BCR a lansat, recent, facilitatea de activare prin Contact Center, a serviciului “Plati facturi la ATM”, destinat persoanelor fizice. Aceasta initiativa vine in intampinarea clientilor bancii, ca urmare a cresterii solicitarilor de vanzare si consiliere telefonica, se arata intr-un comunicat de presa al bancii. Activarea servicului prin Contact Center se realizeaza comod si rapid, fara deplasare la banca, printr-un simplu apel gratuit la InfoBCR, la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227).
Prin serviciul „Plati facturi la ATM“, clientii posesori de card BCR achita atat facturile proprii de utilitati/servicii (electricitate, apa, gaze, salubritate, telefonie, TV etc), cat si facturile altor persoane. Achitarea acestora se poate realiza de la orice ATM al BCR, din orice localitate, alta decat cea de resedinta, in orice zi, la orice ora, BCR avand cea mai extinsa retea de ATM-uri din tara. Tranzactiile efectuate se regasesc in chitantele emise de ATM la finalul fiecarei plati si in extrasul de cont. In plus, clientii au la dispozitie peste 160 de furnizori pentru care pot solicita activarea conventiei de “Plati facturi la ATM”.
„Clientii acceseaza tot mai mult serviciile bancare prin canale alternative si nu mai fac doar vizualizari de solduri, ci realizeaza un mix diversificat de operatiuni, printre care cele mai uzuale sunt platile de facturi. In anul 2011, 30% dintre platile realizate prin canale alternative au fost efectuate la ATM. Aceasta modalitate de plata s-a situat pe locul 2 in preferintele clientilor, imediat dupa internet banking“, a declarat Bogdan Marin, Director Management Canale Retail in cadrul BCR.
In plus, serviciul “Plati facturi la ATM” permite clientului transferul de fonduri din conturile de card in conturile curente, rambursari ale ratelor de credit BCR in lei, inclusiv pentru cardurile de credit BCR in lei.