Serviciile de Private Banking ale Bancii Transilvania se claseaza pe primul loc la categoria „Relationship Management”, conform rezultatelor Studiului Pietei Private de Banking 2013 Romania, realizat de revista Euromoney. Este al doilea an in care Banca Transilvania, prin Divizia Private Banking, ocupa prima pozitie la aceasta categorie, o clasare similara fiind inregistrata de BT in anul 2011.
Topul Euromoney este unul cu traditie, aparand pe piata de peste un deceniu. Are la baza studii calitative si cantitative ale pietei de Private Banking, acoperind peste 35 de categorii de produse si servicii la nivel global si regional, din peste 70 de tari. Clasamentul este realizat anual, in functie de rezultatele unui sondaj de opinie, la care participa reprezentanti cu expertiza in industria de profil, cat si in functie de informatiile furnizate de catre banci privind activele administrate, profitabilitatea, serviciile oferite clientilor de Private Banking etc.
Fondata in anul 1969, Euromoney este una dintre cele mai prestigioase publicatii lunare din lume, axata pe domeniul bancar, financiar si de piete de capital. Realizata in Marea Britanie, aceasta este recunoscuta – pe langa analizele lunare specifice – datorita studiilor si clasamentellor de profil, precum si datorita premiilor acordate.
Private Banking marca BT
In prezent, peste 2.500 de clienti Private Banking lucreaza cu Banca Transilvania. Prin Divizia de Private Banking, banca gestioneaza active de peste 480 milioane de euro. In acceptiunea BT, clientii Private Banking sunt persoanele care au in conturi sume de peste 100.000 euro – sau echivalent – pentru o perioada de cel putin 3 luni consecutive. Din aceasta categorie fac parte si clientii care investesc sume semnificative in subsidiarele Grupului Financiar Banca Transilvania – cum sunt BT Asset Management sau BT Securities, dar si clienti posesori de carduri premium. Banca Transilvania si-a propus, pentru acest an o crestere de 10%, atat ca numar de clienti de Private Banking, cat si ca volum de resurse.