Modernizarea serviciilor bancare şi creşterea satisfacției clienților reprezintӑ principala noastră preocupare, se arată într-un comunicat de presă remis de Alpha Bank, prin intermediul căruia instituția de credit anunță că între 12 octombrie, ora 14:00 şi 15 octombrie, ora 08:00, va realiza o operațiune de îmbunătatire a sistemului informatic.
”Pe durata acestei acțiuni, serviciul Online Banking (Internet și Mobile Banking) va fi indisponibil. Operațiunile de platӑ efectuate cu cardul, precum şi retragerile de numerar NU vor fi afectate, iar cele efectuate la ghişeu se vor desfăşura după un program special”, susțin reprezentanții Alpha Bank.
Elementele de noutate ale sistemului vor aduce clienţilor numeroase beneficii reflectate într-un acces mai facil la produsele şi serviciile pe care banca le pune la dispoziţie.
Programul de lucru din perioada de implementare poate fi regӑsit mai jos:
aplicațiile de Internet şi Mobile Banking vor fi indisponibile începând cu vineri,
12 octombrie, ora 14.00 până luni, 15 octombrie ora 08.00.
De asemenea, sucursalele şi agenţiile Alpha Bank România vor funcţiona după un program special în această perioadă:
– vineri, 12 octombrie 2018, între orele 09.00-14.00;
În cazul unităților Alpha Point, programul de funcționare este:
– vineri, 12 octombrie 2018, între orele 10.00-14.00;
– sâmbătă şi duminică nu se efectueazӑ operațiuni.
În această perioadă, Alpha Bank România rămâne aproape de clienții sӑi prin serviciul Contact Center ce va fi disponibil pentru informații generale şi servicii de urgență carduri, dupӑ cum urmează:
– Tel Verde: 08008 alpha (08008 25742) – apel gratuit din rețeaua Telekom România;
– *alpha (*25742) – în rețelele Orange şi Vodafone;
– Apeluri internaționale: 021 455 99 99
– Pentru asistențӑ şi urgențe carduri: 021 319 93 50, disponibil 24 de ore din 24.
Alpha Bank Romania mulțumește clienților pentru înțelegere şi adresează scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de aceastӑ situație.