Credit Europe Bank a anunțat astăzi schimbarea identității sale, devenind Nexent Bank. Această schimbare reflectă angajamentul băncii de a oferi servicii bancare moderne, transparente și centrate pe client, atât clienților corporativi, cât și persoanelor fizice, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.
Evoluția de la Credit Europe Bank la Nexent Bank este o mișcare strategică de modernizare și îmbunătățire a serviciilor băncii. Noua identitate subliniază ceea ce banca a reprezentat întotdeauna: un partener specializat și receptiv în domeniul financiar, dedicat oferirii de soluții financiare inovatoare și orientate către client. Această schimbare nu va afecta relațiile existente sau experiența pe care clienții au ajuns să se bazeze.
„Tranziția la Nexent Bank este o necesitate strategică pentru o mai bună aliniere la peisajul de afaceri dinamic de astăzi. Noua identitate reflectă agilitatea băncii, ambiția digitală și mentalitatea orientată către client, concepute pentru a sprijini creșterea afacerii cu mai multă claritate și inovație. Profit de ocazie pentru a le mulțumi tuturor clienților noștri pentru încrederea acordată; așteptăm cu nerăbdare să îi servim și sub noua identitate – Nexent Bank”, a declarat Senol Aloglu, CEO al Credit Europe Bank N.V.
„Nexent Bank se va baza pe punctele forte ale Credit Europe Bank și pe produsele sale de succes, cu un nume mai clar și instrumente moderne, pe măsură. Suntem pregătiți pentru viitor și suntem la fel de dedicați ca întotdeauna să creștem împreună cu clienții noștri, cu corectitudine și transparență în centrul tuturor acțiunilor noastre”, a declarat Yakup Çil, Country Manager România.
Pregătirile pentru rebranding sunt în curs, tranziția completă fiind așteptată în jurul jumătății anului 2025. Banca își va informa toți clienții și partenerii pe parcursul acestui proces, care este conceput pentru a fi transparent, fără niciun impact asupra produselor și serviciilor existente.