Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania lansează opțiunea BT Visual Help prin care clienții își pot gestiona cardurile cu ajutorul telefonului
Share
Notification Show More
Latest News
Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri
Stiri de top
#BankingNews20. Alessio Cioni, Intesa Sanpaolo Bank România: ”Succesul BankingNews se bazează pe credibilitatea câștigată pas cu pas, pe consecvența valorilor editoriale și pe o înțelegere profundă a industriei bancare”
Interviuri Stiri de top
#BankingNews20. Philipp Gamauf, ING Bank România: ”Remarc contribuția esențială a BankingNews la consolidarea unui dialog autentic între industria bancară și publicul larg”
Interviuri Stiri de top
ING Bank și Generali România lansează plata serviciilor de asigurare prin scanarea codului QR RoPay, direct din aplicația bancară
Stiri de top
CFA România avertizează: economia încetinește, inflația coboară lent, iar euro va trece pragul psihologic de 5,2 lei, în 2026
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania lansează opțiunea BT Visual Help prin care clienții își pot gestiona cardurile cu ajutorul telefonului
Stiri de top

Banca Transilvania lansează opțiunea BT Visual Help prin care clienții își pot gestiona cardurile cu ajutorul telefonului

Gabriela Dinu
Last updated: 13/06/2019 13:55
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Banca Transilvania şi CallVU, companie care oferă soluții omni-channel inovative, anunță începutul unui parteneriat prin care BT oferă clienților o nouă experiența digitală, prin self-banking pe telefonul mobil.

Datorită acestei colaborări, Banca Transilvania lansează BT Visual Help, opțiune prin care clienții persoane fizice pot gestiona facil, non-stop şi gratuit, prin telefon, cardurile.

Prin BT Visual Help, clienții persoane fizice îşi pot bloca temporar sau definitiv cardul, pot solicita reemiterea unui card după blocarea definitivă a acestuia şi pot modifica limitele de tranzacții cu cardul. Lansarea are loc după o perioadă de testare, în care facilitatea se bucură deja de succes: peste 10.000 de clienți ai băncii au apelat la BT Visual Help în decurs de două luni.

„Nevoile noastre de business sunt legate mai ales de impulsionarea creşterii adopției serviciilor digitale şi de oferirea unor experiențe pozitive clienților noştri. CallVU s-a potrivit foarte bine şi a venit cu ceea ce ne doream, o soluție de digitalizare a interacțiunii clienților cu call centerul BT, ceea ce ne ajută să facem încă un pas în strategia noastră de a avea focus pe tehnologie şi de a construi brandingul digital al băncii ” afirmă Gabriela Nistor, Director General – Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

“Obiectivul soluției CallVU Digital Engagement este de a transforma într-o mod digital serviciile, pentru un grad cât mai ridicat de satisfacție a clienților. De la procese complexe şi de mare importanță, la banking-ul de zi cu zi. Colaborarea noastră cu echipa Băncii Transilvania atinge tocmai aceste obiective, printr-o colaborare strânsă, care include strategii comune de planificare, gândire şi implementare” – declară Ori Faran, CEO şi fondator CallVU.

CallVU oferă o platformă omnichannel prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service pentru a realiza câteva acțiuni specifice cu ajutorul telefonului. Aceasta ajută la contactarea persoanelor din echipa Call Center, cât şi la completarea unor formulare şi trimiterea de documente, facilitând astfel comunicarea în timp real, prin colaborare digitală.

BT Visual Help, banking fără a veni la bancă

Pentru a accesa BT Visual Help, clienții Băncii Transilvania trebuie să apeleze numărul de telefon 0264 30 80 28, să urmeze paşii indicați de mesajul înregistrat, după care să acceseze linkul pe care îl primesc prin SMS.

BT Visual Help va oferi în curând şi alte facilități atât pentru clienții persoane fizice, cât şi pentru antreprenori.

You Might Also Like

Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri

#BankingNews20. Alessio Cioni, Intesa Sanpaolo Bank România: ”Succesul BankingNews se bazează pe credibilitatea câștigată pas cu pas, pe consecvența valorilor editoriale și pe o înțelegere profundă a industriei bancare”

#BankingNews20. Philipp Gamauf, ING Bank România: ”Remarc contribuția esențială a BankingNews la consolidarea unui dialog autentic între industria bancară și publicul larg”

ING Bank și Generali România lansează plata serviciilor de asigurare prin scanarea codului QR RoPay, direct din aplicația bancară

CFA România avertizează: economia încetinește, inflația coboară lent, iar euro va trece pragul psihologic de 5,2 lei, în 2026

TAGGED: Banca Transilvania, card, carduri, BT, telefon, BT Visual Help, CallVU
Gabriela Dinu 13/06/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Banca Transilvania măreşte dobânda la depozitele în lei, pentru persoanele fizice
Next Article Acceleratorul BCR-InnovX a selectat încă 10 antreprenori pentru Grinders, a doua grupă de start-up-uri din tehnologie
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri

2 ore ago

#BankingNews20. Alessio Cioni, Intesa Sanpaolo Bank România: ”Succesul BankingNews se bazează pe credibilitatea câștigată pas cu pas, pe consecvența valorilor editoriale și pe o înțelegere profundă a industriei bancare”

3 ore ago

#BankingNews20. Philipp Gamauf, ING Bank România: ”Remarc contribuția esențială a BankingNews la consolidarea unui dialog autentic între industria bancară și publicul larg”

22 de ore ago

ING Bank și Generali România lansează plata serviciilor de asigurare prin scanarea codului QR RoPay, direct din aplicația bancară

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?