PayPoint plc, principalul operator de plăţi din Regatul Unit al Marii Britanii, raportează pentru România rezultate pozitive pentru anul financiar 2018-2019. În perioada analizată, PayPoint România a înregistrat pe plan local un volum total de 112,2 milioane tranzacţii, în creştere cu 16,4% comparativ cu anul precedent.
Evoluția are la bază atât integrarea Payzone, cât și creşteri semnificative pe toate segmentele din portofoliu, de la plăți facturi (99,1 milioane tranzacții, în creştere cu 16,2%) sau încărcare electronică (11,9 milioane tranzacții, în creştere cu 14,4%), până la alte servicii din mediul de retail, în creştere cu 71,4%.
În decursul anului financiar, PayPoint a semnat acorduri de colaborare cu douăzeci şi șapte de noi furnizori-parteneri, iar în prezent are un portofoliu de 182 de jucători importanți din industrii variate, cu acoperire locală și națională. În acest interval, compania s-a axat pe consolidarea poziției sale în segmentele consacrate și pe dezvoltarea serviciilor noi, precum introducerea plăților cu cardul în peste 1.300 de magazine partenere.
Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru anul financiar 2018-2019, încheiat la data de 31 martie 2019.
Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat: „Anul acesta a fost plin de reușite pentru echipa PayPoint România. Am lucrat la procesul de integrare al Payzone în afacerea locală PayPoint și 1.500 dintre cei mai importanți comercianți Payzone au ales să migreze la platforma noastră.
Am înregistrat creșteri pe toate segmentele de business: plata facturilor, rovinieta, servicii precum transferul de bani, tranzacțiile cu cardul procesate prin terminalele POS PayPoint oferite comercianților parteneri si PayPoint Colet Expres. Investițiile în tehnologie și servicii noi vor continua să fie o prioritate și anul acesta, prin implementarea și lansarea unei noi generații de terminale. Plata cu cardul este o alegere strategică pe care ne-am asumat-o și în care vom continua să investim, pentru beneficiul consumatorilor și al comercianților.”
Patrick Headon, noul Chief Executive al PayPoint plc., care i-a succedat în funcție lui Dominic Taylor, declară: „Mă bucur că m-am alăturat companiei PayPoint în calitate de CEO într-un moment extrem de dinamic al evoluției sale. PayPoint are un model de business puternic și joacă un rol important în viața comunităților din Marea Britanie și România. Plata cu cardul a fost implementată în magazinele partenere din întreaga rețea din România – în viitor, vom continua să ne îmbunătățim produsele și să le oferim și mai multe beneficii partenerilor noștri. Serviciul nostru de plăți facturi s-a dovedit puternic pe o piață aflată într-o continuă evoluție. Doresc să le mulțumesc tuturor angajaților PayPoint pentru aceste rezultate extraordinare și pentru eforturile lor din acest an.”