Raiffeisen Bank a achizitionat recent o noua platforma digitala pentru Internet/Mobile banking furnizata de Backbase, lider in domeniu. Schimbarea si dezvoltarea noii arhitecturi digitale a Raiffeisen Bank va asigura clientilor bancii o experienta mult imbunatatita. Construind pe platforma pusa la dispozitie de compania olandeza Backbase, Raiffeisen Bank va dispune de aplicatii prietenoase si va dezvolta continuu functionalitati noi pentru clientii sai, potrivit unui comunicat de presa remis BankingNews.ro
Raiffeisen Bank si-a dorit o platforma bancara inovativa, flexibila si rapida pe care sa o poata dezvolta permanent folosind atat resurse interne, cat si externe. Backbase Omnichannel Banking Platform permite editarea visuala si arhitectura modulara a widget-urilor, schimbari si adaptari rapide.
„Clientii doresc o interactiune simpla si rapida cu banca, iar asteptarile lor cresc odata cu evolutia tehnologiei. Pentru a tine pasul cu aceste asteptari si tendinte, schimbarea platformelor noastre de online si mobile banking a devenit vitala si necesara. Prin implementarea si dezvoltarea tehnologiilor furnizate de Backbase, vom putea raspunde mult mai repede si mai eficient nevoilor in crestere ale clientilor nostri”, a spus Bogdan Popa, vicepresedinte pentru Operatiuni si IT la Raiffeisen Bank.
„Plaforma noastra omni-channel confera Raiffeisen Bank agilitate in business pentru cresterea calitatii serviciilor oferite tuturor clientilor sai. Suntem hotarati sa sustinem succesul Raiffeisen Bank si vom continua extinderea in Europa Centrala si de Est”, a spus Jouk Pleiter, CEO al Backbase.