Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: O bancă din SUA a transformat Monopoly într-un joc de educatie financiară cu premii totale de 1 milion de dolari. Americanii aleargă prin orașe pentru a descoperi stickerele băncii
Share
Notification Show More
Latest News
Formula 1, direct din cont: BT și Mastercard oferă experiențe exclusive la Monza clienților care plătesc cu cardul
Stiri de top
Cozile de la bancomat ar putea reveni: taxa pe tranzacțiile bancare va încuraja numerarul și economia gri
Informații financiare
BCE reduce dobânzile pentru a opta oară într-un an, în contextul inflației aproape de 2%
Informații financiare
Supereroii Siguranței Online: ARB organizează ateliere de educație digitală pentru copii la Edenland Park, 8-9 iunie
Stiri de top
Consultații medicale gratuite și educație financiară în același loc. BCR și MedLife duc serviciile esențiale în comunitățile izolate
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > O bancă din SUA a transformat Monopoly într-un joc de educatie financiară cu premii totale de 1 milion de dolari. Americanii aleargă prin orașe pentru a descoperi stickerele băncii
Stiri pe scurt

O bancă din SUA a transformat Monopoly într-un joc de educatie financiară cu premii totale de 1 milion de dolari. Americanii aleargă prin orașe pentru a descoperi stickerele băncii

Gabriela Dinu
Last updated: 31/10/2019 15:23
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Ally Financial a transformat jocul MONOPOLY într- un joc destinat educației financiare cu ajutorul realității augmentate. Dacă tinerii sunt mereu cu ochii în telefon, de ce sa nu se distreze, să învețe despre bani și să câștige bani cash?

Noul joc Monopoly te ajută să conștientizezi deciziile zilnice care îți afectează viața financiară

La începutul acestei luni, Ally Bank a lansat jocul Ally Monopoly, ce a permis clienților și potențialilor clienți să joace o versiune digitală a popularului joc de masă.

Ally Monopoly devine o vânătoare de comori cu ajutorul realității augmentate. Americanii merg prin oraș pentru a descoperi stickerele bancii

Ally Bank transformă șase orașe americane într-un joc online pentru a promova alfabetizarea financiară într-un mod distractiv și antrenant.

Americanii pot să-și crească averea câștigând până la 50.000 de dolari în numerar, un nou Jeep® Wrangler și alte premii în valoare totală de 1 milion de dolari, toate în timp ce vor învăța sfaturi despre bani.

„Doi din cinci americani (41%) spun că nu se simt atât de încrezători atunci cand vorbim de cunoașterea conceptelor despre bani. Gandurile despre bani și modul în care cel mai bine să-l gestionăm poate fi descurajant, dar prin joc putem ajuta „, a declarat Andrea Brimmer, director de marketing și relații publice al Ally Bank.

Ally + MONOPOLY® se joacă în Statele Unite – în șase orașe – Charlotte, N.C., Chicago, Dallas, Detroit, New York și Seattle. În aceste orașe, stikerele MONOPOLY® de dimensiuni mari trebuiesc găsite. Jucătorii cu vârsta peste 18 ani își pot folosi smartphone-urile și funcțiile AR unice ale lui Ally + MONOPOLY® pentru a joca și a câștiga o varietate de premii.

Printre premii se numără un nou Jeep® Wrangler, premii GO Square de 200 USD și premii grandioase de 50.000 USD.

Ally s-a asociat cu dezvoltatorul de jocuri de bord Hasbro si speră să aducă educația financiară pe buzele tuturor. Sau măcar în „mâinile” a cât mai mulți americani.

În cadrul jocului „Mr. Monopoly” apare pe ecranele telefonului și oferă sfaturi financiare, cum ar fi câți bani s-ar putea economisi printr-un prânz adus de acasă, în schimbul unui prânz comandat.

Potrivit Andreei Brimmer, jocul a ajutat unii jucători să se gândească la economii și la alte obiective financiare pe termen lung. Ea a explicat că în această lună cât jocul a fost lansat, site-ul web al lui Ally a înregistrat o creștere a traficului, în special pentru produsele lor de economii.

De fapt, ideea a pornit de la noile cercetări realizate de Ally care arată că jocurile pot fi un instrument util în îmbunătățirea educației financiare, dar mai ales de stăpânirea conceptelor despre bani.

Conform unui sondaj recent realizat The Harris Poll pentru Ally, patru din cinci americani (81%) spun că jocurile despre bani sunt de ajutor în predarea conceptelor de bază, în timp ce șapte din 10 americani care au jucat aceste jocuri împreuna cu copiii (71%) declară că acest mod îi ajută în definirea conceptelor privind banii, bunurile, veniturile, cheltuielile.

You Might Also Like

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

7.800 de elevi s-au înscris la finala națională a concursului de educație financiară European Money Quiz, organizat de Asociația Română a Băncilor

BCR, prin Școala de Bani, se alătură Global Money Week și educă financiar peste 5.000 de elevi și studenți din toată țara într-o singură săptămână. Nicoleta Deliu Pașol: Știm că fiecare lecție învățată astăzi poate face diferența mâine

Cum a reușit ING Bank România să adauge 100 de mii de noi clienți, în 2024? Mihaela Bitu, CEO: Am continuat ritmul accelerat al investițiilor în noi servicii și funcționalități, dar și în reziliența și securitatea sistemelor noastre

BCR a lansat o platformă digitală care aduce educația financiară interdisciplinară în toate școlile din România. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Life-Lab.ro este un exemplu clar despre cum facem lucrurile diferit la BCR”

TAGGED: educatie financiara, Ally Bank, Monopoly
Gabriela Dinu 31/10/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article De Ziua Mondială a Economisirii, BCR va preda o oră de educație financiară simultan pentru 12.000 de copii și tineri
Next Article Lucian Croitoru, BNR: Ne apropiem de recesiune

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

4 săptămâni ago

7.800 de elevi s-au înscris la finala națională a concursului de educație financiară European Money Quiz, organizat de Asociația Română a Băncilor

2 luni ago

BCR, prin Școala de Bani, se alătură Global Money Week și educă financiar peste 5.000 de elevi și studenți din toată țara într-o singură săptămână. Nicoleta Deliu Pașol: Știm că fiecare lecție învățată astăzi poate face diferența mâine

3 luni ago

Cum a reușit ING Bank România să adauge 100 de mii de noi clienți, în 2024? Mihaela Bitu, CEO: Am continuat ritmul accelerat al investițiilor în noi servicii și funcționalități, dar și în reziliența și securitatea sistemelor noastre

4 luni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?