În contextul actual, Credit Europe Bank anunță că vine în sprijinul clienților săi persoane fizice care dețin credite ipotecare și sunt afectați de pandemia de COVID-19 cu posibilitatea de a-și amâna ratele la cerere.
Totodată, Banca implementează o măsură adițională de protecție și decide suspendarea inițierii de noi proceduri de executare silită a clienților persoane fizice.
„În cazul clienților persoane fizice care dețin credite ipotecare și sunt afectați direct de epidemia de COVID-19 cu privire la plata ratelor, Credit Europe Bank oferă soluții de la caz la caz, în baza cererilor, iar clienții sunt informați de bancă de pașii și documentația necesară pentru fiecare solicitare primită”, se arată într-un comunicat de presă.
Credit Europe Bank recomandă clienților utilizarea canalelor online alternative, cum ar fi Internet Banking, pentru a evita deplasarea la unitățile CEB. Banca precizează că permite accesul în cadrul sucursalelor sale a maximum 3 clienți în același timp în contextul dat.
CEB recomandă clientițor să apeleze la serviciul de call center – CEBLine – la 0801.000.000 (număr apelabil din reţeaua Telekom România) sau 0750.000.000 (număr apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, inclusiv internaţional), disponibil non-stop.