Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cornel Dinu: O poveste hidoasa despre ING Bank
Share
Notification Show More
Latest News
OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală
Informații financiare
BRD Asset Management, 25 de ani de leadership și încredere. Povestea celui mai mare administrator de fonduri din România și direcțiile pentru viitor
Informații financiare
ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți
Stiri de top
Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”
Stiri de top
ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Opinii si Interviuri > Cornel Dinu: O poveste hidoasa despre ING Bank
Opinii si Interviuri

Cornel Dinu: O poveste hidoasa despre ING Bank

Cornel Dinu
Last updated: 18/06/2013 14:27
Cornel Dinu 12 ani ago
Share
SHARE

Spectacolul de culoare, inedit si futurism promovat de ING Bank este anulat de relatia rece si impersonala pe care clientii sunt nevoiti sa o dezvolte cu banca. Dincolo de utilitatea si accesibilitatea bancomatelor de ultima generatie puse la dispozitia clientilor, interactiunea pentru orice fel de probleme ivite se face prin telefon. Discutiile lungi si dese purtate cu operatorii ING Bank nu aduc nicio rezolvare, devenind inutile si enervante.

Primesti, de fiecare data, acelasi discurs sec si rece, in timp ce rezolvarea concreta a solicitarii initiate in mai multe randuri, zi dupa zi, nu se intampla. Nu conteaza ca ai mai solicitat acelasi lucru de nenumarate ori, nu conteaza ca acel demers este esential pentru desfasurarea activitatii, nu conteaza ca fiecare zi pierduta inseamna pentru tine acumularea unor noi probleme izvorate din nesolutionarea problemei initiale. In fapt, operatorul de la celalalt capat al telefonului stie una si buna: un discurs anemic pe care-l repeta ori de cate ori o sa suni. Nimic uman, nimic personal, doar o enumerare de termeni, motivatii, scuze si promisiuni ca intr-o zi, nu se stie care, problema ta va fi solutionata.

Nu obisnuiesc sa vorbesc public despre relatiile bune sau rele pe care le am cu bancile cu care colaborez, insa situatia de fata ma obliga sa trec dincolo de acest aspect, deoarece problema uzuala cu care ma confrunt putea si poate fi solutionata rapid. Daca la ING Bank nu s-a putut rezolva, in cazul altor banci lucrurile au decurs impecabil. In fapt, este vorba despre o tranzactie in asteptare din data de 31 mai 2013, care nici pana astazi, 18 iunie 2013, nu a fost efectuata. Sa fie vorba despre lipsa de lichiditati, despre personal insuficient, despre prea multe tranzactii sau despre un blocaj al sistemului informatic? O intrebare cu multe necunoscute, care nu si-a gasit raspunsul in nicio discutie purtata prin telefon cu operatorii ING Bank.

Am tot auzit in ultima vreme ca trendul in banking este acela de a dezumaniza agentiile bancare si de a transforma relatiile client – functionar bancar in relatii client – servicii la distanta (carduri, bancomate care elibereaza si incaseaza numerar, Internet Banking, call-center etc.). Nimic mai neproductiv!!! Lipsa interactiunii ”face to face” alimenteaza neconditionat initierea unei colaborari reci si impersonale, care nu poate rezista inerentelor probleme care se pot ivi la tot pasul. Mai ales atunci cand serviciile de back office sufera la propriu!

You Might Also Like

Cum arată și cât de diferiți sunt clienții băncilor din România. Banca Transilvania, BCR, UniCredit Bank, BRD, Raiffeisen Bank, ING Bank și Revolut au fiecare un nucleu de clienți cu trăsături relativ distincte. Julien Zidaru, Exact Business Solutions – Research & Consulting: ”Datele confirmă că piața bancară din România nu este chiar uniformă”

Studiu ING Bank: Afacerile conduse integral de femei, cele mai profitabile din România – cu o rată de 12,3%, peste media înregistrată la nivel național. Luana Sorescu: ”Rezultatele studiului nostru ne arată clar că femeile antreprenoare au un potențial extraordinar de creștere și de profitabilitate”

Încep înscrierile în a doua ediție a programului She’s Next, inițiat de ING și Visa, în colaborare cu Impact Hub Bucharest. Luana Sorescu: ”Credem că atunci când femeile antreprenoare au acces la instrumente, finanţare şi o reţea de susținere, pot transforma ideile bune în poveşti de succes”

ING Bank România a ajuns la active de 79 miliarde de lei în prima jumătate a anului 2025. Mihaela Bîtu: ”Prima parte a anului 2025 a fost asociată cu un nivel ridicat de incertitudine, însă clienții noștri dau dovadă de reziliență și consecvență, ceea ce se reflectă în creșterea activelor și în parametrii de performanță”

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

TAGGED: ING Bank
Cornel Dinu 18/06/2013
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Gheorghe Piperea: O directiva privind despagubirea colectiva, gata sa intre in vigoare
Next Article Raiffeisen Bank a publicat Raportul de Responsabilitate Corporativa 2012
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum arată și cât de diferiți sunt clienții băncilor din România. Banca Transilvania, BCR, UniCredit Bank, BRD, Raiffeisen Bank, ING Bank și Revolut au fiecare un nucleu de clienți cu trăsături relativ distincte. Julien Zidaru, Exact Business Solutions – Research & Consulting: ”Datele confirmă că piața bancară din România nu este chiar uniformă”

2 săptămâni ago

Studiu ING Bank: Afacerile conduse integral de femei, cele mai profitabile din România – cu o rată de 12,3%, peste media înregistrată la nivel național. Luana Sorescu: ”Rezultatele studiului nostru ne arată clar că femeile antreprenoare au un potențial extraordinar de creștere și de profitabilitate”

3 săptămâni ago

Încep înscrierile în a doua ediție a programului She’s Next, inițiat de ING și Visa, în colaborare cu Impact Hub Bucharest. Luana Sorescu: ”Credem că atunci când femeile antreprenoare au acces la instrumente, finanţare şi o reţea de susținere, pot transforma ideile bune în poveşti de succes”

o lună ago

ING Bank România a ajuns la active de 79 miliarde de lei în prima jumătate a anului 2025. Mihaela Bîtu: ”Prima parte a anului 2025 a fost asociată cu un nivel ridicat de incertitudine, însă clienții noștri dau dovadă de reziliență și consecvență, ceea ce se reflectă în creșterea activelor și în parametrii de performanță”

o lună ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?