BT Pay și BT Go înlocuiesc treptat BT24 și NeoBT, devenind singurele aplicații prin care clienții persoane fizice și firme vor face banking cu Banca Transilvania. Migrarea se desfășoară în etape, începând cu această lună și se va încheia în octombrie 2025.
Pentru Banca Transilvania, migrarea înseamnă concentrarea serviciilor în două super-app-uri care vin constant cu funcționalități noi, iar pentru utilizatori, experiențe de banking simplificate.
Comunicarea BT cu clienții, în contextul migrării
Utilizatorii vor primi de la Banca Transilvania – prin email, SMS sau prin intermediul aplicațiilor – informații despre trecerea la BT Pay și BT Go.
Recomandări pentru clienți, pentru siguranța banilor:
•Analizarea critică a mesajelor primite, indiferent de canalul de comunicare, cu referire la migrare și la aplicațiile băncii.
•Comunicările care par să fie din partea BT – prin email, telefon, SMS, WhatsApp, Telegram, social media etc. – trebuie verificate în cazul în care generează suspiciuni. Pentru aceste cazuri/a raporta o fraudă, detaliile BT de contact sunt următoarele: 0264 308 055, contact@btrl.ro.
•BT nu solicită prin niciun canal de comunicare date personale sau detalii de acces în aplicațiile bancare.
•Banca nu solicită clienților instalarea de aplicații prin îndemnul de a accesa link-uri.
•Consultarea, pe site-ul Băncii Transilvania, a informațiilor despre siguranța în aplicațiile BT, siguranța online și migrare.
Creșterea semnificativă a numărului de utilizatori BT Pay și BT Go a contribuit la accelerarea gradului de digitalizare a clienților Băncii Transilvania, care a depășit 90%, precum și la schimbarea unor comportamente în relația cu banii și cu banca – de la plata contactless cu telefonul, deschiderea de cont curent, generarea de carduri 100% online până la emiterea de facturi de către antreprenori.