si de cele peste 2,5 milioane de apeluri anuale, la care raspunde Ana, consultantul virtual Raiffeisen Bank.

Aproape jumatate dintre romani prefera sa sune in call-center cand au nevoie de asistenta din partea unei companii. Cu toate ca 7 din 10 romani prefera sa comunice cu o persoana, atunci cand apeleaza serviciile de call-center, majoritatea este de acord ca un asistent virtual usureaza si scurteaza timpul de solutionare a solicitarilor.

Informatiile sunt extrase din studiul „Consultantii virtuali bancari”, desfasurat in luna iunie de iVox.ro la cererea Raiffeisen Bank, la care au raspuns 1188 de persoane din mediul urban.

Ana, consultantul virtual Raiffeisen Bank, reprezinta o soluție digitala care ofera clientilor Raiffeisen Bank acces non-stop la informatii si suport. Bazat pe tehnologia AI – Interactive Voice Response – Natural Language Understanding, interactiunea cu operatorul virtual permite accesarea rapida a serviciilor si produselor bancii. Consultantul virtual poate fi contactat de oriunde, 24/7, la numerele de telefon *2000 sau la +0421 306 3002.

”Cand isi dau seama ca sunt intampinati de un consultant virtual, clientii nostri au o rezerva in a continua conversatia. In acelasi timp, cei care aleg sa continue interactiunea cu Ana apreciaza timpul mai scurt petrecut in telefon, redus acum la jumatate. Din 2016, cand a devenit parte a echipei call-center, Ana a raspuns anual la peste 2,5 milioane de apeluri, solutionand 30% dintre ele.

Am observat ca exista un potential de crestere catre preluarea a aproximativ 50% dintre solicitarile venite la numarul *2000, de aceea lucram la imbunatatirea tehnologiei din spatele Anei, dar si la alte solutii de suport prin inteligenta artificiala”, a declarat Gabriel Chenescu, Director Executiv Centrului Operational Raiffeisen Bank


Ce poate face Ana, consultantul virtual Raiffeisen Bank?


Ana ii poate ajuta pe clientii Raiffeisen Bank cu mai multe solicitari legate de cardurile si conturile pe care le au deschise:

  • Consultare sold card credit sau debit;
  • Deblocare user Raiffeisen Online, Smart Mobile sau Extras Electronic;
  • Blocare si reemiere card credit sau debit;
  • Mini-extras card credit sau debit;
  • Activare card credit;
  • Sold cont curent sau cont de economii;
  • Mini-extras cont curent sau cont de economii;
  • Informatii cont depozit sau cont credit.

Este important ca exprimarea motivului apelului la *2000 sa fie facuta in cateva cuvinte clare, relevante si simple. De exemplu: „Disponibil card debit”, “Deblocare utilizator Raiffeisen Online”, “Nu pot sa folosesc cardul bancar”, „Ultimele tranzactii cont curent”, “Disponibil card debit” etc. Consultantul virtual va identifica cuvintele cheie si, astfel, va stabili ce raspuns trebuie sa dea mai departe.

Pentru ca informatiile oferite cu ajutorul Anei sa ajunga la clienti in deplina siguranta, pentru fiecare solicitare se cere autentificarea. Daca sunt solicitate detalii despre carduri sau deblocarea userilor online, auntentificarea se face cu ajutorul ultimelor 4 cifre dintr-un card activ si a CNP-ului sau pe baza amprentei vocale. Activarea autentificarii prin amprenta vocala se face cu ajutorul unui operator din call-center. Daca sunt solicitate informatii despre conturile bancare care nu au un card atasat, autentificarea se face prin intermediul serviciului Raiffeisen Direct.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Raiffeisen Bank, Cont curent, Gabriel Chenescu, card debit, agentie, Ana
Gabriela Dinu 27/06/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article CEC Bank flexibilizeaza procesul de acordare a creditelor punte Start-Up Nation
Next Article Banca Națională a Ungariei a decis mentinerea dobanzii cheie la 0,9%

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?