Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania are 50 de Agenții Dialog pentru educație financiară și dialog direct cu clienții
Share
Notification Show More
Latest News
Fondurile de pensii facultative administrate de BT Pensii, inclusiv în BT Pay, aplicația de mobile banking de la Banca Transilvania
Stiri de top
UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România
Stiri de top
Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România
Analize Stiri de top
Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții
Stiri de top
Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania are 50 de Agenții Dialog pentru educație financiară și dialog direct cu clienții
Stiri de top

Banca Transilvania are 50 de Agenții Dialog pentru educație financiară și dialog direct cu clienții

Gabriela Dinu
Last updated: 12/09/2022 15:35
Gabriela Dinu 3 ani ago
Share
Sediu BT
SHARE
Sediu BT

Banca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate consultanței clienților, aflate în 19 localități din țară. Sedii premium, acestea oferă clienților un nou tip de experiență, prin consultanță, educație financiară și opțiuni de self-banking.

Contents
BT. Aproximativ 10% dintre sediile băncii sunt pentru consultanțăCele mai multe agenții BT Dialog sunt în București -15 și în Cluj-Napoca – 6

BT. Aproximativ 10% dintre sediile băncii sunt pentru consultanță

„Agențiile BT Dialog sunt, în primul rând, un loc de întâlnire. Acolo avem echipe pregătite să ofere informații și recomandări financiare cu privire la toate serviciile, produsele și soluțiile de banking online pe care le avem. Astfel capitalizăm unul dintre punctele noastre forte, relațiile foarte bune cu clienții”, declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

Cele mai multe agenții BT Dialog sunt în București -15 și în Cluj-Napoca – 6

• Se găsesc în următoarele orașe: București, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara, Brașov, Sibiu, Oradea, Suceava, Craiova, Pitești, Târgu-Mureș, Ploiești, Galați, Baia Mare, Bacău, Alba Iulia, Arad și Fălticeni.

• Programul acestora este de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 17:00, cu pauză între ora 13:00 și 13:30. Clienții care doresc, pot programa online vizita la bancă.
• Sunt cashless, fără casierii, în cadrul cărora pot fi realizate doar anumite operațiuni cu numerar, exclusiv la BT Express Plus și la bancomat.

NPS-ul (Net Promoter Score) Agențiilor BT Dialog este mai mare decât media băncii în primul semestru al anului, și anume de peste 83%, anunță banca.

Banca Transilvania are peste 500 de sedii în 180 de localități. Acestea pot fi evaluate online, prin rating și review pe siteul BT/Rețea unități. 82% dintre clienții BT folosesc cel puțin o aplicație pentru banking la distanță.

You Might Also Like

Fondurile de pensii facultative administrate de BT Pensii, inclusiv în BT Pay, aplicația de mobile banking de la Banca Transilvania

UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

TAGGED: Banca Transilvania, BT, educatie financiara, sediu, self-banking, consultanță, agenții BT Dialog
Gabriela Dinu 12/09/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article CEC Bank caută clienți noi. Banca lansează Pachetul de cont bancar Grijă Completă cu zero costuri în primul an și dobândă de 7,2% la depozitul cu depuneri ulterioare
Next Article Educație antreprenorială oferită gratuit de Raiffeisen Bank. Raluca Nicolescu: factory by Raiffeisen Bank a devenit un hub de oportunități pentru antreprenorii la început de drum

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Fondurile de pensii facultative administrate de BT Pensii, inclusiv în BT Pay, aplicația de mobile banking de la Banca Transilvania

22 de ore ago

UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România

2 zile ago

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

2 zile ago

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

6 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?