Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”
Share
Notification Show More
Latest News
ProCredit Bank lansează „Marea ProPortare”, campania care răsplătește curajul de a schimba banca. Andreea Nastase: ”Într-un context economic volatil, noi spunem simplu: e momentul să faci o alegere care te plătește, nu te costă”
Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Familia, instituțiile de învățământ și instituțiile financiar bancare – factori cheie în educarea tinerilor privind prevenția fraudelor financiare online. Zdenek Romanek: Colaborarea oferă tinerilor încrederea necesară pentru a construi economia de mâine
Stiri de top
Mandatele actualei conduceri de la Banca de Investiții și Dezvoltare se încheie la 23 noiembrie 2025
Stiri de top
Auchan și BRD lansează, în premieră în România, un pachet de soluții de finanțare sustenabilă, dedicat susținerii tranziției durabile a furnizorilor retailerului
Stiri de top
Recomandări pentru clienții First Bank după integrarea în Intesa Sanpaolo Bank Romania: ghid de activare a serviciilor
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”
Stiri de top

BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”

Gabriela Dinu
Last updated: 05/11/2025 17:53
Gabriela Dinu 26 de secunde ago
Share
SHARE

BRD face un pas important spre modelul de bancă universală a viitorului, îmbinând experiența tradițională cu inovația digitală. Totodată, BRD a anunțat lansarea opțiunii Multicurrency și deschiderea contului 100% digital, direct în aplicația YOU BRD.

Contents
Mădălina Teodorescu: BRD este prima bancă tradițională cu MulticurrencyMădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”Ce aduce Multicurrency în YOU BRDOpțiunea Multicurrency vine cu 8 retrageri gratuite pe lună în străinătateBancar viitorului: tehnologie, combinată cu relație umană

Mădălina Teodorescu: BRD este prima bancă tradițională cu Multicurrency

Noua funcționalitate permite asocierea mai multor conturi în valută (euro, dolari și lire sterline) unui singur card de debit în lei.

Onboarding 100% digital. În același timp, banca introduce un parcurs complet digital pentru clienții noi, care își pot deschide contul în doar câteva minute din aplicație.

„Astăzi este momentul în care putem spune cu mândrie că alăturăm modelului tradițional de banking modelul de inovație digitală. Și nu prin vorbe – ci prin ceea ce vedeți deja în aplicație”, a spus Mădălina Teodorescu, Director General Adjunct BRD, la evenimentul de lansare din sediul BRD Dorobanți.

Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”

„Este ambiția întregii echipe să demonstrăm că inovația digitală și modelul tradițional merg mână în mână. Asta înseamnă cu adevărat bancă universală: să fii relevant pentru toate segmentele de clienți. Un client îi spunea colegei noastre: când mă enervez, vreau să țip la un om, nu la un robot. Avem și tehnologie, și oameni”, a adăugat ea.

Oficialul a povestit că a fost și primul client, primul tester, unul foarte exigent.

„Sunt primul client al băncii și poate cel mai exigent. Testez în beta, găsesc bug-uri, le dau colegilor dureri de cap — dar doar așa putem rafina experiența.”

Ce aduce Multicurrency în YOU BRD

Disponibilă direct în aplicația YOU BRD, această opțiune le permite clienților să asocieze mai multe conturi în valute diferite – euro, dolari și lire sterline – unui singur card de debit în lei.

„Prin lansarea opțiunii Multicurrency ne respectăm promisiunea de a oferi soluții digitale performante și inovative, care răspund cerințelor actuale ale clienților noștri și le facilitează gestionarea eficientă a fondurilor în mai multe valute”, a spus Mădălina Teodorescu, Director General adjunct, BRD Groupe Societe Generale.

Funcționalitatea este disponibilă pentru cardurile BRD Mastercard și Visa din oferta curentă a băncii, inclusiv ISIC, Standard, Gold, Platinum și Noir și poate fi activată rapid din aplicația YOU BRD. Clienții pot deschide conturi noi în valută sau asocia conturile existente cardului în lei și pot stabili, din aplicația de mobile banking, ordinea de prioritate pentru debitare.

Schimbul valutar se realizează la curs preferențial direct în YOU BRD, pentru a asigura fondurile necesare în conturile în valută.

Opțiunea Multicurrency vine cu 8 retrageri gratuite pe lună în străinătate

Activând opțiunea Multicurrency, utilizatorii beneficiază de avantaje semnificative: eliminarea conversiei valutare pentru plățile internaționale și retragerile de numerar și posibilitatea de a efectua până la opt retrageri gratuite pe lună (câte două pentru fiecare cont asociat / valută). În plus, Multicurrency oferă un control sporit asupra modului în care sunt utilizate conturile, simplitatea utilizării unui singur card pentru toate tranzacțiile – fizic, contactless sau prin Apple Pay și Google Pay – și siguranța gestionării complete a opțiunii direct din YOU BRD.

Schimbul valutar se face la curs preferențial direct în aplicație, iar cardurile BRD Mastercard și Visa — inclusiv Standard, Gold, Platinum, Noir și ISIC — sunt eligibile. Funcționalitatea este disponibilă și în Apple Pay și Google Pay.

Bancar viitorului: tehnologie, combinată cu relație umană

Mesajul central transmis de BRD este ferm: digitalizarea nu înlocuiește relația cu oamenii, ci o completează.

Aplicația YOU BRD devine punctul central al experienței digitale, însă rețeaua de sucursale rămâne esențială pentru clienții care vor să discute față în față și să primească suport personalizat. Reprezentanții băncii au subliniat că BRD va continua să fie prezentă în teritoriu, cu o infrastructură fizică solidă, așa cum este cunoscută deja pe piața bancară din România.

You Might Also Like

ProCredit Bank lansează „Marea ProPortare”, campania care răsplătește curajul de a schimba banca. Andreea Nastase: ”Într-un context economic volatil, noi spunem simplu: e momentul să faci o alegere care te plătește, nu te costă”

Studiu Raiffeisen Bank: Familia, instituțiile de învățământ și instituțiile financiar bancare – factori cheie în educarea tinerilor privind prevenția fraudelor financiare online. Zdenek Romanek: Colaborarea oferă tinerilor încrederea necesară pentru a construi economia de mâine

Mandatele actualei conduceri de la Banca de Investiții și Dezvoltare se încheie la 23 noiembrie 2025

Auchan și BRD lansează, în premieră în România, un pachet de soluții de finanțare sustenabilă, dedicat susținerii tranziției durabile a furnizorilor retailerului

Recomandări pentru clienții First Bank după integrarea în Intesa Sanpaolo Bank Romania: ghid de activare a serviciilor

TAGGED: BRD, Multicurrency, card, BRD Mastercard, Visa, schimb valutar, banca, cont, carduri de debit, numerar, Madalina Teodorescu, YOU BRD, BRD Multicurrency
Gabriela Dinu 05/11/2025
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article ProCredit Bank lansează „Marea ProPortare”, campania care răsplătește curajul de a schimba banca. Andreea Nastase: ”Într-un context economic volatil, noi spunem simplu: e momentul să faci o alegere care te plătește, nu te costă”
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

ProCredit Bank lansează „Marea ProPortare”, campania care răsplătește curajul de a schimba banca. Andreea Nastase: ”Într-un context economic volatil, noi spunem simplu: e momentul să faci o alegere care te plătește, nu te costă”

o oră ago

Studiu Raiffeisen Bank: Familia, instituțiile de învățământ și instituțiile financiar bancare – factori cheie în educarea tinerilor privind prevenția fraudelor financiare online. Zdenek Romanek: Colaborarea oferă tinerilor încrederea necesară pentru a construi economia de mâine

o oră ago

Mandatele actualei conduceri de la Banca de Investiții și Dezvoltare se încheie la 23 noiembrie 2025

20 de ore ago

Auchan și BRD lansează, în premieră în România, un pachet de soluții de finanțare sustenabilă, dedicat susținerii tranziției durabile a furnizorilor retailerului

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?