Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Numai 6 banci au intrat in Top Social Brands 2014. Afla cele mai active banci in social media
Share
Notification Show More
Latest News
BRD coordonează o finanțare sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services
Stiri de top
Raiffeisen Bank devine prima bancă din România care oferă acces la platforma my Visa direct din aplicația Smart Mobile, dedicată persoanelor fizice
Stiri de top
UniCredit Bank a coordonat un credit sindicalizat de 300 de milioane de euro pentru Autonom Services. Andrei Bratu: ”Este un exemplu concret al modului în care echipele noastre, prin colaborare și expertiză multidisciplinară, reușesc să încheie tranzacții de referință pe piața românească”
Stiri de top
Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri
Stiri de top
#BankingNews20. Alessio Cioni, Intesa Sanpaolo Bank România: ”Succesul BankingNews se bazează pe credibilitatea câștigată pas cu pas, pe consecvența valorilor editoriale și pe o înțelegere profundă a industriei bancare”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Numai 6 banci au intrat in Top Social Brands 2014. Afla cele mai active banci in social media
Stiri de top

Numai 6 banci au intrat in Top Social Brands 2014. Afla cele mai active banci in social media

Cornel Dinu
Last updated: 07/06/2014 14:22
Cornel Dinu 11 ani ago
Share
SHARE

Bancpost, ING Bank, UniCredit Tiriac Bank, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania si Garanti Bank sunt singurele banci care au reusit sa intre in clasamentul ”Top Social Brands 2014”, realizat de Revista Biz. Interesant este faptul ca patru institutii de credit – respectiv Bancpost, UniCredit Tiriac Bank, Raiffeisen Bank si Garanti Bank – au fost cuprinse in clasament pentru prima data, in 2013 numai ING Bank si Banca Transilvania fiind desemnate printre cele mai active branduri in social media.

”Anul acesta, Top Social Brands cuprinde nu mai putin de 17 branduri noi fata de editia 2013: Lidl (urcare direct pe locul 4, in special ca urmare a efortului concentrat pe Facebook), ROM, Aqua Carpatica, IKEA, Bancpost, Air France, McDonald’s, Mercedes, UniCredit Tiriac Bank, Raiffeisen Bank, Flanco, H&M, Garanti Bank, Cora, Bioderma, Dero, Bergenbier. Se poate remarca ascensiunea retailului si a domeniului bancar”, noteaza Revista Biz.

Cea mai buna pozitie in topul celor 50 de branduri este ocupata de Bancpost (19), urmata de ING Bank (22). UniCredit Tiriac Bank, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania si Garanti Bank sunt pe locurile 28, 30, 38 si 42.

Top Social Brands 2014, realizat de Revista Biz, este rezultatul unei analize complexe a activitatilor desfasurate de brandurile active in social media in intervalul februarie 2013 – februarie 2014. ”Campionii social media din Romania combina creativitatea, constanta si retelele sociale pentru a fi prezenti acolo unde sunt clientii lor cu mesaje relevante si de impact. Topul reuneste 50 de branduri active in social media care, pe parcursul anului trecut, au integrat cele mai de impact strategii si mijloace de comunicare ale momentului”, sustin realizatorii clasamentului.

”In analizarea brandurilor au fost luate in calcul toate tipurile de activitati ce pot fi desfasurate pentru promovarea in social media: blog de companie / blog de brand; campanii pe bloguri; pagina de Facebook, campanii pe Facebook; Facebook Ads; aplicatii pe Facebook; cont de Twitter; campanii pe Twitter; profil actualizat pe Wikipedia; cont Flickr; cont YouTube; cont Google+, cont Instagram; cont Pinterest, spoturi virale; site-uri de user-generated content; initiere sau sponsorizare a unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale; activitati de customer care si de recrutare prin intermediul canalelor de social media; actiuni de endorsare a campaniilor din social media pe TV sau alte medii traditionale.

Pentru ca brandurile sa intre pe lista scurta de analiza, ce a fost ulterior trimisa spre monitorizare catre ZeList, votului unui grup de specialisti din agentii digitale precum si a unui grup de specialisti in online si bloggeri, era necesar ca ele sa fi desfasurat in perioada analizata, in mod constant, cel putin trei din activitatile de social media de mai sus.

Top Social Brands 2014 a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri dupa cum urmeaza: numarul de canale social media folosit – 20%, topul realizat de revista Biz – 35%; topul rezultat in urma voturilor exprimate de specialisti din agentii digitale – 15%; topul mentiunilor pe ZeList – 15% si topul rezultat in urma voturilor exprimate de un grup de specialisti online si bloggeri – 15%.”, explica reprezentantii Revistei Biz.

Informatii suplimentare sunt disponibile pe www.revistabiz.ro.

You Might Also Like

BRD coordonează o finanțare sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services

Raiffeisen Bank devine prima bancă din România care oferă acces la platforma my Visa direct din aplicația Smart Mobile, dedicată persoanelor fizice

UniCredit Bank a coordonat un credit sindicalizat de 300 de milioane de euro pentru Autonom Services. Andrei Bratu: ”Este un exemplu concret al modului în care echipele noastre, prin colaborare și expertiză multidisciplinară, reușesc să încheie tranzacții de referință pe piața românească”

Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri

#BankingNews20. Alessio Cioni, Intesa Sanpaolo Bank România: ”Succesul BankingNews se bazează pe credibilitatea câștigată pas cu pas, pe consecvența valorilor editoriale și pe o înțelegere profundă a industriei bancare”

TAGGED: Raiffeisen Bank, Banca Transilvania, Bancpost, ING Bank, UniCredit Tiriac Bank, Garanti Bank, top banci, social media
Cornel Dinu 07/06/2014
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Mugur Isarescu afirma ca Romania trebuie sa intre in uniunea bancara cat mai curand
Next Article Ce urmaresc bancile la potentialii angajati si cum arata portretul robot al candidatilor pentru posturile vacante
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BRD coordonează o finanțare sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services

8 ore ago

Raiffeisen Bank devine prima bancă din România care oferă acces la platforma my Visa direct din aplicația Smart Mobile, dedicată persoanelor fizice

8 ore ago

UniCredit Bank a coordonat un credit sindicalizat de 300 de milioane de euro pentru Autonom Services. Andrei Bratu: ”Este un exemplu concret al modului în care echipele noastre, prin colaborare și expertiză multidisciplinară, reușesc să încheie tranzacții de referință pe piața românească”

12 ore ago

Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?