Banca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate consultanței clienților, aflate în 19 localități din țară. Sedii premium, acestea oferă clienților un nou tip de experiență, prin consultanță, educație financiară și opțiuni de self-banking.
BT. Aproximativ 10% dintre sediile băncii sunt pentru consultanță
„Agențiile BT Dialog sunt, în primul rând, un loc de întâlnire. Acolo avem echipe pregătite să ofere informații și recomandări financiare cu privire la toate serviciile, produsele și soluțiile de banking online pe care le avem. Astfel capitalizăm unul dintre punctele noastre forte, relațiile foarte bune cu clienții”, declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
Cele mai multe agenții BT Dialog sunt în București -15 și în Cluj-Napoca – 6
• Se găsesc în următoarele orașe: București, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara, Brașov, Sibiu, Oradea, Suceava, Craiova, Pitești, Târgu-Mureș, Ploiești, Galați, Baia Mare, Bacău, Alba Iulia, Arad și Fălticeni.
• Programul acestora este de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 17:00, cu pauză între ora 13:00 și 13:30. Clienții care doresc, pot programa online vizita la bancă.
• Sunt cashless, fără casierii, în cadrul cărora pot fi realizate doar anumite operațiuni cu numerar, exclusiv la BT Express Plus și la bancomat.
NPS-ul (Net Promoter Score) Agențiilor BT Dialog este mai mare decât media băncii în primul semestru al anului, și anume de peste 83%, anunță banca.
Banca Transilvania are peste 500 de sedii în 180 de localități. Acestea pot fi evaluate online, prin rating și review pe siteul BT/Rețea unități. 82% dintre clienții BT folosesc cel puțin o aplicație pentru banking la distanță.