Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Băncile viitorului sunt cele care vor exploata la maximum tehnologia. Ce reproşuri şi cerinţe are clientul activ şi informat de făcut băncii sale
Share
Notification Show More
Latest News
Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”
Analize Stiri de top
Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil
Stiri de top
FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD
Stiri de top
„Taraba cu Parale” ajunge la Mamaia: Lecții interactive de educație financiară pentru turiști și localnici între 11 și 13 iulie
Stiri de top
Cea mai importantă conversație E ȘI despre pepeni. BCR, împreună cu BCR Social Finance, deschide conversația despre protejarea identității locale în agricultură și susținerea fermierilor din Dăbuleni. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Avem nevoie să deschidem conversații reale despre rolul economiei în viața comunităților”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Băncile viitorului sunt cele care vor exploata la maximum tehnologia. Ce reproşuri şi cerinţe are clientul activ şi informat de făcut băncii sale
Stiri de top

Băncile viitorului sunt cele care vor exploata la maximum tehnologia. Ce reproşuri şi cerinţe are clientul activ şi informat de făcut băncii sale

Gabriela Dinu
Last updated: 05/09/2017 14:49
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Studiul „Customer experience with banks in Romania“ realizat de compania Mercury Research, pentru integratorul Datanet Systems atestă că românii doresc să interacționeze cu băncile prin intermediul unor canale moderne de comunicații, bazate pe tehnologii noi.

Conform analizei, la care au participat peste 1.000 de persoane, 85% dintre acestea ar prefera să interacționeze cu angajații băncilor prin intermediul apelurilor video online, de acasă sau dintr-o sucursală, al apelurilor telefonice web (84%) sau să aibă sesiuni de chat cu asistenți virtuali (80%).

Motivul: clienții doresc să aibă acces rapid la servicii și informații pentru a evita birocrația de care se lovesc la sediile băncilor, folosind servicii bazate pe tehnologii de generație nouă.

Ce reprosuri are clientul activ şi informat

Studiul arată că, în relația pe care o au cu băncile, aproape o treime din clienții acestora nu sunt satisfăcuți de numărul mare de documente pe care trebuie să le citească și semneze și de timpul lung de așteptare necesar pentru a putea discuta cu un angajat al băncii.

O altă problemă des citată de către respondenți a fost cea a nevoii deplasării la sediile și subsidiarele băncilor pentru a putea primi lămuriri directe asupra informațiilor de care au nevoie.

Cerinţele clientilor în relaţia cu banca

Pe primele locuri în așteptările românilor, de la relația lor cu băncile, se situează creșterea nivelului de competență a angajaților și a atenției acordate relației cu clienții, urmate de îmbunătățirea calității serviciilor.

„În relația cu băncile, clienții doresc servicii de suport rapide și simple, pentru că nu au timpul necesar și nici răbdarea să aștepte în sediile fizice, dar își doresc o relație personală și de încredere cu banca.

Băncile viitorului sunt cele care vor exploata la maximum tehnologia pentru a satisface astfel de cerințe. Apelurile video online oferă posibilitatea consolidării relației personale între clienți și consilierii băncii, fiind o alternativă facilă a contactului uman direct, având ca beneficii optimizarea timpului și a resurselor alocate în acest sens. Aceste tehnologii există deja pe piața locală, iar specialiștii noștri au toate competențele necesare derulării unor astfel de proiecte“, afirmă Dragoș Stroescu, Director executiv al companiei Datanet Systems.

Studiul „Customer experience with banks in Romania“a fost derulat în perioada ianuarie-aprilie 2017, pe un eșantion de 1.024 de persoane, atât fizice cât și juridice, care utilizează minimum două produse bancare. Media de vârstă a celor chestionați a cuprins persoane între 28 – 45 ani, utilizatori fervenți de servicii online care dețin terminale tehnologice (smartphones, tablete, laptop-uri etc.) și sunt obișnuiți cu folosirea serviciilor de internet și mobile banking. Marja de eroare raportată pentru studiul efectuat este de 3,1%.

You Might Also Like

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD

„Taraba cu Parale” ajunge la Mamaia: Lecții interactive de educație financiară pentru turiști și localnici între 11 și 13 iulie

Cea mai importantă conversație E ȘI despre pepeni. BCR, împreună cu BCR Social Finance, deschide conversația despre protejarea identității locale în agricultură și susținerea fermierilor din Dăbuleni. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Avem nevoie să deschidem conversații reale despre rolul economiei în viața comunităților”

TAGGED: banci, banca, banking, digital banking, tehnologie, Dragoș Stroescu, servicii banci
Gabriela Dinu 05/09/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article ROBOR atinge maximul acestui an. Cum a evoluat dobânda interbancară în ultimul an, ce urmează și care este efectul direct asupra costului creditelor în lei?
Next Article Raport îngrijorător: Peste 30 de bănci europene prezintă deja simptomele unui posibil faliment

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

3 zile ago

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

3 zile ago

FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD

3 zile ago

„Taraba cu Parale” ajunge la Mamaia: Lecții interactive de educație financiară pentru turiști și localnici între 11 și 13 iulie

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?