Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Garanti BBVA România lansează o nouă campanie integrată: „Cu optimism, SE POATE!”. Banca promovează creditul de nevoi personale cu 0% dobândă și 0 comision, disponibil în agenții pentru toți clienții și online, exclusiv pentru clienții noi
Share
Notification Show More
Latest News
BCR și BCR Social Finance, împreună cu Synerb, deschid înscrierile la a doua ediție Marc Impact, program pentru antreprenoriat social. Ștefan Buciuc: Construim punți între accesul la finanțare și inovația socială
Stiri de top
Cum arată și cât de diferiți sunt clienții băncilor din România. Banca Transilvania, BCR, UniCredit Bank, BRD, Raiffeisen Bank, ING Bank și Revolut au fiecare un nucleu de clienți cu trăsături relativ distincte. Julien Zidaru, Exact Business Solutions – Research & Consulting: ”Datele confirmă că piața bancară din România nu este chiar uniformă”
Analize Top news Stiri de top
Nouă mari bănci europene își unesc forțele pentru a emite un instrument digital de plată denominat în euro. Johann Strobl, Raiffeisen Bank International: ”Am aderat la acest consorțiu deoarece suntem convinși de avantajele ca mai multe bănci să emită stablecoin-uri”
Stiri de top
Studiu ING Bank: Afacerile conduse integral de femei, cele mai profitabile din România – cu o rată de 12,3%, peste media înregistrată la nivel național. Luana Sorescu: ”Rezultatele studiului nostru ne arată clar că femeile antreprenoare au un potențial extraordinar de creștere și de profitabilitate”
Stiri de top
De ce sunt sfătuiți europenii să păstreze 100 de euro în numerar acasă?
Informații financiare
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Garanti BBVA România lansează o nouă campanie integrată: „Cu optimism, SE POATE!”. Banca promovează creditul de nevoi personale cu 0% dobândă și 0 comision, disponibil în agenții pentru toți clienții și online, exclusiv pentru clienții noi
Stiri de top

Garanti BBVA România lansează o nouă campanie integrată: „Cu optimism, SE POATE!”. Banca promovează creditul de nevoi personale cu 0% dobândă și 0 comision, disponibil în agenții pentru toți clienții și online, exclusiv pentru clienții noi

Gabriela Dinu
Last updated: 05/08/2025 14:32
Gabriela Dinu 2 luni ago
Share
SHARE

Garanti BBVA România își continuă demersul strategic de comunicare cu o nouă campanie integrată: „Cu optimism, SE POATE!”. Banca promovează creditul de nevoi personale cu 0% dobândă și 0 comision, disponibil în agenții pentru toți clienții și online, exclusiv pentru clienții noi.

Contents
Un mesaj direct: creditarea poate fi simplă și accesibilăUn statement de încredere și speranță în vremuri dificileSpot TV și comunicare integrată în toată țara

Un mesaj direct: creditarea poate fi simplă și accesibilă

Noua campanie semnată de agenția Oxygen pune accent pe empatie, soluții reale și optimism, într-un context economic incert. Creditul promovat – cu dobândă 0% și fără comision – vine ca un răspuns la nevoile consumatorilor care caută transparență, rapiditate și digitalizare.

Disponibil atât în agențiile băncii, cât și în aplicația de Mobile Banking pentru clienții noi, produsul se evidențiază prin caracterul său unic în piață: o soluție fără costuri ascunse, adaptată vremurilor, potrivit băncii.

Un statement de încredere și speranță în vremuri dificile

„Ne-am dorit o campanie care să transmită în mod clar avantajele creditului, dar și un sentiment de speranță într-un context economic provocator. Așa a apărut ideea «Cu optimism, SE POATE!» – un statement de încredere și un reminder că există soluții moderne, digitale și fără dobândă”, a explicat Denisa Armașu, Group Account Director Oxygen.

Campania reia mesajul principal al platformei „La Garanti BBVA, SE POATE!” și îl duce mai departe printr-o execuție pozitivă și prietenoasă, centrată pe nevoile reale ale clientului.

Spot TV și comunicare integrată în toată țara

Mesajul campaniei este transmis printr-un mix complet de canale: spot TV, radio, cinema, digital, social media, branding în metrou și materiale de promovare în rețeaua de agenții Garanti BBVA.

Spotul video, ilustrează modul în care banca transformă birocrația în accesibilitate, iar așteptarea în soluții rapide. Vocea brandului este empatică, realistă și orientată spre client, consolidând ideea că „SE POATE” – mai ales atunci când există sprijinul potrivit.

Vezi aici clipul video al campaniei: https://youtu.be/ramtY_iPD6M?si=1Nlx2rR_-Gopkyld

You Might Also Like

BCR și BCR Social Finance, împreună cu Synerb, deschid înscrierile la a doua ediție Marc Impact, program pentru antreprenoriat social. Ștefan Buciuc: Construim punți între accesul la finanțare și inovația socială

Cum arată și cât de diferiți sunt clienții băncilor din România. Banca Transilvania, BCR, UniCredit Bank, BRD, Raiffeisen Bank, ING Bank și Revolut au fiecare un nucleu de clienți cu trăsături relativ distincte. Julien Zidaru, Exact Business Solutions – Research & Consulting: ”Datele confirmă că piața bancară din România nu este chiar uniformă”

Nouă mari bănci europene își unesc forțele pentru a emite un instrument digital de plată denominat în euro. Johann Strobl, Raiffeisen Bank International: ”Am aderat la acest consorțiu deoarece suntem convinși de avantajele ca mai multe bănci să emită stablecoin-uri”

Studiu ING Bank: Afacerile conduse integral de femei, cele mai profitabile din România – cu o rată de 12,3%, peste media înregistrată la nivel național. Luana Sorescu: ”Rezultatele studiului nostru ne arată clar că femeile antreprenoare au un potențial extraordinar de creștere și de profitabilitate”

De ce sunt sfătuiți europenii să păstreze 100 de euro în numerar acasă?

TAGGED: credit cu dobanda 0, Cu optimism, SE POATE!, credit de nevoi personale cu 0% dobândă și 0 comision, credit, banca, credit de nevoi personale, Garanti BBVA
Gabriela Dinu 05/08/2025
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article BCR integrează Visa Click to Pay în aplicația de digital banking George. Petruț Lixandru: ”Este o completare firească a multiplelor funcționalități digitale din George, menită să le ofere clienților o experiență bancară tot mai fluidă și intuitivă”
Next Article Fuziunea dintre UniCredit Bank și Alpha Bank România va avea loc pe 15 august. Ce trebuie să știe clienții și din ce dată vor avea acces complet la servicii
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BCR și BCR Social Finance, împreună cu Synerb, deschid înscrierile la a doua ediție Marc Impact, program pentru antreprenoriat social. Ștefan Buciuc: Construim punți între accesul la finanțare și inovația socială

4 zile ago

Cum arată și cât de diferiți sunt clienții băncilor din România. Banca Transilvania, BCR, UniCredit Bank, BRD, Raiffeisen Bank, ING Bank și Revolut au fiecare un nucleu de clienți cu trăsături relativ distincte. Julien Zidaru, Exact Business Solutions – Research & Consulting: ”Datele confirmă că piața bancară din România nu este chiar uniformă”

4 zile ago

Nouă mari bănci europene își unesc forțele pentru a emite un instrument digital de plată denominat în euro. Johann Strobl, Raiffeisen Bank International: ”Am aderat la acest consorțiu deoarece suntem convinși de avantajele ca mai multe bănci să emită stablecoin-uri”

5 zile ago

Studiu ING Bank: Afacerile conduse integral de femei, cele mai profitabile din România – cu o rată de 12,3%, peste media înregistrată la nivel național. Luana Sorescu: ”Rezultatele studiului nostru ne arată clar că femeile antreprenoare au un potențial extraordinar de creștere și de profitabilitate”

5 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?