Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banking la distanță: clienții Băncii Transilvania au 10 opțiuni pentru self-banking
Share
Notification Show More
Latest News
Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători
Stiri de top
UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker
Stiri de top
ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”
Stiri de top
Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România
Stiri de top
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banking la distanță: clienții Băncii Transilvania au 10 opțiuni pentru self-banking
Stiri de top

Banking la distanță: clienții Băncii Transilvania au 10 opțiuni pentru self-banking

Cornel Dinu
Last updated: 19/08/2019 11:09
Cornel Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Clienții Băncii Transilvania au la dispoziție 10 opțiuni de self-banking pentru principalele operațiuni bancare. Gestionarea banilor se poate face prin aplicații, internet banking, mobile banking, chatboți şi bancomate multifuncționale.

Toate acestea simplifică relația cu banca atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru companii. Clienții BT preferă tot mai mult telefonul pentru self-banking.

“Într-o lume tot mai digitală, clienții interacționează diferit cu banca, având la dispoziție posibilități pe care nu ni le imaginam acum câțiva ani. Toate acestea înseamnă opțiuni şi experiențe noi tocmai pentru că toate produsele şi serviciile de bază BT sunt transformate în soluții digitale. In-house sunt implicate echipe din domeniul digital, retail, IMM, IT, precum şi colegi din sucursale şi agenții” – declară Mariana Chindriş, Director Executiv Transformare Digitală, Banca Transilvania.

Cele 10 opțiuni de self-banking oferite de BT sunt: walletul BT Pay, Apple Pay, tastatura/extensia BT Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay; BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, aplicația BT Visual Help; chatboții Livia şi Raul, respectiv bancomatele multifuncționale.

De asemenea, prin siteul BT se poate aplica pentru creditul online de nevoi personale şi deschidere de cont online, iar antreprenorii, pentru servicii precum CIP online şi cecuri/bilete la ordin online.

Preferința pentru self-banking BT este în creştere:

• Walletul BT Pay: peste 300.000 de utilizatori, dublu față de decembrie 2018. +170% este creşterea numărului de transferuri din BT Pay către utilizatorii BT Pay pe baza numărului de telefon din lista de contacte, respectiv prin IBAN către clienții altor bănci (iunie a.c. vs decembrie 2018). Numărul plăților cu BT Pay s-a dublat în prima jumătate a anului.
• Apple Pay: peste 50.000 de carduri BT în Apple Pay, din iunie a.c.
• BT Visual Help: peste 20.000 de acțiuni privind cardurile BT, începând cu luna martie a.c. Cea mai utilizată opțiune de self-banking prin aceasta aplicație este modificarea limitelor de tranzacționare cu cardul.
• Aproape 10 milioane de tranzacții au fost făcute prin BT24 Internet Banking (+18%), respectiv 2,6 milioane (+83%) prin BT24 Mobile Banking, în primele şase luni ale anului.
• Volumul tranzacțiilor în lei prin Internet Banking este +28%, iar prin Mobile Banking +62% în iunie 2019 față de aceeaşi perioadă a anului trecut.
• Peste 1,2 milioane de persoane folosesc BT24 Internet Banking, +20% (iunie 2019 vs iunie 2018); BT24 Mobile Banking are 750.000 de utilizatori, +60% (iunie 2019 vs iunie 2018).
• Bancomate multifuncționale: +35% numărul de tranzacţii efectuate în iunie a.c. față de decembrie 2018.
• Aproape 2 milioane de mesaje (răspunsuri) s-au trimis în prima jumătate a anului prin chatbotul Livia clienților persoane fizice şi aproape 70.000 prin chatbotul Raul clienților companii.

Cele mai multe operațiuni bancare realizate de clienții Băncii Transilvania prin self-banking sunt următoarele: transfer de bani, plata facturilor, schimb valutar, verificarea soldului, modificarea limitelor de tranzacționare pe carduri, blocarea sau reemiterea cardului, verificarea tranzacțiilor şi personalizarea PIN-ului.

Banca Transilvania oferă clienților asistență pentru self-banking inclusiv prin intermediul echipei Contact Center & Customer Care, 24h/24, prin telefon (0264.30.80.28), email (contact@btrl.ro) şi, în curând, prin chat video şi scris.

You Might Also Like

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

TAGGED: Mariana Chindriş, Raul, Banca Transilvania, IMM, credit, schimb valutar, BT, PIN, wallet
Cornel Dinu 19/08/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Profit net de 2,8 milioane de lei și 342 milioane de lei credite acordate în prima jumătate a anului pentru Patria Bank
Next Article Euroins România lansează asigurarea de răspundere civilă pentru judecatori și procurori
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

2 ore ago

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

3 ore ago

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

o zi ago

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?