Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Scoala altfel la Raiffeisen Bank
Distribuie
Notification Afișați mai multe
Cele mai recente știri
De ce merg românii la agenția bancară „de la colț” și ce caută consumatorul la banca sa
Stiri de top
UniCredit Foundation alocă României și Bulgariei 500.000 de euro pentru proiecte ce se adresează reducerii dezavantajelor educaționale
Stiri de top
Cristian Bichi, BNR: Disputa dintre bănci și ANPC se va soluționa în instanță. Cu cât mai repede cu atât mai bine pentru încrederea publicului în instituțiile statului
Opinii
Banca Transilvania lansează Premium Banking, servicii dedicate persoanelor cu economii sau investiții între 75.000 și 200.000 de euro la bancă
Stiri de top
BCR listează prima emisiune internaționala de euroobligatiuni verzi a unei bănci din România. Sergiu Manea: Listarea reprezintă angajamentul nostru de a susține dezvoltarea pieței locale, iar investițiile rămân prioritate strategică pentru noi
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Ne găsiți și pe
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Scoala altfel la Raiffeisen Bank
Stiri de top

Scoala altfel la Raiffeisen Bank

Cornel Dinu
Actualizat: 05/04/2012 15:21
Cornel Dinu 11 ani în urmă
Distribuie
Distribuie

Ministerul Educatiei a hotarat, in premiera pentru Romania, ca in perioada 2-6 aprilie 2012, in institutiile de invatamant sa se desfasoare programul „scoala altfel”. Este un program dedicat activitatilor educative extracuriculare si extrascolare.

- Publicitate -

Principalul obiectiv este implicarea elevilor si a profesorilor in activitati de educatie non-formala, care sa puna in valoare talentele, preocuparile extrascolare si competentele elevilor, in domenii cat mai diverse si interesante.

Astfel, zilele acestea, scolarii au putut merge la muzee, teatru, la film, in excursii, au putut organiza in clasa discutii pe diverse teme, in timp ce altii au participat la olimpiade nationale.

Elevii clasei a III-a B de la Scoala Generala 118 – Vasile Alecsandri si invatatoarea lor, Lavinia Neda, au ales ca astazi sa viziteze o agentie Raiffeisen Bank, pe de o parte, pentru a afla secretele meseriei de bancher si, pe de alta parte, pentru a cunoaste si intelege utilitatea serviciilor si produselor bancare.

Ionut Paun, directorul agentiei Raiffeisen Bank din Piata Amzei, le-a oferit copiilor o mostra de educatie financiara, dar si o adevarata lectie de viata, punctand principalele elemente pe care orice persoana trebuie sa le cunoasca in relatia cu o institutie bancara.

Elevii au aflat amanunte despre activitatea de zi cu zi a unei banci si au reusit sa inteleaga rolul unui cont bancar, al unui imprumut, al unui depozit sau al unui card.

Intalnirea dintre bancheri si elevi a fost deosebit de interesanta mai ales prin prisma faptului ca discutia s-a purtat intr-un limbaj lejer si usor de priceput de catre copii si s-a dovedit a fi o experienta placuta si memorabila pentru toata lumea. Pe parcursul orei petrecute impreuna, scolarii au realizat si cateva desene, surprinzand imaginea pe care o au ei despre o banca.

Cele doua tabere au facut la final schimb de cadouri, elevii oferind personalului de la Raiffeisen Bank  lalele si felicitari pictate de ei, in timp ce bancherii le-au daruit copiilor puzzle-uri, pusculite, pixuri, brelocuri si cate un exemplar din lucrarile realizate de Ligia Georgescu-Golosoiu (”Banii pe intelesul copiilor” si ”Caietul elevului – Banii pe intelesul copiilor”).

Raiffeisen Bank sub sloganul ”Friendly Bank”

Raiffeisen Bank are deja experienta in relatia cu copii, lansand anul trecut, exact de Ziua Copilului, o noua initiativa pentru clientii care intra in agentiile sale –  “Friendly Bank”, prin care atmosfera devine mai prietenoasa. Ideea unei banci cu o atmosfera prietenoasa a venit chiar de la clienti. Potrivit unui studiu in care se cerea respondentilor sa descrie banca ideala, realizat de Raiffeisen Bank in 2009, oamenii isi doresc sa scape de senzatia de intimidare pe care-o incearca la intrarea intr-o institutie financiara. Astfel, Raiffeisen Bank si-a propus ca, prin implementarea acestei initiative, clientul sa gaseasca in agentiile sale o atmosfera placuta, deloc rigida, o comunicare deschisa si un zambet cald.

Programul Friendly Bank a inceput la finalul anului 2009, iar pana anul trecut, la lansarea oficiala, a fost implementat in 115 de agentii Raiffeisen Bank. Exista mai multe cai folosite pentru a crea in unitati o atmosfera calda si prietenoasa: panoul cu amintiri (poze ale angajatiilor sau ale clientilor), caricaturi, boluri cu fursecuri cu ravas, baloane, plicuri colorate, o zona special amenajata pentru copii sau sarbatori organizate impreuna cu clientii. Efectele acestor initiative au fost spectaculoase, ducand la cresterea semnificativa a calitatii interactiunii cu banca si la cresterea satisfactiei clientilor.

You Might Also Like

De ce merg românii la agenția bancară „de la colț” și ce caută consumatorul la banca sa

UniCredit Foundation alocă României și Bulgariei 500.000 de euro pentru proiecte ce se adresează reducerii dezavantajelor educaționale

Banca Transilvania lansează Premium Banking, servicii dedicate persoanelor cu economii sau investiții între 75.000 și 200.000 de euro la bancă

BCR listează prima emisiune internaționala de euroobligatiuni verzi a unei bănci din România. Sergiu Manea: Listarea reprezintă angajamentul nostru de a susține dezvoltarea pieței locale, iar investițiile rămân prioritate strategică pentru noi

Consiliul Patronatelor Bancare are o nouă conducere. Sergiu Manea, BCR: Vom continua să ne urmăm vocația de promotori ai dialogului în cadrul unui sector bancar modern și responsabil

TAGGED: Raiffeisen Bank
Cornel Dinu 05/04/2012
Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
De Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Articolul precedent Romanian International Bank trimite PIN-ul pentru card prin SMS
Articolul următor MKB Romexterra Bank a fost vanduta. Planurile noului actionar
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image

Alte articole

De ce merg românii la agenția bancară „de la colț” și ce caută consumatorul la banca sa

3 zile în urmă

UniCredit Foundation alocă României și Bulgariei 500.000 de euro pentru proiecte ce se adresează reducerii dezavantajelor educaționale

3 zile în urmă

Banca Transilvania lansează Premium Banking, servicii dedicate persoanelor cu economii sau investiții între 75.000 și 200.000 de euro la bancă

6 zile în urmă

BCR listează prima emisiune internaționala de euroobligatiuni verzi a unei bănci din România. Sergiu Manea: Listarea reprezintă angajamentul nostru de a susține dezvoltarea pieței locale, iar investițiile rămân prioritate strategică pentru noi

6 zile în urmă

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?