Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: ING, Visa și Disney® aduc magia mai aproape de clienții români. Fiecare plată cu cardul de credit ING efectuată între 20 iulie și 30 septembrie îți poate aduce o vacanță la Disneyland® Paris
Share
Notification Show More
Latest News
Raiffeisen Bank își reorganizează structura și lansează o divizie dedicată IMM-urilor. Banca va pune accent pe consultanță personalizată pentru companii și antreprenori
Stiri de top
România ar putea deveni fabrica de bani a Uniunii Europene. BNR anunță că țara noastră va intra, până la finalul anului, în clubul exclusivist al statelor care pot tipări euro. Cristian Popa: „Producția efectivă va fi condiționată de obținerea acreditărilor necesare și de evoluții pozitive în procesul general de aderare”
Opinii Stiri de top
Stresul EBA confirmă forța BT: Grupul Banca Transilvania trece cu bine primul test european de reziliență bancară
Stiri de top
Statul a atras de la populație peste 53,4 miliarde lei, în 7 ediții FIDELIS și vine cu o premieră: titluri în euro pe 10 ani, cu 6,50% dobândă. Mic ghid pentru investitori
Stiri de top
Rezultate ING România: credite de 7,1 miliarde euro, depozite de 12,3 miliarde și cea mai mare rentabilitate din regiune
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > ING, Visa și Disney® aduc magia mai aproape de clienții români. Fiecare plată cu cardul de credit ING efectuată între 20 iulie și 30 septembrie îți poate aduce o vacanță la Disneyland® Paris
Stiri de top

ING, Visa și Disney® aduc magia mai aproape de clienții români. Fiecare plată cu cardul de credit ING efectuată între 20 iulie și 30 septembrie îți poate aduce o vacanță la Disneyland® Paris

Gabriela Dinu
Last updated: 04/08/2025 12:54
Gabriela Dinu 2 minute ago
Share
SHARE

Într-o lume în care suntem mereu pe fugă, ING Bank România și Visa vor să readucă în centrul atenției puterea viselor și curiozitatea, acele trăsături care, odată păstrate, ne ajută să trăim cu bucurie orice vârstă.

Contents
Fiecare plată cu cardul de credit ING Bank efectuată între 20 iulie și 30 septembrie îți poate aduce o vacanță la Disneyland® Paris Diana Mihai: La ING Bank România, vrem să ne ajutăm clienții să își transforme visele în realitateRomânii au chef de cutreieratAura Toma, VISA: Parteneriatul nostru cu Disney® aduce magia descoperirii și a momentelor memorabile și mai aproapeMarea și parcurile de distracții în planurile de vacanță ale românilor

Fiecare plată cu cardul de credit ING Bank efectuată între 20 iulie și 30 septembrie îți poate aduce o vacanță la Disneyland® Paris

Astfel, în perioada 20 iulie – 30 septembrie 2025, clienții care folosesc cardul de credit ING pot câștiga, prin tragere la sorți, o excursie all-inclusive la Disneyland® Paris pentru patru persoane. O invitație deschisă către joacă, visare și conexiune în familie, anunță banca.

Pentru a susține curiozitatea și dorința de a trăi experiențe noi, ING Bank România colaborează cu Visa pentru a aduce magia poveștilor Disney® mai aproape de clienții săi, inspirându-i să viseze mai mult. Prin parteneriatul Visa cu Disney®, clienții ING sunt încurajaţi să dea credit imaginaţiei: fiecare plată cu cardul de credit ING Bank efectuată între 20 iulie și 30 septembrie îi poate aduce pe utilizatori mai aproape de o vacanță la Disneyland® Paris împreună cu familia.

Capacitatea de a rămâne curios, entuziast și receptiv la experiențe este o prioritate pentru cei mai mulți dintre români. Potrivit unui studiu realizat în iulie 2025 de ING Bank România cu sprijinul Frappe Digital*, 93% dintre români consideră că este foarte important și mai degrabă important să își mențină spiritul de copil, chiar și la vârsta adultă. Cu cât respondenții sunt mai tineri, cu atât aceștia consideră că este mai important să-și păstreze spiritul ludic.

În perioada verii, vacanțele în destinații noi reprezintă un mod prin care oamenii își conservă spiritul creativ și își regăsesc inspirația. 70% dintre români spun că vacanțele îi ajută cel mai mult să fie creativi, în timp ce sportul și activitățile în aer liber îi inspiră pe 59% dintre ei. Vacanțele nu sunt doar despre destinații, ci despre emoțiile și amintirile pe care le creează. De altfel, în topul experiențelor ce ar caracteriza vacanța de vis, respondenții enumeră descoperirea de culturi noi (47%), relaxarea (34%), aventura și adrenalina (13%).

Diana Mihai: La ING Bank România, vrem să ne ajutăm clienții să își transforme visele în realitate

„Imaginația este o resursă esențială pentru orice vârstă, nu doar o etapă a copilăriei, iar noi ne ghidăm după convingerea că visele pot deveni transformatoare dacă le dăm spațiu să crească. La ING Bank România, vrem să ne ajutăm clienții să își transforme visele în realitate.

Aceasta se află, de altfel, și la baza parteneriatului strategic dintre VISA și Disney® care, împreună cu ING Bank România, dau credit imaginației românilor și le oferă șansa de a descoperi o lume nouă, magică, pe care o pot experimenta alături de familie. Ne-am dorit să explorăm legătura dintre imaginație și alegerea destinațiilor de vacanță, în contextul promoției care oferă o experiență unică la Disneyland® Paris”, spune Diana Mihai, Director de Marketing, Comunicare și Brand Experience, ING Bank România.

Clienții ING Bank România care efectuează plăți cu cardul de credit ING între 20 iulie și 30 septembrie vor fi înscriși automat la tragerea la sorți a unei excursii la Disneyland® Paris. Premiul constă într-un pachet all-inclusive, transport, cazare și acces în parc pentru 2 adulți și 2 copii minori, timp de două zile.

Românii au chef de cutreierat

Studiul arată că aproape 9 din 10 români din mediul urban au fost sau urmează să plece într-o vacanță anul acesta. 6 din 10 români, rezidenți în mediul urban, reușesc să meargă în vacanțe de cel puțin două ori pe an, iar 15% sunt turiști foarte activi și petrec cel puțin patru vacanțe pe an. Pentru a reuși acest lucru, 30% dintre români alocă un buget între 4000 și 8000 de lei pentru vacanțe, în timp ce aproape un sfert dintre aceștia au un buget anual pentru concedii mai generos, de peste 8000 de lei.

Aura Toma, VISA: Parteneriatul nostru cu Disney® aduce magia descoperirii și a momentelor memorabile și mai aproape

„Într-o lume în care timpul este la fel de prețios ca resursele financiare, Visa se angajează să transforme fiecare plată într-o experiență sigură și simplă – fie că îți planifici totul în detaliu, fie că acționezi dintr-un impuls de moment. Parteneriatul nostru cu Disney® aduce magia descoperirii și a momentelor memorabile și mai aproape. Împreună cu ING Bank România, deschidem pentru deținătorii de carduri Visa un univers de oportunități atractive: oferte unice pentru portofoliul impresionant de produse și servicii Disney®, acces privilegiat la evenimente exclusive și experiențe de neuitat în destinații precum Disneyland® Paris.

Investim constant în tehnologia și infrastructura care le oferă oamenilor libertatea de alegere și posibilitatea de a fi prezenți în clipele care contează. Vacanțele înseamnă mai mult decât o simplă evadare – sunt despre descoperire și autonomie, iar Visa este alături de consumatori la fiecare pas”, declară Aura Toma, Head of Marketing Visa pentru România, Bulgaria, Croația și Slovenia.

Marea și parcurile de distracții în planurile de vacanță ale românilor

Vacanța ideală se schimbă semnificativ în cazul familiilor care au copii. În top 3 preferințe se numără vacanțele la mare (72%), în parcuri de distracții (56%) și în parcuri de aventură (49%).

Familiile cu copii care au sub 10 ani aleg mai frecvent parcurile de distracții, grădinile zoologice sau vacanțele la bunici, în timp ce familiile cu copii peste 10 ani preferă festivalurile sau taberele. Cei care preferă vacanțele în parcuri de distracții precum Disneyland® sunt românii care au copii sub 10 ani, reprezentând 73% dintre cei ce au ales parcuri de distracții. Cei care au copii mai mici consideră, într-o proporție mai mare decât ceilalți, că vacanța ideală este plină de joacă, un moment de conectare cu copilăria.

Spontaneitatea deciziilor legate de vacanțe depinde și de vârsta copiilor: 68% dintre cei ce își planifică vacanța last minute au copii sub 10 ani, pe când părinții cu copii peste 10 ani preferă să își planifice concediul în funcție de vacanțele școlare (66%).

Regulamentul campaniei și detalii despre modul în care poți câștiga o excursie la Disneyland® Paris sunt disponibile aici: https://ing.ro/dam/ingro/doc/regulamente/Regulament-ING-x-VISA-Disney.pdf

You Might Also Like

Raiffeisen Bank își reorganizează structura și lansează o divizie dedicată IMM-urilor. Banca va pune accent pe consultanță personalizată pentru companii și antreprenori

România ar putea deveni fabrica de bani a Uniunii Europene. BNR anunță că țara noastră va intra, până la finalul anului, în clubul exclusivist al statelor care pot tipări euro. Cristian Popa: „Producția efectivă va fi condiționată de obținerea acreditărilor necesare și de evoluții pozitive în procesul general de aderare”

Stresul EBA confirmă forța BT: Grupul Banca Transilvania trece cu bine primul test european de reziliență bancară

Statul a atras de la populație peste 53,4 miliarde lei, în 7 ediții FIDELIS și vine cu o premieră: titluri în euro pe 10 ani, cu 6,50% dobândă. Mic ghid pentru investitori

Rezultate ING România: credite de 7,1 miliarde euro, depozite de 12,3 miliarde și cea mai mare rentabilitate din regiune

TAGGED: ING, vacanta, plati, card ING, Aura Toma, Diana Mihai, Disneyland® Paris, parcuri de distracții, card, ING Bank, Visa
Gabriela Dinu 04/08/2025
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Raiffeisen Bank își reorganizează structura și lansează o divizie dedicată IMM-urilor. Banca va pune accent pe consultanță personalizată pentru companii și antreprenori

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Raiffeisen Bank își reorganizează structura și lansează o divizie dedicată IMM-urilor. Banca va pune accent pe consultanță personalizată pentru companii și antreprenori

2 ore ago

România ar putea deveni fabrica de bani a Uniunii Europene. BNR anunță că țara noastră va intra, până la finalul anului, în clubul exclusivist al statelor care pot tipări euro. Cristian Popa: „Producția efectivă va fi condiționată de obținerea acreditărilor necesare și de evoluții pozitive în procesul general de aderare”

3 ore ago

Stresul EBA confirmă forța BT: Grupul Banca Transilvania trece cu bine primul test european de reziliență bancară

2 zile ago

Statul a atras de la populație peste 53,4 miliarde lei, în 7 ediții FIDELIS și vine cu o premieră: titluri în euro pe 10 ani, cu 6,50% dobândă. Mic ghid pentru investitori

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?