A început a 31-a ediție a Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu (FITS), unul dintre cele mai mari și importante festivaluri de teatru din lume, ce se desfășoară pe parcursul a zece zile, între 21-30 iunie, iar tema din acest an este Prietenie. Partener al festivalului de peste 20 de ani, UniCredit Bank se alătură eforturilor de comunicare a temei festivalului printr-o campanie outdoor inedită intitulată: „Prietenii FITS”.
Anca Ungureanu: Festivalul ne aduce împreună și este contextul potrivit în care putem fi prieteni
„Tema festivalului ne-a inspirat o campanie frumoasă în care ne adresăm cu prietenie celorlalte bănci partenere la FITS. Proiect cultural important pentru România, FITS este susținut de ani buni de șase bănci, realizare unică, dacă ne gândim la evenimentele culturale organizate la noi. Festivalul ne aduce împreună și este contextul potrivit în care putem fi prieteni” spune Anca Ungureanu, Director Identitate și Comunicare la UniCredit Bank.
Tot în armonie cu tema festivalului, UniCredit Bank îi invită pe toți cei prezenți la Sibiu să vină în „Piața Prietenilor”, un spațiu din Piața Huet, special creat pentru conversații între prieteni mai vechi sau mai noi. Zona este amenajată împreună cu Romanian Design Week (RDW – susținut de UniCredit) și invită vizitatorii să redescopere curajul copilariei, îndrăzneala și dorința de joacă, indiferent de vârstă.
Prezența UniCredit Bank la Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu înseamnă un sprijin constant pentru Fabrica de Cultură, una dintre cele mai importante destinații în timpul festivalului, cu patru spații de joc, gazdă a unora dintre cele mai căutate spectacole, precum Faust sau Povestea prințesei deocheate.
În plus, din acest an, UniCredit Bank este partener al Programului de Voluntariat FITS, așa că, peste tot în oraș unde e nevoie de ei, voluntarii vor fi alături de spectatori. De asemenea, UniCredit Bank oferă publicului două instrumente foarte utile pentru comunicarea și navigarea prin programul extrem de generos al festivalului: aplicația mobilă FITS și revista festivalului, cu programul complet și recomandări, tipărită în mii de exemplare. Banca va fi prezentă și în acest an alături de una dintre stelele de pe Aleea Celebrităților și la Gala Celebrităților.
UniCredit Bank este partener al Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu de peste 20 de ani. Ediția FITS din acest an are 830 evenimente incluse în program și așteaptă peste 5000 de artişti din 82 de țări.
Iată câteva date despre amploarea ediției 31 a Festivalului
- 830 evenimente incluse în program (198 de spectacole outdoor)
- Peste 5000 de artişti
- 82 de țări participante
- Nume sonore: John Malkovich, Tim Robbins, Mikhail Baryshnikov, Isabelle Adjani, Neil LaBute
33 spectacole online (două premiere mondiale, de Tim Robbins și faimosul artist italian Pippo Delbono) - 8 spectacole cu 14 reprezentații, sold-out la câteva ore de la punerea în vânzare a biletelor
- Cel mai rapid sold-out: FAUST. Biletele pentru spectacolul TNRS s-au vândut în numai 30 de minute.
- Spectacolul „În singurătatea câmpurilor de bumbac”, cu John Malkovich și Ingeborga Dapkunaite, vândut în numai o oră
- Parteneriate cu 47 universități de prestigiu, din 19 țări
- 21 conferințe speciale
- Peste 10.000 de vizitatori online, care au intrat în primele zile pentru a consulta programul și a achiziționa bilete