Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Oana Ilaș, BT: Lansăm Premium Club, un program care vine cu servicii premium, produse personalizate, instrumente de economisire și investiții unice în piață. Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking
Share
Notification Show More
Latest News
Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători
Stiri de top
UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker
Stiri de top
ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”
Stiri de top
Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România
Stiri de top
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Oana Ilaș, BT: Lansăm Premium Club, un program care vine cu servicii premium, produse personalizate, instrumente de economisire și investiții unice în piață. Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking
Stiri de top

Oana Ilaș, BT: Lansăm Premium Club, un program care vine cu servicii premium, produse personalizate, instrumente de economisire și investiții unice în piață. Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking

Gabriela Dinu
Last updated: 14/05/2024 15:05
Gabriela Dinu 2 ani ago
Share
SHARE

Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking, segment de business diferit de Private Banking, o creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit băncii.

Contents
Oana Ilaș: Lansăm Premium Club, un program care vine cu servicii premium, produse personalizate, precum și cu instrumente de economisire și investiții unice piațăPeste 20.000 de clienți BT Premium Banking în BucureștiPremium Club: servicii premium, produse personalizate și sedii dedicate

Oana Ilaș: Lansăm Premium Club, un program care vine cu servicii premium, produse personalizate, precum și cu instrumente de economisire și investiții unice piață

“Creșterea numărului de clienți Premium Banking a fost generată de parcursul financiar ascendent al clienților băncii și de persoanele care au dorit să își diversifice economiile începând să lucreze cu BT, ceea ce nu poate decât să ne bucure.

Datorită acestor rezultate, lansăm Premium Club, un program pe măsura exigențelor clienților, care vine cu servicii premium, produse personalizate, precum și cu instrumente de economisire și investiții unice piață. Avem toată încrederea în succesul acestei abordări diferite pe piața din România și în contribuția pe care o va avea la creșterea prosperității clienților Premium”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Premium Banking – Private Banking

Banca a anunțat în mai 2023 resegmentarea Premium Banking – Private Banking pentru a deschide și mai mult accesul clienților la servicii exclusive.

Premium Banking este destinat persoanelor cu economii sau investiții de 75.000 – 200.000 de euro la bancă și în alte companii ale Grupului Banca Transilvania, ori cu venituri lunare de cel puțin 10.000 de lei, primite în cont BT.

Pentru a fi client Private Banking, pragul este de 200.000 de euro – cumulat – în conturi, economii și investiții în Grupul BT.

Peste 20.000 de clienți BT Premium Banking în București

Resegmentarea a venit, tot începând cu anul trecut, cu o abordare nouă a clienților Premium Banking din București, prin consultanță personalizată oferită atât fizic, în patru sedii BT, prin Relationship Manager dedicat, cât și la distanță, prin Virtual Relationship Manager (VRM).
20% din clienții BT Premium Banking sunt în București, iar 12%, în Cluj-Napoca.

Premium Club: servicii premium, produse personalizate și sedii dedicate

Banca Transilvania lansează Premium Club, program care aduce următoarele beneficii clienților Premium Banking:

  • Acces la expertiză în banking și investiții prin Banca Transilvania, BT Asset Management și BT Capital Partners;
  • Concierge financiar și acces prioritar la serviciile și produsele băncii prin Virtual Relationship Manager;
  • Produse și servicii dedicate:
    Abonamentul de cont curent Premium (comisioane bancare preferențiale, asigurare de călătorie, până la 15% cashback la comercianți etc.);
    Carduri Premium de cumpărături și servicii speciale;
    Depozite și cotații de schimb valutar negociate.
  • Soluții dedicate de investiții prin BT Asset Management și BT Capital Partners în fonduri, acțiuni pe aproape 30 de piețe și titluri de stat;
    Acces la sediile BT dedicate colaborării cu clienții Premium Banking.

You Might Also Like

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

TAGGED: BT, business, calatorie, Oana Ilaș, Premium Banking, depozite, Premium Club, card, private banking, economii, clienti, cont
Gabriela Dinu 14/05/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Parteneriatul Romanian Design Week – UniCredit Bank în cifre: 12 ani de colaborare, 25 de mii de metri pătrați de spații expoziționale și peste 1000 de evenimente conexe
Next Article Marius Gavrea, ING Bank: România nu va muri niciodată de foame, pâine vom avea întotdeauna! Cum poate însă agricultura să alimenteze mai consistent PIB-ul României și care sunt oportunitățile și provocările în 2024?
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

9 ore ago

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

9 ore ago

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

o zi ago

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?