Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: OTP Bank selecteaza Operator Contact Center
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România
Stiri de top
Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România
Analize Stiri de top
Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții
Stiri de top
Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei
Stiri de top
Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Angajari Banci > OTP Bank selecteaza Operator Contact Center
Angajari Banci

OTP Bank selecteaza Operator Contact Center

bankingnews.ro
Last updated: 14/02/2012 0:11
bankingnews.ro 14 ani ago
Share
SHARE

OTP Bank angajeaza operator contact center pentru Bucuresti. Daca esti interesat sa participi la dezvoltarea OTP Bank, trimite CV-ul tau la adresa de e-mail jobs@otpbank.ro cu specificatia: Canale Electronice.

Operatorul contact center de la OTP Bank va avea un program de lucru de 8 ore. Persoana care va primi jobul va prelua apelurile telefonice venite din exteriorul bancii, va oferi informatii despre serviciile si produsele OTP Bank si va promova produsele si serviciile institutiei de credit.

De asemenea, viitorul angajat va consilia clientul in alegerea produsului bancar care i se potriveste, va prelua reclamatiile primite telefonic de la clienti si le transmite catre factorul competent, va initia apeluri telefonice catre clienti si potentiali clienti ai OTP Bank in timpul campaniilor de vanzari in scopul promovarii produselor si serviciilor bancii, va asigura primul nivel de suport pentru serviciile si produsele bancii (OTPdirekt, Carduri, imprumuturi), va efectua tranzactii ordonate telefonic de clientii serviciului OTPdirekt, va raspunde solicitarilor scrise ale clientilor in timp util si va participa in proiectele si activitatile departamentului.

Cerintele pentru ocuparea postului de operator contact center la OTP Bank se refera la orientarea catre client, abilitati de comunicare, cunostinte de operare PC, cunostinte din domeniul financiar-bancar, abilitati de lucru in echipa si cunoasterea limbii engleze sau maghiare.

You Might Also Like

Topul băncilor după active în 2024. Raportul BNR dă peste cap toate calculele inițiale: surpriza vine de la CEC Bank, care și-a consolidat poziția a treia, consemnând cea mai puternică creștere. Banca Transilvania, BCR și Raiffeisen Bank – celelalte bănci care au făcut furori. UniCredit Bank nu poate ajunge deocamdată pe podium nici după fuziunea cu Alpha Bank

Cihan Ozturk, Garanti BBVA: ”Atunci când investești în oameni, investești în viitor”

Topul băncilor după active din 2024 aduce schimbări majore în bankingul românesc: UniCredit Bank a făcut un salt de patru poziții și a ajuns pe locul al treilea, CEC Bank a coborât de pe podium, BRD a ajuns pe 5, iar ING Bank a căzut pe 7. Banca Transilvania, BCR și Raiffeisen Bank și-au consolidat pozițiile din clasamentul pe 2023

Banca Transilvania pune 64 milioane euro pe masa regenerării urbane din București pentru a finanța Nusco City. Băncile colaborează cu dezvoltatorii pentru a modela orașul de mâine

Ce profituri au realizat băncile din România în 2024 și de ce este important ca o bancă să fie profitabilă?

TAGGED: OTP Bank, angajari banci, operator contact center, banking jobs
bankingnews.ro 13/02/2012
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Patru banci au atras de la BNR imprumuturi de 4,47 miliarde lei
Next Article Bank Leumi cauta analist credite

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Topul băncilor după active în 2024. Raportul BNR dă peste cap toate calculele inițiale: surpriza vine de la CEC Bank, care și-a consolidat poziția a treia, consemnând cea mai puternică creștere. Banca Transilvania, BCR și Raiffeisen Bank – celelalte bănci care au făcut furori. UniCredit Bank nu poate ajunge deocamdată pe podium nici după fuziunea cu Alpha Bank

2 luni ago

Cihan Ozturk, Garanti BBVA: ”Atunci când investești în oameni, investești în viitor”

4 luni ago

Topul băncilor după active din 2024 aduce schimbări majore în bankingul românesc: UniCredit Bank a făcut un salt de patru poziții și a ajuns pe locul al treilea, CEC Bank a coborât de pe podium, BRD a ajuns pe 5, iar ING Bank a căzut pe 7. Banca Transilvania, BCR și Raiffeisen Bank și-au consolidat pozițiile din clasamentul pe 2023

4 luni ago

Banca Transilvania pune 64 milioane euro pe masa regenerării urbane din București pentru a finanța Nusco City. Băncile colaborează cu dezvoltatorii pentru a modela orașul de mâine

5 luni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?